Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CAxA] Podświetlenie niektórych włączników
Autor Wiadomość
tomekk 
Forumowicz

Auto: lancer cbo1.6 93->98r;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 450
Skąd: Suwałki
Wysłany: 28-03-2009, 14:37   

ok, dzięki, jak będę miał sec czasu to zobaczę i dam znać, czujnik otwartych drzwi działa, sprawdzałem, zastanawiam się co możne mieć wpływ na te 2 rzeczy jednocześnie,
pozdrawiam Tomek

[ Dodano: 28-03-2009, 16:25 ]
kurde, teraz się obejrzałem i może to ma jakiś związek z niedziałającymi zegarami i piszczkiem: nie działa mi przednie światło postojowe lewe i tylne lewe pozycyjne:( i oczywiście sprawdziłem bezpieczniki, może jakieś sugestie?
_________________
mój miś: http://forum.mitsumaniaki...p=621844#621844
 
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 28-03-2009, 18:35   

jak masz kogos w okolicy z takim samym coltem podmien przekaznik odpowiedzialny za swiatla moze to on chrzani robote :)
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
tomekk 
Forumowicz

Auto: lancer cbo1.6 93->98r;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 450
Skąd: Suwałki
Wysłany: 29-03-2009, 10:42   

lancera jak coś:P i ma moja dziewczyna;) tak na nią wpłynąłem, ze kupiła sedana, a ja mam kombi;) ale technicznie lancer i colt to niemal to samo, wiec zobaczę, mówisz o tych przekaźnikach pod maska? jak tak to tam są 3 takie same obok siebie, to na miejsca je pozamieniam;) a piszę tutaj, bo nie chciałem nowego tematu zakładać
aha, dobrałem się właśnie do schematów elektrycznych, zaraz to rozkminię i dam znać czy naprawiłem:P
_________________
mój miś: http://forum.mitsumaniaki...p=621844#621844
 
 
 
Havoc 
Mitsumaniak


Auto: Carisma II 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 304
Skąd: Bedford, UK
Wysłany: 05-05-2010, 22:18   

Panowie, nie wiem, może ja ciemny jestem :D Ale nie mogę sobie poradzić z rozebraniem przycisków od awaryjnych i ogrzewania. Mam panel pod nosem i nie idzie...może śrubokręt za gruby, nie wiem. Cieńszego nie mam :( Pozwólcie że zademonstruje foto, a ktoś z Was może się zlituje i dorysuje w Paint'cie gdzie wsadzać i w którą stronę pchać (jakkolwiek to brzmi :D )




_________________
Obecnie: Carisma 1.6 '03
Odprawione ze służby: Galant EA2W 97' wściekły bordowy
Skasowana: Honda Concerto D16Z2 1.6 16V 93'
Był: Colt CA0 1.6 16V '92 :) x2
Był: Lancer 1.5 12V 4G15 C62A '90


 
 
 
tomekk 
Forumowicz

Auto: lancer cbo1.6 93->98r;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 450
Skąd: Suwałki
Wysłany: 05-05-2010, 22:31   

masz tam takie małe plastikowe zatrzaski, które trzeba podważyć, żeby otworzyć włączniki. Najlepiej użyć małego płaskiego śrubokręta, tylko uważaj, żeby nie połamać!

[ Dodano: 05-05-2010, 22:33 ]
Z tego co pamiętam te 2 włączniki siedzą razem w takim plastikowym koszyczku, musisz najpierw je z niego wyjąć (wysunąć), a potem rozebrać same włączniki. Trochę dłubaniny ale nie ma innego wyjścia, przyjrzyj się temu dokładnie, przy dobrym świetle

czerwone strzałki pokazują miejsca, gdzie CHYBA trzeba było włożyć śrubokręt, żeby wyjąć włączniki z tego koszyczka/adaptera


gdy na wierzchu będziesz miał sam włącznik powinieneś już sobie poradzić
_________________
mój miś: http://forum.mitsumaniaki...p=621844#621844
 
 
 
Havoc 
Mitsumaniak


Auto: Carisma II 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 304
Skąd: Bedford, UK
Wysłany: 05-05-2010, 22:51   

Czyli tak jak próbuję cały czas. Pchać je (według tego zdjęcia) w stronę mojej klawiatury czy wyciągać do siebie? Rozumiem że wywalamy cały ten element do przyłączenia kabla wraz z przyciskiem?

