Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gene
28-01-2009, 11:21
wysokie obroty silnika nowego outlandera
Autor Wiadomość
jaceksu25
[Usunięty]

Wysłany: 21-02-2009, 17:07   Re: wysokie obroty silnika nowego outlandera

roman56 napisał/a:
Witam jestem nowy użytkownikie tego forum chciałbym poznać się zdanie uzytkowników outlandera ja mam przejechane 14 tys km i prawie wszystko jest ok tzn radio już mam wymienione. Zauważyłem że przy temperaturze poniżej 12stopni po uruchomieniu silnika obroty są na poziomie (około) 1200 dlaczego około otóż raz 1000 innym razem 1100
i trzyma te obrotu ok 15 min serwis tłumaczy mi iz tak ma byc ja się z tym nie zgadzam
kompletna bzdura to co oni mi tlumaczą. Chetnie poznam Wasza zdania


To za sprawą podgrzewacza, cieczy chłodzącej. Cel..? => aby szybko zrobiło się ciepło w kabinie :wink:
Te grzałeczki troszkę ciągną prądu, więc silniczek jest wysterowany w tym czasie na wyższe obroty aby alternator sobie poradził z takim obciążeniem...
Pozdrawiam

[ Dodano: 21-02-2009, 17:12 ]
PS. UPSS 2007 rok, troszkę wiekowy temat
 
 
Grześku 
Mitsumaniak
groźny oboźny


Auto: Outlander Intense+ 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Maj 2005
Posty: 2722
Skąd: Świdnik
Wysłany: 21-02-2009, 18:37   

jaceksu25 napisał/a:
PS. UPSS 2007 rok, troszkę wiekowy temat


przez co mi umknął i popełniłem podobny, w którym jest to ładnie wytłumaczone.
_________________
"nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przeciez trzeba napisac." by Rafal_Szczecin


strony www, druk, grafika reklamowa, fotografia
 
 
 
grzegorzm
[Usunięty]

Wysłany: 07-03-2009, 01:04   

U mnie wygląda to tak: przez kilka minut gdy silnik jest zimny, obroty są podnoszone do 1100-1200 ale tylko gdy auto jest ZATRZYMANE. Wystarczy wolniutko się toczyć na luzie i spadają do 900.
In my opinion: prostacki trik aby klekot nie gasł przy ruszaniu.

Grzegorz
 
 
Grześku 
Mitsumaniak
groźny oboźny


Auto: Outlander Intense+ 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Maj 2005
Posty: 2722
Skąd: Świdnik
Wysłany: 07-03-2009, 02:44   

grzegorzm napisał/a:
In my opinion: prostacki trik aby klekot nie gasł przy ruszaniu.

z opiniami to jest tak [cytat za Krzyzakiem i Huuubertem z tegoż forum, kiedyś zapewne ich poznasz ... :twisted: ]
opinie są jak dziury w d**** - każdy ma własną ™®©

Wytłumaczenie z grzałkami jest za proste? Trzeba budować teorię spiskową :P
_________________
"nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przeciez trzeba napisac." by Rafal_Szczecin


strony www, druk, grafika reklamowa, fotografia
 
 
 
grzegorzm
[Usunięty]

Wysłany: 07-03-2009, 18:08   

Sęk w tym, że jest za proste! Dowód: gdy samochód się toczy to obroty spadają.
c.b.d.o.
 
 
Grześku 
Mitsumaniak
groźny oboźny


Auto: Outlander Intense+ 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Maj 2005
Posty: 2722
Skąd: Świdnik
Wysłany: 07-03-2009, 18:52   

To nie dowód tylko stwierdzenie.
Być może jakiś algorytm odpowiadający za pracę wspomnianych grzałek, wyłącza je gdy koła są w ruchu a podyktowane jest to jakimś założeniem technicznym.
grzegorzm napisał/a:
Sęk w tym, że jest za proste!

