Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Upalone świece po ok 1000km
Autor Wiadomość
Iwan
[Usunięty]

Wysłany: 28-02-2009, 09:11   

no właśnie to jest do ustalenia: check migał cały czas pulsacyjnie a to dioda ABS "wystukiwała" kody (jeden długi to 10, dwa to 20.... szybkie to 1-nki)?
Aha wszystkie cztery świece są upalone!
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 28-02-2009, 12:50   

No to nie masz błędów ECU, 9 mrygnięc w powtarzających cyklach oznacza brak błędów. ABS Ci wymrugał błędy czujnków przy poszczególnych kołach, ale nimi się nie przejmuj, bo czasem wystąpią podczas dłuższego zblokowania koła zimą na śliskiej nawierzchni np.

Ja bym sie zastanowił nad cewkami i według mnie to za duży prąd płynący przez świece.
 
 
migro 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5W kombi Avance
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 107
Skąd: Mannheim / Gdańsk
Wysłany: 28-02-2009, 15:40   

Tu jest ciekawa stronka o uszkodzeniach świec.
Ja przypuszczam, że mieszanka gazu jest za uboga, co zwiększa temp. spalania.
_________________
Defraudacja pieniędzy jest wtedy, kiedy żona ma dostep do twojego konta (Frau, z niem.: żona, kobieta)
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 28-02-2009, 15:45   

Artykuł ciekawy, ale autorowi tematu przepala się rdzeń świecy a nie elektroda...
 
 
Iwan
[Usunięty]

Wysłany: 02-03-2009, 17:53   

Cewki zmienione, fakt że na inne używki, przewody też.
Inna sprawa że chodnica dostaje dziwnego ciśnienie (górny wąż "napompowany")
wydaje mi się że mogą to być przedmuchy z cylindrów do ukladu chodzenia.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 02-03-2009, 18:28   

A wcześniej tak nie było? Nie zapominaj, że w układzie panuje ciśnienie 0,9bar. u mnie górna rura na ciepłym silniku jest naprawdę twarda.
 
 
Iwan
[Usunięty]

Wysłany: 03-03-2009, 01:04   

wydaje mi się że nie, choć pewności nie mam. Tylko gdzie ubywa ten płyn chłodniczy?!?
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 03-03-2009, 09:58   

A ile ubywa tego płynu?
 
 
Iwan
[Usunięty]

Wysłany: 03-03-2009, 10:27   

>1L na 100KM
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 03-03-2009, 12:21   

To faktycznie bardzo dużo. Sprawdziłeś dobrze przewody, chłodnicę? Ale skoro masz ciśnienie w układzie to nie powinno być nigdzie wycieku. Ale to jescze zależy gdzie cieknie. Zdejmij przewód z korka zbiorniczka i zanuż do słoika z wodą, zobacz co się dzieje przy przegazowaniu. Czy no nie puszcza powiietrza itd. Przy uszkodzonej uszczelce, jeśli ubywa Ci płynu z tego powodu to będzie wyraźnie wyrzucał płyn. Jak odpalisz na zimnym to możesz też zdjąć korek chłodnicy ale to wiele nie da, po podczas przegazowania pompa wody i tak będzie wywalała płyn. Możesz co najwyżej zaobserwować jakieś bąbelki.
 
 
Iwan
[Usunięty]

Wysłany: 03-03-2009, 13:29   

przy rozgrzanym silniku płyn przelewa się do zbiorniczka wyrównawczego, ale to chyba normalne?
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 03-03-2009, 13:33   

Tak to normalne, anomalią jest gdy płyn przeleje się do zbiorniczka, a potem jest go tak dużo, że aż się z niego wylewa.
 
 
Iwan
[Usunięty]

Wysłany: 03-03-2009, 13:35   

płynu w zbiorniczku przybywa na rozgrzanym ale nie aż tak żeby się przelewał, po tranie i schłodzeniu zbiorniczek robi się pusty

[ Dodano: 19-03-2009, 09:26 ]
udało się zlokalizować wyciek płynu chłodniczego, chłodnica załatana i płynu nie ubywa.
Z tym że dalej szarpie jak szarpał. Już nie mam pojęcia co mu dolega...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.