Tip'n'Tricks na podskakiwanie tylnej osi |
Autor |
Wiadomość |
elili [Usunięty]
|
Wysłany: 18-02-2009, 11:34
|
|
|
Załóż tylny zderzak.
Przy okazji koło możesz wyjąć spod paki.
BTW jak się ołów spawa? |
|
|
|
 |
Blekota [Usunięty]
|
Wysłany: 18-02-2009, 13:34
|
|
|
Mam zderzak. Standardowy. Ołowiane bloki obramowane stalowymi profilami. Zły pomysł? |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-02-2009, 13:50
|
|
|
Cytat: | Załóż tylny zderzak. | Moze chodzi o stalowy zderzak wyprawowy a nie o rurke. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
Blekota [Usunięty]
|
Wysłany: 18-02-2009, 13:58
|
|
|
Widziałem kiedyś EL dwieście z chromowanym zderzakiem z tyłu, coś jak w nawarze. On jest metalowy? Co to da? 10kg? 20kg? mało. Poza tym potrzebny jest docisk na oś - jak najbliżej tylnej osi a nie na samym tyle, żeby mi przodu przy przyspieszaniu nie podnosiło |
|
|
|
 |
elili [Usunięty]
|
Wysłany: 18-02-2009, 14:07
|
|
|
Blekota napisał/a: | Mam zderzak. |
Na pewno
Zapodaj fotkę: myślę, że kilku forumowiczów to zaciekawi
Gene napisał/a: | chodzi o stalowy zderzak |
BTW jak już musisz ołów to wlej go do rurki. Ca. 50 kg przybędzie.
Nacisk na oś to kilka worków z piaskiem. Tylko nie wymyślaj z pokrywą od studni - już to wałkowaliśmy.
A w zasadzie to wszyscy chcieli dociążać tył przez ok. trzy miesiące od zakupu.
Teraz temat przycichł: może kwestia dostosowania techniki jazdy do pikapa |
|
|
|
 |
HugoOrmo
Forumowicz Was? Kielbasa i Kwas

Auto: L200 '07 Chip 167KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 05 Gru 2007 Posty: 460 Skąd: Frei Stadt Danzig
|
Wysłany: 18-02-2009, 14:39
|
|
|
...samochod mniej podskakuje gdy uzywamy 4H na gorszych nawierzchniach....
przyklad:
autostrada 2H bo mniej pali a droga jak stol
drogi lokalne z koleinami, dziurami po mrozach itp... 4H. Jezdzac codziennie taka trasa do pracy przyuwazylem, ze przy przyspieszaniu na suchej nawierzchni na nierownosciach czasami mrogala kontrola trakcji a przy 4H cisza i auto jakby mniej nerwowo reaguje na nawierzchnie - oczywiscie nie mowie tu o przyspieszaniu a'la Majkel Szumacher...
pzdr
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Wpis sponsorowany przez:
BOPO - Bez Ostrzezenia Przed Ostrzezeniem |
|
|
|
 |
namotore
Mitsumaniak ach

Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Mar 2008 Posty: 730 Skąd: EL
|
Wysłany: 18-02-2009, 16:16
|
|
|
Coraz bardziej sie przekonuje do 2H we wszystkich warunkach oprocz nieodsniezonych drog i blota mieliscie racje. Da sie szybko jezdzic na 2H, trzeba tylko wrzucic 200kg nad tylna os, dokladnie jak Blekota napisal, jak wcisnalem cos na sam tyl to Elzbieta byla mocno podsterowna pzdr
p.s. 4H zabiera sporo osiagow. Na driftboksie w styczniu przy suchym asfalcie na 2H misio ruszal do stowki w 13.8, przy 4H juz 16.5 |
_________________ nam |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-02-2009, 16:52
|
|
|
elili napisał/a: | Blekota napisał/a:
Mam zderzak.
Na pewno
Zapodaj fotkę: myślę, że kilku forumowiczów to zaciekawi |
ej no, sa wersje z takim chromowanym badziewiem... widzialem w Malym Cichym. Pod stacje podjezdzal typ taka czarniawa. Z tylu mial taki jakis koszmarek. Nawet rejestracje nie wchodzila bez podgiecia. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
Ostatnio zmieniony przez Gene 18-02-2009, 16:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
namotore
Mitsumaniak ach

Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Mar 2008 Posty: 730 Skąd: EL
|
Wysłany: 18-02-2009, 16:59
|
|
|
Gene napisał/a: | chromowanym badziewiem | zdajesz sobie sprawe z tego ze wlasnie uraziles spora czesc wlascicieli "arabow" i amatorow TUNINGU |
_________________ nam |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-02-2009, 17:03
|
|
|
przepraszam zachowalem sie jak gowniarz...
...moze faktycznie ten zderzak zalac olowiem...
...tylko czy jego wlasciwosci nie ulegna zmianie... |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
bartek2800 [Usunięty]
|
Wysłany: 18-02-2009, 17:06
|
|
|
Gene napisał/a: | ...tylko czy jego wlasciwosci nie ulegna zmianie... |
Stanie się wytrzymalszy - będzie można szorować "tyłkiem" po zjazdach. |
|
|
|
 |
namotore
Mitsumaniak ach

Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Mar 2008 Posty: 730 Skąd: EL
|
Wysłany: 18-02-2009, 17:16
|
|
|
i kto Tu swiruje z OT
zderzak tylny musi miec z grubsza kazde autko homologowane w PL i zapewne te dwa plastikowe cycki pod forcklapa z tylu pelnia jego role
co do wlaczania sie systemow na nierownosciach - trzeba jezdzic dostojnie
a nie jak drogowy zawadiaka, jezdzilem Elzunia w wersji z ASTC i bez no i nie widze sensu tego ukladu, chyba ze dla dziadka (w kazdej sytuacji spowalnia) ,R/D lock w Eli bardziej sie przydaje. pzdr |
_________________ nam |
|
|
|
 |
gabaryt
Nowy Forumowicz
Auto: L200
Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 1 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 18-03-2009, 11:37
|
|
|
ja znalazłem coś tu http://pucenter.pl/catalo...AST-DOCIAZAJACY
Z tego co widziałem na amerykańskich stronach i forach to jest ot fajny worek.
Jak ktoś przetestuje niech się podzieli wrażeniami. |
|
|
|
 |
|