Ty to chyba lubisz komplikować sobie życie :D
_________________
"nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przeciez trzeba napisac." by Rafal_Szczecin


strony www, druk, grafika reklamowa, fotografia
 
 
 
grzegorzm
[Usunięty]

Wysłany: 07-03-2009, 21:58   

Ale się uśmiałem! 10/10
 
 
AsiaKC 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 08 Lut 2009
Posty: 70
Skąd: W-wa Żoliborz
Wysłany: 08-03-2009, 17:30   

Sprawdziłam jak to jest u nas i wystarczy, że wiatrak jest wyłączony i nawet na zimnym silniku obroty nie skaczą powyżej 900.

Tak więc grzegorzm Twoja teoria leży :)
_________________
Gość! I'm watching You
 
 
grzegorzm
[Usunięty]

Wysłany: 08-03-2009, 23:05   

AsiaKC proszę kontynuować - jakie jest Pani wytłumaczenie?

Jutro sprawdzę jak to wygląda przy wyłączonym wiatraku - ja mam zawsze na Auto i Klima na NIE.
 
 
AsiaKC 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 08 Lut 2009
Posty: 70
Skąd: W-wa Żoliborz
Wysłany: 09-03-2009, 10:31   

Co mam kontynuować?

Ja tylko napisałam że zimny silnik NIE MA wyższych obrotów jeśli nie działają dodatkowe elementy potrzebujące prądu.
_________________
Gość! I'm watching You
 
 
Grześku 
Mitsumaniak
groźny oboźny


Auto: Outlander Intense+ 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Maj 2005
Posty: 2722
Skąd: Świdnik
Wysłany: 09-03-2009, 13:34   

AsiaKC napisał/a:
zimny silnik NIE MA wyższych obrotów jeśli nie działają dodatkowe elementy potrzebujące prądu.

to dla kolegi grzegorzm to za mało, brak tu elementu spiskowego, złowieszczej współpracy chciwych koncernów paliwowych z producentami samochodów.
Grzałki, pobór prądu... E, to nie to :twisted:
_________________
"nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przeciez trzeba napisac." by Rafal_Szczecin


strony www, druk, grafika reklamowa, fotografia
 
 
 
AsiaKC 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 08 Lut 2009
Posty: 70
Skąd: W-wa Żoliborz
Wysłany: 09-03-2009, 15:57   

No mnie na szczeście to wystarcza :mrgreen:
_________________
Gość! I'm watching You
 
 
grzegorzm
[Usunięty]

Wysłany: 09-03-2009, 23:01   

:oops:
 
 
jarekN 
Mitsumaniak

Auto: outlander II 2.0 instyle
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 31
Skąd: warszawa
Wysłany: 09-03-2009, 23:18   

sprawa wydaje się prosta przy zwiękrzonym poborze prądu wzrost predkosci obrotowej silnika wydaje się czymś wytlumaczalnym
w moim przypadku ten tzw problem nie występuje przy cieplym silniku
sprawa jest o tyle dziwna, że nie jest to tak zauwazalne u innych marek
wedlug mnie są inne powazniejsze problaemy np. pekające glowice
 
 
Grześku 
Mitsumaniak
groźny oboźny


Auto: Outlander Intense+ 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Maj 2005
Posty: 2722
Skąd: Świdnik
Wysłany: 10-03-2009, 08:09   

grzegorzm napisał/a:
:oops:

spoko, wypijemy po piwku i nie ma sprawy 8)
jarekN napisał/a:
sprawa jest o tyle dziwna, że nie jest to tak zauwazalne u innych marek

1. nie stosują wspomnianego wyżej systemu podgrzewania płynu (np. grzałkami)
2. mają inną, mniej energochłonną technologię
3. tylko Mitsubishi wpadło na takie rozwiązanie? :mrgreen:

to nie dziwne, po prostu co producent to inne pomysły.
_________________
"nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przeciez trzeba napisac." by Rafal_Szczecin


strony www, druk, grafika reklamowa, fotografia
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.