Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[ALL] Test używanego Colta a 'Auto Świecie'
Autor Wiadomość
NismoFan
[Usunięty]

Wysłany: 25-05-2008, 22:08   

Hubeeert napisał/a:
o stoi w sprzeczności z tym co stoi jak wół w linku wikipedii, który podałeś


No fakt, przyznaje sie troche namotałem ;)

Hubeeert napisał/a:
Moim zdaniem wszelkiego typu rozmowy jak ta mają sens gdy możemy porównać te silniki na żywo. Inaczej to my się możemy przerzucac cytatami z for przeróżnych, wikipedii itd ;-)


Tylko w niektorych przypadkach (jak ten) mało prawdopodobne zeby ktorys z nas (czy nawet osoba z tego forum) miała mozliwosc jazdy oboma autkami, niezwykle zadkimi jakby nie patrzec
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 26-02-2009, 21:25   

[quote="Hugo"]
pawela napisał/a:
zastrzeżenia można mieć do odgłosów dochodzących do wnętrza pojazdu z okolic kolumn resorujących.
Prawda, czasami mam tego dość.
pawela napisał/a:
Pod względem uciążliwości prym wiodą hamulce - łatwo jest uszkodzić tarcze. Dynamiczna jazda łatwo rozgrzewa je do wysokich temperatur, a wystarczy kilkakrotny kontakt z solidnym bryzgiem wody np. z kałuży, aby doprowadzić do zwichrowania ich.
Oczywiście to tylko w Colcie się dzieje... :mrgreen: :? :shock: [/knoquote]
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 27-02-2009, 01:10   

rosomak1983 napisał/a:
pawela napisał/a:
Pod względem uciążliwości prym wiodą hamulce - łatwo jest uszkodzić tarcze. Dynamiczna jazda łatwo rozgrzewa je do wysokich temperatur, a wystarczy kilkakrotny kontakt z solidnym bryzgiem wody np. z kałuży, aby doprowadzić do zwichrowania ich.
Oczywiście to tylko w Colcie się dzieje... :mrgreen: :? :shock: [/knoquote]


jak kupilem Colta to tarcze byly zwichrowane i musialem wymienic na nowe. Dlaczego tak sie dzieje? Przeciez tarcze sa zamocowane tak samo jak w innych samochodach. Czyzby byly robione z jakiegos mnien wytrzymalego materialu?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 27-02-2009, 07:58   

SlaVkoEg napisał/a:
Czyzby byly robione z jakiegos mnien wytrzymalego materialu
Oczywiście, że nie. W każdym samochodzie tarcze mogą się zwichrować, a w japońcach to najmniej prawdopodobne (mówię o ori częściach), których wykonanie nie pozostawia wiele do życzenia.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.