Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Tip'n'Tricks na podskakiwanie tylnej osi
Autor Wiadomość
elili
[Usunięty]

Wysłany: 18-02-2009, 11:34   

Załóż tylny zderzak.
Przy okazji koło możesz wyjąć spod paki.

BTW jak się ołów spawa?
 
 
Blekota
[Usunięty]

Wysłany: 18-02-2009, 13:34   

Mam zderzak. Standardowy. Ołowiane bloki obramowane stalowymi profilami. Zły pomysł?
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-02-2009, 13:50   

Cytat:
Załóż tylny zderzak.
Moze chodzi o stalowy zderzak wyprawowy a nie o rurke.
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
Blekota
[Usunięty]

Wysłany: 18-02-2009, 13:58   

Widziałem kiedyś EL dwieście z chromowanym zderzakiem z tyłu, coś jak w nawarze. On jest metalowy? Co to da? 10kg? 20kg? mało. Poza tym potrzebny jest docisk na oś - jak najbliżej tylnej osi a nie na samym tyle, żeby mi przodu przy przyspieszaniu nie podnosiło :D
 
 
elili
[Usunięty]

Wysłany: 18-02-2009, 14:07   

Blekota napisał/a:
Mam zderzak.

Na pewno :?:
Zapodaj fotkę: myślę, że kilku forumowiczów to zaciekawi :D
Gene napisał/a:
chodzi o stalowy zderzak

:badgrin:

BTW jak już musisz ołów to wlej go do rurki. Ca. 50 kg przybędzie.

Nacisk na oś to kilka worków z piaskiem. Tylko nie wymyślaj z pokrywą od studni - już to wałkowaliśmy.
A w zasadzie to wszyscy chcieli dociążać tył przez ok. trzy miesiące od zakupu.
Teraz temat przycichł: może kwestia dostosowania techniki jazdy do pikapa :mrgreen:
 
 
HugoOrmo 
Forumowicz
Was? Kielbasa i Kwas


Auto: L200 '07 Chip 167KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 460
Skąd: Frei Stadt Danzig
Wysłany: 18-02-2009, 14:39   

...samochod mniej podskakuje gdy uzywamy 4H na gorszych nawierzchniach....
przyklad:
autostrada 2H bo mniej pali a droga jak stol
drogi lokalne z koleinami, dziurami po mrozach itp... 4H. Jezdzac codziennie taka trasa do pracy przyuwazylem, ze przy przyspieszaniu na suchej nawierzchni na nierownosciach czasami mrogala kontrola trakcji a przy 4H cisza i auto jakby mniej nerwowo reaguje na nawierzchnie - oczywiscie nie mowie tu o przyspieszaniu a'la Majkel Szumacher...

pzdr
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Wpis sponsorowany przez:
BOPO - Bez Ostrzezenia Przed Ostrzezeniem
 
 
namotore 
Mitsumaniak
ach


Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 730
Skąd: EL
Wysłany: 18-02-2009, 16:16   

Coraz bardziej sie przekonuje do 2H we wszystkich warunkach oprocz nieodsniezonych drog i blota :D mieliscie racje. Da sie szybko jezdzic na 2H, trzeba tylko wrzucic 200kg nad tylna os, dokladnie jak Blekota napisal, jak wcisnalem cos na sam tyl to Elzbieta byla mocno podsterowna :? pzdr

p.s. 4H zabiera sporo osiagow. Na driftboksie w styczniu przy suchym asfalcie na 2H misio ruszal do stowki w 13.8, przy 4H juz 16.5 :oops:
_________________
nam
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-02-2009, 16:52   

elili napisał/a:
Blekota napisał/a:
Mam zderzak.

Na pewno :?:
Zapodaj fotkę: myślę, że kilku forumowiczów to zaciekawi :D

ej no, sa wersje z takim chromowanym badziewiem... widzialem w Malym Cichym. Pod stacje podjezdzal typ taka czarniawa. Z tylu mial taki jakis koszmarek. Nawet rejestracje nie wchodzila bez podgiecia.
_________________
C'est La Vie suckers
Ostatnio zmieniony przez Gene 18-02-2009, 16:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
namotore 
Mitsumaniak
ach


Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 730
Skąd: EL
Wysłany: 18-02-2009, 16:59   

Gene napisał/a:
chromowanym badziewiem
zdajesz sobie sprawe z tego ze wlasnie uraziles spora czesc wlascicieli "arabow" i amatorow TUNINGU :D :?:
_________________
nam
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-02-2009, 17:03   

przepraszam zachowalem sie jak gowniarz... #-o

...moze faktycznie ten zderzak zalac olowiem...
...tylko czy jego wlasciwosci nie ulegna zmianie... :wink:
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 18-02-2009, 17:06   

Gene napisał/a:
...tylko czy jego wlasciwosci nie ulegna zmianie... :wink:


Stanie się wytrzymalszy - będzie można szorować "tyłkiem" po zjazdach.
 
 
namotore 
Mitsumaniak
ach


Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 730
Skąd: EL
Wysłany: 18-02-2009, 17:16   

i kto Tu swiruje z OT :badgrin:
zderzak tylny musi miec z grubsza kazde autko homologowane w PL i zapewne te dwa plastikowe cycki pod forcklapa z tylu pelnia jego role :D
co do wlaczania sie systemow na nierownosciach - trzeba jezdzic dostojnie :mrgreen:
a nie jak drogowy zawadiaka, jezdzilem Elzunia w wersji z ASTC i bez no i nie widze sensu tego ukladu, chyba ze dla dziadka (w kazdej sytuacji spowalnia) :mrgreen: ,R/D lock w Eli bardziej sie przydaje. pzdr
_________________
nam
 
 
gabaryt 
Nowy Forumowicz

Auto: L200
Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 1
Skąd: Lublin
Wysłany: 18-03-2009, 11:37   

ja znalazłem coś tu http://pucenter.pl/catalo...AST-DOCIAZAJACY
Z tego co widziałem na amerykańskich stronach i forach to jest ot fajny worek.
Jak ktoś przetestuje niech się podzieli wrażeniami. :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.