[CAxA] Podświetlenie niektórych włączników |
Autor |
Wiadomość |
tomekk
Forumowicz
Auto: lancer cbo1.6 93->98r;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 450 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 28-03-2009, 14:37
|
|
|
ok, dzięki, jak będę miał sec czasu to zobaczę i dam znać, czujnik otwartych drzwi działa, sprawdzałem, zastanawiam się co możne mieć wpływ na te 2 rzeczy jednocześnie,
pozdrawiam Tomek
[ Dodano: 28-03-2009, 16:25 ]
kurde, teraz się obejrzałem i może to ma jakiś związek z niedziałającymi zegarami i piszczkiem: nie działa mi przednie światło postojowe lewe i tylne lewe pozycyjne:( i oczywiście sprawdziłem bezpieczniki, może jakieś sugestie? |
_________________ mój miś: http://forum.mitsumaniaki...p=621844#621844
 |
|
|
|
 |
czarnuch23
Mitsumaniak Jaszczomp:>

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Cze 2006 Posty: 771 Skąd: WAWA
|
|
|
|
 |
tomekk
Forumowicz
Auto: lancer cbo1.6 93->98r;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 450 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 29-03-2009, 10:42
|
|
|
lancera jak coś:P i ma moja dziewczyna;) tak na nią wpłynąłem, ze kupiła sedana, a ja mam kombi;) ale technicznie lancer i colt to niemal to samo, wiec zobaczę, mówisz o tych przekaźnikach pod maska? jak tak to tam są 3 takie same obok siebie, to na miejsca je pozamieniam;) a piszę tutaj, bo nie chciałem nowego tematu zakładać
aha, dobrałem się właśnie do schematów elektrycznych, zaraz to rozkminię i dam znać czy naprawiłem:P |
_________________ mój miś: http://forum.mitsumaniaki...p=621844#621844
 |
|
|
|
 |
Havoc
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 304 Skąd: Bedford, UK
|
Wysłany: 05-05-2010, 22:18
|
|
|
Panowie, nie wiem, może ja ciemny jestem Ale nie mogę sobie poradzić z rozebraniem przycisków od awaryjnych i ogrzewania. Mam panel pod nosem i nie idzie...może śrubokręt za gruby, nie wiem. Cieńszego nie mam Pozwólcie że zademonstruje foto, a ktoś z Was może się zlituje i dorysuje w Paint'cie gdzie wsadzać i w którą stronę pchać (jakkolwiek to brzmi )
 |
_________________ Obecnie: Carisma 1.6 '03
Odprawione ze służby: Galant EA2W 97' wściekły bordowy
Skasowana: Honda Concerto D16Z2 1.6 16V 93'
Był: Colt CA0 1.6 16V '92 x2
Był: Lancer 1.5 12V 4G15 C62A '90
 |
|
|
|
 |
tomekk
Forumowicz
Auto: lancer cbo1.6 93->98r;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 450 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 05-05-2010, 22:31
|
|
|
masz tam takie małe plastikowe zatrzaski, które trzeba podważyć, żeby otworzyć włączniki. Najlepiej użyć małego płaskiego śrubokręta, tylko uważaj, żeby nie połamać!
[ Dodano: 05-05-2010, 22:33 ]
Z tego co pamiętam te 2 włączniki siedzą razem w takim plastikowym koszyczku, musisz najpierw je z niego wyjąć (wysunąć), a potem rozebrać same włączniki. Trochę dłubaniny ale nie ma innego wyjścia, przyjrzyj się temu dokładnie, przy dobrym świetle
czerwone strzałki pokazują miejsca, gdzie CHYBA trzeba było włożyć śrubokręt, żeby wyjąć włączniki z tego koszyczka/adaptera
gdy na wierzchu będziesz miał sam włącznik powinieneś już sobie poradzić |
_________________ mój miś: http://forum.mitsumaniaki...p=621844#621844
 |
|
|
|
 |
Havoc
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 304 Skąd: Bedford, UK
|
Wysłany: 05-05-2010, 22:51
|
|
|
Czyli tak jak próbuję cały czas. Pchać je (według tego zdjęcia) w stronę mojej klawiatury czy wyciągać do siebie? Rozumiem że wywalamy cały ten element do przyłączenia kabla wraz z przyciskiem?
