Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: akbi
23-06-2007, 23:45
[EVO VIII] wersje
Autor Wiadomość
Jackie 
Mitsumaniak
Dealer Mitsumaniak


Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 3599
Skąd: Białystok
Wysłany: 20-12-2006, 17:37   

vampeer napisał/a:
czym sie roznia hamulce w MR od zwyklych?

Inną pompą hamulcową oraz brakiem systemu EBD (seria w Evo)
vampeer napisał/a:
a S-AYC?

Czego dotyczy zapytanie MR US VS. MR EU? Czy może RS VS. MR?
Pozdrawiam
_________________
Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/
 
 
 
Jackie 
Mitsumaniak
Dealer Mitsumaniak


Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 3599
Skąd: Białystok
Wysłany: 20-12-2006, 17:46   

vampeer napisał/a:
rozumiem ze jezdziles EVO z S-AYC i bez.
Musisz byc dobrym kierowca bo ja roznicy nie czuje w ogole. Nawet nie wiem czy z S-AYC nie lata bokiem bardziej niz seryjnie zeszperowany '05.

Jeździłem. Nie jestem Makinenem ale różnicę czuję i to bardzo wyraźnie (nadmieniam, że nie znoszę ani AYC ani S-AYC ;) ) właśnie dlatego, że gorzej jeździ bokiem ;)
vampeer napisał/a:
skad wiesz o chlodnicach w dyfrze i skrzyni? masz jakiegos manuala?

Bo już miałem na warsztacie zaspawany tylny dyfer przez klienta właśnie z tego powodu.
vampeer napisał/a:
po prostu zauwazylem ze sami piszecie raz jedno a raz drugie.

A gdzie? Bo poruszyliśmy już temat US Spec, EU Spec, MR i RS..... Różnią się od siebie dość znacznie czasami ;)
Pozdrawiam
_________________
Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/
 
 
 
Daromir
[Usunięty]

  Wysłany: 26-12-2006, 22:06   

Witam,

A jak się ma do tej dyskusji specyfikacja nowego Evo IX - EU?

Z tego co wiem, to wersja P03 ma amorki Bilstein i kute felgi BBS. Turbina jest inna niż w VIII, to ponoć JDM z tytanowymi elementami. No i Mivec + 6 biegów.

Czyli głowne cechy zbliżone bardziej do MR niż standardu.

Pozdrawiam
Daromir
Ostatnio zmieniony przez Daromir 27-12-2006, 08:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Jackie 
Mitsumaniak
Dealer Mitsumaniak


Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 3599
Skąd: Białystok
Wysłany: 26-12-2006, 22:16   

Daromir napisał/a:
A jak się ma do tej dyskusji specyfikacja nowego Evo IX - EU?

Się nie ma ;) Japonia o tej wersji nic nie wie ;) Pomysł jest Mitsubishi Europe (za co im chwała ;) ) Elementy tuningowe były dostepne już wcześniej (bodajże nawet od VII) ale zawsze w większych pieniądzach niż teraz, dodatkowo nie trzeba tłumaczyć, że nie jest się wielbłądem i "przeróbki" nie zbaierają gwarancji.
Pozdrawiam
_________________
Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/
 
 
 
Daromir
[Usunięty]

  Wysłany: 27-12-2006, 08:42   

Rozumiem, że mówisz o przeróbkach robionych przez Mitsubishi EU?
Wszelkie inne, "nieautoryzowane", jak np. popularna modyfikacja programu sterującego, pewnie jest podstawą do jej kwestionowania.
Vtech ostatnio ogłosił jakiś nowy program sterujący do IX, który daje 400Nm i 310KM, a przede wszystkim jeszcze bardziej zmniejsza lag i wygładza pracę silnika. Więc chodzi mi to trochę po głowie


Pozdrawiam
 
 
Jackie 
Mitsumaniak
Dealer Mitsumaniak


Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 3599
Skąd: Białystok
Wysłany: 27-12-2006, 11:26   

Daromir napisał/a:
Rozumiem, że mówisz o przeróbkach robionych przez Mitsubishi EU?

Dokładnie.
Daromir napisał/a:
Wszelkie inne, "nieautoryzowane", jak np. popularna modyfikacja programu sterującego, pewnie jest podstawą do jej kwestionowania.

I owszem ;)
Pozdrawiam
_________________
Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/
 
 
 
majer
[Usunięty]

Wysłany: 27-12-2006, 18:05   

Daromir napisał/a:
Rozumiem, że mówisz o przeróbkach robionych przez Mitsubishi EU?
Wszelkie inne, "nieautoryzowane", jak np. popularna modyfikacja programu sterującego, pewnie jest podstawą do jej kwestionowania.
Vtech ostatnio ogłosił jakiś nowy program sterujący do IX, który daje 400Nm i 310KM, a przede wszystkim jeszcze bardziej zmniejsza lag i wygładza pracę silnika. Więc chodzi mi to trochę po głowie


Pozdrawiam


Myśle że za porównywalną kase auto gt zrobi ci takie modyfikacje z zachowaniem gwarancji .A tak na marginesie to jakiego laga ? To auto dmucha 1,0 przy 2300-2400 i 1,5 przy 3000 :lol:
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 28-09-2007, 11:05   

a co sadzicie o tych turbinach ktore mitsu wklada do evo 8 oraz 9? czy lancery seri fq ciesza sie uznaniem tych dmuchawek ?
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
dylson
[Usunięty]

Wysłany: 06-03-2009, 14:51   

Czy zna ktos parametry felg od evo VIII? Znalazlem na allegro takie felgi
http://www.moto.allegro.p...e_alufelgi.html
i nie wiem czy podejda do mojego auta (nissan maxima). Wiem ze jest to felga 17x8" z rozstawem 5x114,3 ale na tym moja wiedza sie konczy. Jesli ktos zna et, otwor centrujacy i mase tych felg to bede wdzieczny za takie informacje.

Edit

Znalzlem info ze felgi od evo IX maja et 38. Czy w evo VIII jest tak samo?
 
 
Paweł_BB 
Mitsumaniak
01657/KMM


Auto: Evo VIII 4T375
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 709
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 07-03-2009, 08:38   

dylson, felgi są takie same do Evo VII, VIII i IX :wink:
 
 
dylson
[Usunięty]

Wysłany: 10-03-2009, 16:55   

O felgach wiem juz praktycznie wszytsko
17x8"
ET 38
piasta 67
5*114,3
Nie znam jedynie masy tych felg. Ktos napisal ze wazy 9.5-10kg ale nie wiem czy to prawda.
Felga powinna pasowac idealnie do mojej maximy. Jedyna roznica to o 1mm inny otwor centrujacy. W maximie jest 66 a w evo 67.
 
 
kisian 
Mitsumaniak
kisian 00537

Auto: MSS 1.6 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 546
Skąd: Wola Dębińska
Wysłany: 11-03-2009, 10:31   

wymień pierścień centrujący i będzie ok
 
 
 
dylson
[Usunięty]

Wysłany: 11-03-2009, 15:47   

Tak wiem ze trzeba dac ewentualnie (bo felg nie kupilem) pierscien centrujacy. Zna ktos mase tych felg?
 
 
ictus 
Forumowicz
fotopstryk


Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 379
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 11-03-2009, 19:43   

9,25kg
 
 
 
dylson
[Usunięty]

Wysłany: 11-03-2009, 22:49   

Dzieki wszystkim za pomoc!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.