 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[ALL] Test używanego Colta a 'Auto Świecie' |
Autor |
Wiadomość |
NismoFan [Usunięty]
|
Wysłany: 25-05-2008, 22:08
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | o stoi w sprzeczności z tym co stoi jak wół w linku wikipedii, który podałeś |
No fakt, przyznaje sie troche namotałem
Hubeeert napisał/a: | Moim zdaniem wszelkiego typu rozmowy jak ta mają sens gdy możemy porównać te silniki na żywo. Inaczej to my się możemy przerzucac cytatami z for przeróżnych, wikipedii itd |
Tylko w niektorych przypadkach (jak ten) mało prawdopodobne zeby ktorys z nas (czy nawet osoba z tego forum) miała mozliwosc jazdy oboma autkami, niezwykle zadkimi jakby nie patrzec |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 26-02-2009, 21:25
|
|
|
[quote="Hugo"] pawela napisał/a: | zastrzeżenia można mieć do odgłosów dochodzących do wnętrza pojazdu z okolic kolumn resorujących. | Prawda, czasami mam tego dość. pawela napisał/a: | Pod względem uciążliwości prym wiodą hamulce - łatwo jest uszkodzić tarcze. Dynamiczna jazda łatwo rozgrzewa je do wysokich temperatur, a wystarczy kilkakrotny kontakt z solidnym bryzgiem wody np. z kałuży, aby doprowadzić do zwichrowania ich. | Oczywiście to tylko w Colcie się dzieje... [/knoquote] |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
SlaVkoEg [Usunięty]
|
Wysłany: 27-02-2009, 01:10
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | pawela napisał/a:
Pod względem uciążliwości prym wiodą hamulce - łatwo jest uszkodzić tarcze. Dynamiczna jazda łatwo rozgrzewa je do wysokich temperatur, a wystarczy kilkakrotny kontakt z solidnym bryzgiem wody np. z kałuży, aby doprowadzić do zwichrowania ich.
Oczywiście to tylko w Colcie się dzieje... [/knoquote] |
jak kupilem Colta to tarcze byly zwichrowane i musialem wymienic na nowe. Dlaczego tak sie dzieje? Przeciez tarcze sa zamocowane tak samo jak w innych samochodach. Czyzby byly robione z jakiegos mnien wytrzymalego materialu? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 27-02-2009, 07:58
|
|
|
SlaVkoEg napisał/a: | Czyzby byly robione z jakiegos mnien wytrzymalego materialu | Oczywiście, że nie. W każdym samochodzie tarcze mogą się zwichrować, a w japońcach to najmniej prawdopodobne (mówię o ori częściach), których wykonanie nie pozostawia wiele do życzenia. |
|
|
|
 |
|
|