Przesunięty przez: Gene 28-01-2009, 11:21 |
wysokie obroty silnika nowego outlandera |
Autor |
Wiadomość |
jaceksu25 [Usunięty]
|
Wysłany: 21-02-2009, 17:07 Re: wysokie obroty silnika nowego outlandera
|
|
|
roman56 napisał/a: | Witam jestem nowy użytkownikie tego forum chciałbym poznać się zdanie uzytkowników outlandera ja mam przejechane 14 tys km i prawie wszystko jest ok tzn radio już mam wymienione. Zauważyłem że przy temperaturze poniżej 12stopni po uruchomieniu silnika obroty są na poziomie (około) 1200 dlaczego około otóż raz 1000 innym razem 1100
i trzyma te obrotu ok 15 min serwis tłumaczy mi iz tak ma byc ja się z tym nie zgadzam
kompletna bzdura to co oni mi tlumaczą. Chetnie poznam Wasza zdania |
To za sprawą podgrzewacza, cieczy chłodzącej. Cel..? => aby szybko zrobiło się ciepło w kabinie
Te grzałeczki troszkę ciągną prądu, więc silniczek jest wysterowany w tym czasie na wyższe obroty aby alternator sobie poradził z takim obciążeniem...
Pozdrawiam
[ Dodano: 21-02-2009, 17:12 ]
PS. UPSS 2007 rok, troszkę wiekowy temat |
|
|
|
 |
Grześku
Mitsumaniak groźny oboźny

Auto: Outlander Intense+ 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 04 Maj 2005 Posty: 2722 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 21-02-2009, 18:37
|
|
|
jaceksu25 napisał/a: | PS. UPSS 2007 rok, troszkę wiekowy temat |
przez co mi umknął i popełniłem podobny, w którym jest to ładnie wytłumaczone. |
_________________ "nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przeciez trzeba napisac." by Rafal_Szczecin
strony www, druk, grafika reklamowa, fotografia |
|
|
|
 |
grzegorzm [Usunięty]
|
Wysłany: 07-03-2009, 01:04
|
|
|
U mnie wygląda to tak: przez kilka minut gdy silnik jest zimny, obroty są podnoszone do 1100-1200 ale tylko gdy auto jest ZATRZYMANE. Wystarczy wolniutko się toczyć na luzie i spadają do 900.
In my opinion: prostacki trik aby klekot nie gasł przy ruszaniu.
Grzegorz |
|
|
|
 |
Grześku
Mitsumaniak groźny oboźny

Auto: Outlander Intense+ 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 04 Maj 2005 Posty: 2722 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 07-03-2009, 02:44
|
|
|
grzegorzm napisał/a: | In my opinion: prostacki trik aby klekot nie gasł przy ruszaniu.
|
z opiniami to jest tak [cytat za Krzyzakiem i Huuubertem z tegoż forum, kiedyś zapewne ich poznasz ... ]
opinie są jak dziury w d**** - każdy ma własną ™®©
Wytłumaczenie z grzałkami jest za proste? Trzeba budować teorię spiskową |
_________________ "nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przeciez trzeba napisac." by Rafal_Szczecin
strony www, druk, grafika reklamowa, fotografia |
|
|
|
 |
grzegorzm [Usunięty]
|
Wysłany: 07-03-2009, 18:08
|
|
|
Sęk w tym, że jest za proste! Dowód: gdy samochód się toczy to obroty spadają.
c.b.d.o. |
|
|
|
 |
Grześku
Mitsumaniak groźny oboźny

Auto: Outlander Intense+ 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 04 Maj 2005 Posty: 2722 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 07-03-2009, 18:52
|
|
|
To nie dowód tylko stwierdzenie.
Być może jakiś algorytm odpowiadający za pracę wspomnianych grzałek, wyłącza je gdy koła są w ruchu a podyktowane jest to jakimś założeniem technicznym.
grzegorzm napisał/a: | Sęk w tym, że jest za proste! |
Ty to chyba lubisz komplikować sobie życie |
_________________ "nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przeciez trzeba napisac." by Rafal_Szczecin
strony www, druk, grafika reklamowa, fotografia |
|
|
|
 |
grzegorzm [Usunięty]
|
Wysłany: 07-03-2009, 21:58
|
|
|
Ale się uśmiałem! 10/10 |
|
|
|
 |
AsiaKC
Mitsumaniak