Śrubokręt po wsadzeniu w te szpary ruszać na boki, podważać czy też po prostu pchać?
Wiem że nawał pytań ale na każdy z tych sposobów próbowałem i coś nie idzie. O ile z rozebraniem konsoli środkowej nawet małego problemu nie mialem to tu porażka ;] |
_________________ Obecnie: Carisma 1.6 '03
Odprawione ze służby: Galant EA2W 97' wściekły bordowy
Skasowana: Honda Concerto D16Z2 1.6 16V 93'
Był: Colt CA0 1.6 16V '92 x2
Był: Lancer 1.5 12V 4G15 C62A '90
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21948 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 05-05-2010, 23:37
|
|
|
Havoc napisał/a: | Pchać je (według tego zdjęcia) w stronę mojej klawiatury czy wyciągać do siebie? | W stronę klawiatury. Havoc napisał/a: | Rozumiem że wywalamy cały ten element do przyłączenia kabla wraz z przyciskiem? | Tak. Havoc napisał/a: | Śrubokręt po wsadzeniu w te szpary ruszać na boki, podważać czy też po prostu pchać? | Wcisnąć i delikatnie próbować obrócić, aby bardziej napiąć zatrzaski.
A śrubokręt wkładasz w te miejsca (oczywiście analogicznie po puszczeniu zatrzasków z jednej strony, odbezpieczasz naprzeciw):
 |
|
|
|
 |
Havoc
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 304 Skąd: Bedford, UK
|
Wysłany: 06-05-2010, 13:43
|
|
|
Udało się, jak dobrze że robiłem to na elementach z poprzedniego CA0. Bo zmasakrowałem trochę plastik ;] Ciężka sprawa strasznie :/ Awaryjne gładko, ale podgrzewanie szyby i lusterek to już tragedia. Dwa śrubokręty w obie szparki, zaparłem jeden o brzuch a drugim manewrowałem aż puściło. Po koleji jeden i drugi zatrzask nie chciał puścić bo gdy brałem się za kolejny to pierwszy wracał na miejsce |
_________________ Obecnie: Carisma 1.6 '03
Odprawione ze służby: Galant EA2W 97' wściekły bordowy
Skasowana: Honda Concerto D16Z2 1.6 16V 93'
Był: Colt CA0 1.6 16V '92 x2
Był: Lancer 1.5 12V 4G15 C62A '90
 |
|
|
|
 |
Alexander [Usunięty]
|
Wysłany: 31-07-2010, 09:48
|
|
|
przejrzałem kilka stron w ramach przypomnienia ale nie do końca jest to dla mnie klarowne i wolę się upewnić co mam kupić zanim rozkręce wszystko.
