Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] Jazda bez katalizatora
Autor Wiadomość
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 31-01-2009, 15:25   

Mateo567 napisał/a:
niestety zwiekszyc. Kazdy glosniejszy wydech powoduje, ze krecisz go na obrotach, aby uslyszec ten "sound". Inaczej tez redukujesz. Odczuwanie predkosci tez Ci sie zmienia. :arrow:


:lol: mi po wycieciu kata spalanie spadlo o okolo 0,5l-1l w dodatku jak jezdze to patrze na obrotomierz i nie jezdze na sluch :]

pozatym to

mkm napisał/a:
Auto jedzie jak jechalo, ale Ty masz poczucie, ze teraz to masz rakiete.


SlaVkoEg napisał/a:
Mocy nie dodalo a nawet mialem wrazenie ze samochod byl slabszy


:P
 
 
COLTER80
[Usunięty]

Wysłany: 31-01-2009, 16:45   

Kupiłem super wypas komore rezonansową w fimie MG MOTORSPORT, Pan powiedział, że to sprawdzony patent i nie ma bata żeby nie było efektów dodatnich oczywiście, zamówiłem 250zł.

Wykres seria
http://img413.imageshack....seria001jj1.jpg

Wykres bez kata w którego miejscu super komora rezonansowa;

http://img222.imageshack....10122008jq7.jpg

Podczas obu pomiarów dolot seria, teraz mam stożek i muszę zrobić pomiar, może w połączeniu z dolotem odetkanie wydechu coś wyraźniej zmieni.


Ja nie polecam wycinania kata, jak sami widzicie nie ma widocznych zmian a wydech "pierdzi" i strasznie lipny dzwięk na wysokich obrotach z odpuszczonym gazem.
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 31-01-2009, 18:10   

No platyna jest w kacie na powierzchni ceramicznej to własnie ona jest katalizatorem pełnego spalania. (np CO do CO2). Platyna jest droższa od złota.Sa jej minimalne ilosci w kacie. Jak dajecie wydech itp do mechanika to nie dajcie sie oszukac bo kat moze byc wart ok.100 albo i wiecej.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 31-01-2009, 20:00   

Ceny katalizatorów zaczynają się od 50 zł u skupujących.
_________________

 
 
4g63colt
[Usunięty]

Wysłany: 31-01-2009, 20:07   

Nie miałem zielonego pojęcia że w katalizatorze jest platyna,że jest droższa od złota wiem,mam jej trochę w nadgarstkach.
 
 
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 31-01-2009, 21:24   

Nom jest platyna i w niektorych jest wiecej a w innych mniej. Za zuzytego kata z Escorta dawali 250zl :D
 
 
Mateo567
[Usunięty]

Wysłany: 01-02-2009, 12:51   

SlaVkoEg,
Cytat:
Mateo567 napisał/a:
niestety zwiekszyc. Kazdy glosniejszy wydech powoduje, ze krecisz go na obrotach, aby uslyszec ten "sound". Inaczej tez redukujesz. Odczuwanie predkosci tez Ci sie zmienia. :arrow:

ja tak nie pisalem :)
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 01-02-2009, 14:55   

ja to napisalem. SlaVkoEg, rozsypaly sie cytaty...
 
 
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 01-02-2009, 16:49   

Mateo567, hmmmm nom faktycznie, wiec przepraszam za pomylke. Cos sie pochrzanilo :/ :P
 
 
emzet 
Forumowicz

Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 197
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 01-02-2009, 20:30   

Ja kupiłem colcika bez kata. Moim zdaniem dźwięk jest beznadziejny, szczególnie w okolicy 3 tyś. obr. Ogólnie bardzo głośno i dźwięk jest wysoki (nieprzyjemny, metaliczny).

Wczoraj udałem się do zakładu od wydechów, gdzie zainstalowano mi katalizator uniwersalny (zakupiony na allegro-firmowy mangaflow z USA). Przy okazji rozleciało się złącze elastyczne no ale to już inna historia (jest już nowe :) ).

A teraz moje spostrzeżenia:
-wzrost komfortu jazdy (cicho pracujący wydech)
-auto nie straciło na mocy, być może jest wręcz przeciwnie :D (a możliwe, że to siła sugestii)
-spokój na przeglądzie
-o spalaniu się nie wypowiem bo jeszcze nie sprawdziłem
-nie czuje się jak w trabancie :D

A więc jak dla mnie same plusy. O strumiennicach słyszałem tylko złe rzeczy. Pozdrawiam niezdecydowanych...
_________________
Gdyby opracować sposób pozyskiwania energii z ludzkiej głupoty, Polska stałaby się światowym mocarstwem energetycznym.
 
 
klatwa7 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 58
Skąd: OLSZTYN
Wysłany: 06-02-2009, 09:55   

a Ja nie mam kata mam ostatni tłumik Małego mugena wydech skrócony o kilka centymetrów chodzi Jak bajeczka kreci sie podobnie jak sie krecil pomiarów nie robiłem przed i po wiec moge powiedziec z własnego odczucia ze chodzi ciutke lepiej
_________________
WSZYSTKO ALBO NIC :D
 
 
 
Browar
[Usunięty]

Wysłany: 06-02-2009, 21:39   

hehe ja odkąd pamietam kombinowalem z wydechami w kazdym aucie ktorego mialem od malucha przez audi bmw az po colciaka.Nigdy nie mialem serii zawsze wycianlem i wsadzalem prosta rure o odpowiedniej srednicy nawet nie dbałem o końcówke - miało drzeć pysk!.To nie byl nawet przelot tylko masakara bardziej mnie bylo slychac niz widac.Łeb mi pękał ale zdążyłem sie do tego przyzwyczaic.Po latach ciesze sie ze moge sie jeszcze dobrze slyszeć.
Po drodze perypetie ze strumienicami - a jakie? stozkowe ,a jakie ?srakie.Niby mocy mialo dac wiecej niby moment mialo przyspieszac - bleble tak na chlopski rozum - brednia.Strumien nic nie daje ale wlasnie utarlo sie ze strumien to tamto owamto i monopol sie napedza.Maja "kitajce" co upychac na rynek europejski po allegro ebayach .

Obecnie jezdze tez na zmodyfikowanym ukladzie przelotowym ze stali kwasoodpornej z dwoma pustymi tlumikami bez katalizatora -dlaczego? bo chce zeby to chodzilo glosniej niz seria.
Mruczy cicho jak trzeba, a jak chce wciskam pedal i drze pękacie jape ...o to własnie chodzilo czemu to mi zajelo tyle lat...

Kazdy chyba po latach dochodzi do jednego wniosku z Colt nie jest trudnym autem do modyfikacji, problem w tym ze te modyfikacje musza byc przemyslane zeby cokolowiek daly.Najczesciej zostawiaja pusta kiermane i niezmieniony wykres na hamowni...

pozdr
bwr
 
 
COLTER80
[Usunięty]

Wysłany: 07-02-2009, 20:47   

Dobre podsumowanie tematu.
wycięcia kata w Colcie da nam lepsze samopoczucie i brzękot wydechu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.