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 08 Lut 2009 Posty: 70 Skąd: W-wa Żoliborz
|
Wysłany: 08-03-2009, 17:30
|
|
|
Sprawdziłam jak to jest u nas i wystarczy, że wiatrak jest wyłączony i nawet na zimnym silniku obroty nie skaczą powyżej 900.
Tak więc grzegorzm Twoja teoria leży |
_________________ Gość! I'm watching You
 |
|
|
|
 |
grzegorzm [Usunięty]
|
Wysłany: 08-03-2009, 23:05
|
|
|
AsiaKC proszę kontynuować - jakie jest Pani wytłumaczenie?
Jutro sprawdzę jak to wygląda przy wyłączonym wiatraku - ja mam zawsze na Auto i Klima na NIE. |
|
|
|
 |
AsiaKC
Mitsumaniak

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 08 Lut 2009 Posty: 70 Skąd: W-wa Żoliborz
|
Wysłany: 09-03-2009, 10:31
|
|
|
Co mam kontynuować?
Ja tylko napisałam że zimny silnik NIE MA wyższych obrotów jeśli nie działają dodatkowe elementy potrzebujące prądu. |
_________________ Gość! I'm watching You
 |
|
|
|
 |
Grześku
Mitsumaniak groźny oboźny

Auto: Outlander Intense+ 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 04 Maj 2005 Posty: 2722 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 09-03-2009, 13:34
|
|
|
AsiaKC napisał/a: | zimny silnik NIE MA wyższych obrotów jeśli nie działają dodatkowe elementy potrzebujące prądu. |
to dla kolegi grzegorzm to za mało, brak tu elementu spiskowego, złowieszczej współpracy chciwych koncernów paliwowych z producentami samochodów.
Grzałki, pobór prądu... E, to nie to |
_________________ "nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przeciez trzeba napisac." by Rafal_Szczecin
strony www, druk, grafika reklamowa, fotografia |
|
|
|
 |
AsiaKC
Mitsumaniak

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 08 Lut 2009 Posty: 70 Skąd: W-wa Żoliborz
|
Wysłany: 09-03-2009, 15:57
|
|
|
No mnie na szczeście to wystarcza |
_________________ Gość! I'm watching You
 |
|
|
|
 |
grzegorzm [Usunięty]
|
Wysłany: 09-03-2009, 23:01
|
|
|
|
|
|
|
 |
jarekN
Mitsumaniak
Auto: outlander II 2.0 instyle
Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 31 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 09-03-2009, 23:18
|
|
|
sprawa wydaje się prosta przy zwiękrzonym poborze prądu wzrost predkosci obrotowej silnika wydaje się czymś wytlumaczalnym
w moim przypadku ten tzw problem nie występuje przy cieplym silniku
sprawa jest o tyle dziwna, że nie jest to tak zauwazalne u innych marek
wedlug mnie są inne powazniejsze problaemy np. pekające glowice |
|
|
|
 |
Grześku
Mitsumaniak groźny oboźny

Auto: Outlander Intense+ 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 04 Maj 2005 Posty: 2722 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 10-03-2009, 08:09
|
|
|
grzegorzm napisał/a: | |
spoko, wypijemy po piwku i nie ma sprawy
jarekN napisał/a: | sprawa jest o tyle dziwna, że nie jest to tak zauwazalne u innych marek |
1. nie stosują wspomnianego wyżej systemu podgrzewania płynu (np. grzałkami)
2. mają inną, mniej energochłonną technologię
3. tylko Mitsubishi wpadło na takie rozwiązanie?
to nie dziwne, po prostu co producent to inne pomysły. |
_________________ "nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przeciez trzeba napisac." by Rafal_Szczecin
strony www, druk, grafika reklamowa, fotografia |
|
|
|
 |
|