Czy wystarczy że kupie sobie 15 LEDów T5 żeby mieć na wymianę wszystkiego od razu (z zapasem oczywiście) czy w niektórych miejscach będzie W5W ( być może to żarówkowy odpowiednik T5 ale niestety nie wiem) albo cos innego? Bo padły mi dwie żarówki w liczniku, oraz nawiew i poielniczka+zapalniczka. Bo w innym wątku ktoś wspominał, że niektóre różnią się rozmiarami, tyle, że nie wiem czy przy zmianie na LEDy ma to jeszcze znaczenie
Pytanie drugie... wiem, że gdzieś o tym czytałem, że ktoś przeciął jeden z kabelków za zegarkiem tak, że przestał przygasać po włączeniu świateł... czy dobrze pamiętam, że był to czarny? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21948 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 31-07-2010, 22:55
|
|
|
Alexander napisał/a: | Czy wystarczy że kupie sobie 15 LEDów T5 żeby mieć na wymianę wszystkiego od razu | Wystarczy, że kupisz 5 ledów T5 i będziesz miał we wszystkie miejsca gdzie one pasują, tj. zapalniczka, popielniczka, 2 szt. do panelu nawiewów i 1 szt. do licznika Alexander napisał/a: | czy w niektórych miejscach będzie W5W | Tylko w liczniku 3 albo 4 szt. Alexander napisał/a: | W5W ( być może to żarówkowy odpowiednik T5 ale niestety nie wiem | To zupełnie inny typ żarówki, T5 jest rozmiar mniejsza od W5W. Reszta żarówek to chyba R5 czy jakoś tak, takie malutkie jak łebka od zapałki z długimi drucikami (wąsikami). Nimi podświetlone są wszystkie przewidziane w tym aucie do podświetlenia przyciski, włączniki, przełączniki itp. |
|
|
|
 |
Jogurt
Mitsumaniak

Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 21 Wrz 2006 Posty: 2554 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 01-08-2010, 00:07
|
|
|
Alexander napisał/a: | Pytanie drugie... wiem, że gdzieś o tym czytałem, że ktoś przeciął jeden z kabelków za zegarkiem tak, że przestał przygasać po włączeniu świateł... czy dobrze pamiętam, że był to czarny? | a nie zielony ? bo też chce go ciąć i nie chce zrobić kleksika |
_________________ CA0
Galant II |
|
|
|
 |
Alexander [Usunięty]
|
Wysłany: 01-08-2010, 00:17
|
|
|
Hugo, na allegro piszą jednym tchem T5 i R5 więc może to to samo ew coś zbliżonego.
Zobaczyłem, że są jeszcze R3 ale te z kolei w 3 wymiarach więc przyciski to wymienie chyba dopiero jak zmierzę bo chce LEDy już wszędzie żeby tam nie zaglądać nastepne 5/10 lat:)
Jogurt, jeszcze chwilę poszukam tego posta, ale póki co bez szczęscia. moze w międzyczasie odezwie się ktoś kto to robił |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21948 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 01-08-2010, 15:43
|
|
|
Alexander napisał/a: | Zobaczyłem, że są jeszcze R3 ale te z kolei w 3 wymiarach | Faktycznie pomyliłem się. W przyciskach, włącznikach itp. są właśnie R3 i w najmniejszym rozmiarze (najmniejsza bańka). Alexander napisał/a: | żeby tam nie zaglądać nastepne 5/10 lat | Tak długo chcesz nim jeździć? A chciałem do Ciebie pisać niedawno czy byś mi go nie sprzedał z powrotem. |
|
|
|
 |
Alexander [Usunięty]
|
Wysłany: 01-08-2010, 15:50
|
|
|
stwierdziłem, ze wartość rynkowa mnie zupełnie nie usatysfakcjonuje (zwłaszcza, że miałem stłuczkę której ukrywać nei zamierzam na co zawsze ktoś kręci nosem) więc jak kupie coś innego to będe miał dwa auta koszty utrzymania Colta są na tyle niewielkie, że Postert będzie do zabawy (chyba, że kupie GTI to role się odwróca) |
|
|
|
 |
tresorex
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2006 Posty: 2066 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 02-08-2010, 22:01
|
|
|
tu jest moja rozpiska gdzie jaka dioda wchodzi
Alexander napisał/a: | Pytanie drugie... wiem, że gdzieś o tym czytałem, że ktoś przeciął jeden z kabelków za zegarkiem tak, że przestał przygasać po włączeniu świateł... czy dobrze pamiętam, że był to czarny? |
ja "zdemontowałem" przygasanie zegarka i jest o niebo lepiej bo w dzień go widać a w nocy i tak radio go przygasza swoim światłem więc nie przeszkadza.
Przeciąłem z tego co pamietam kabel zielony drugi od lewej, dla pewności mozesz go spróbować wypiąć z kostki i zobaczyć czy to rzeczywiście ten! |
_________________
 |
|
|
|
 |
|