 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CA4A 1.6] Ubywa płynu chłodzącego |
Autor |
Wiadomość |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 17-03-2009, 23:06
|
|
|
Może bezpośrednio w regulacji temperatury nie bierze udziału, ale jak się płyn rozgrzewa to zwiększa swoją objętość i wypuszcza go do zbiorniczka, ja jest go za mało w układzie to sobie pobiera stamtąd. Jeśli zbiorniczek będzie pusty, to gorący płyn może po prostu parować i może go nieznacznie ubywać.
Taka moja teoria |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 18-03-2009, 16:39
|
|
|
tttwm napisał/a: | taka rada, sądzę że słuszna, mi kiedyś zaufany mechanik powiedział, żeby poziom płynu sprawdzać tylko pod korkiem w chłodnicy. Jeśli jest pod korek to jest ok, i tylko na zimnym silniku | Jest w tym dużo prawdy. |
|
|
|
 |
Miroslaw1305
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt CJO 1,3 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 07 Mar 2007 Posty: 474 Skąd: Kępno
|
Wysłany: 18-03-2009, 18:51
|
|
|
taka rada, sądzę że słuszna, mi kiedyś zaufany mechanik powiedział, żeby poziom płynu sprawdzać tylko pod korkiem w chłodnicy. Jeśli jest pod korek to jest ok, i tylko na zimnym silniku. A zbiorniczek wyrównawczy tak naprawdę żadnej funkcji w regulacji temperatury nie pełni więc płyn tam nie jest potrzebny.
I tu się kolego tttwm mylisz.przeczytaj rade Maretzky85
Maretzky85
PostWysłany: Wczoraj 23:06 Temat postu:
Może bezpośrednio w regulacji temperatury nie bierze udziału, ale jak się płyn rozgrzewa to zwiększa swoją objętość i wypuszcza go do zbiorniczka, ja jest go za mało w układzie to sobie pobiera stamtąd. Jeśli zbiorniczek będzie pusty, to gorący płyn może po prostu parować i może go nieznacznie ubywać.
Taka moja teoria |
|
|
|
 |
|
|