Śrubokręt po wsadzeniu w te szpary ruszać na boki, podważać czy też po prostu pchać?

Wiem że nawał pytań ale na każdy z tych sposobów próbowałem i coś nie idzie. O ile z rozebraniem konsoli środkowej nawet małego problemu nie mialem to tu porażka ;]
_________________
Obecnie: Carisma 1.6 '03
Odprawione ze służby: Galant EA2W 97' wściekły bordowy
Skasowana: Honda Concerto D16Z2 1.6 16V 93'
Był: Colt CA0 1.6 16V '92 :) x2
Był: Lancer 1.5 12V 4G15 C62A '90


 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21948
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 05-05-2010, 23:37   

Havoc napisał/a:
Pchać je (według tego zdjęcia) w stronę mojej klawiatury czy wyciągać do siebie?
W stronę klawiatury.
Havoc napisał/a:
Rozumiem że wywalamy cały ten element do przyłączenia kabla wraz z przyciskiem?
Tak.
Havoc napisał/a:
Śrubokręt po wsadzeniu w te szpary ruszać na boki, podważać czy też po prostu pchać?
Wcisnąć i delikatnie próbować obrócić, aby bardziej napiąć zatrzaski.
A śrubokręt wkładasz w te miejsca (oczywiście analogicznie po puszczeniu zatrzasków z jednej strony, odbezpieczasz naprzeciw):
 
 
Havoc 
Mitsumaniak


Auto: Carisma II 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 304
Skąd: Bedford, UK
Wysłany: 06-05-2010, 13:43   

Udało się, jak dobrze że robiłem to na elementach z poprzedniego CA0. Bo zmasakrowałem trochę plastik ;] Ciężka sprawa strasznie :/ Awaryjne gładko, ale podgrzewanie szyby i lusterek to już tragedia. Dwa śrubokręty w obie szparki, zaparłem jeden o brzuch a drugim manewrowałem aż puściło. Po koleji jeden i drugi zatrzask nie chciał puścić bo gdy brałem się za kolejny to pierwszy wracał na miejsce :(
_________________
Obecnie: Carisma 1.6 '03
Odprawione ze służby: Galant EA2W 97' wściekły bordowy
Skasowana: Honda Concerto D16Z2 1.6 16V 93'
Był: Colt CA0 1.6 16V '92 :) x2
Był: Lancer 1.5 12V 4G15 C62A '90


 
 
 
Alexander
[Usunięty]

Wysłany: 31-07-2010, 09:48   

przejrzałem kilka stron w ramach przypomnienia ale nie do końca jest to dla mnie klarowne i wolę się upewnić co mam kupić zanim rozkręce wszystko.

Czy wystarczy że kupie sobie 15 LEDów T5 żeby mieć na wymianę wszystkiego od razu (z zapasem oczywiście) czy w niektórych miejscach będzie W5W ( być może to żarówkowy odpowiednik T5 ale niestety nie wiem) albo cos innego? Bo padły mi dwie żarówki w liczniku, oraz nawiew i poielniczka+zapalniczka. Bo w innym wątku ktoś wspominał, że niektóre różnią się rozmiarami, tyle, że nie wiem czy przy zmianie na LEDy ma to jeszcze znaczenie

Pytanie drugie... wiem, że gdzieś o tym czytałem, że ktoś przeciął jeden z kabelków za zegarkiem tak, że przestał przygasać po włączeniu świateł... czy dobrze pamiętam, że był to czarny? :twisted:
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21948
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 31-07-2010, 22:55   

Alexander napisał/a:
Czy wystarczy że kupie sobie 15 LEDów T5 żeby mieć na wymianę wszystkiego od razu
Wystarczy, że kupisz 5 ledów T5 i będziesz miał we wszystkie miejsca gdzie one pasują, tj. zapalniczka, popielniczka, 2 szt. do panelu nawiewów i 1 szt. do licznika
Alexander napisał/a:
czy w niektórych miejscach będzie W5W
Tylko w liczniku 3 albo 4 szt.
Alexander napisał/a:
W5W ( być może to żarówkowy odpowiednik T5 ale niestety nie wiem
To zupełnie inny typ żarówki, T5 jest rozmiar mniejsza od W5W. Reszta żarówek to chyba R5 czy jakoś tak, takie malutkie jak łebka od zapałki z długimi drucikami (wąsikami). Nimi podświetlone są wszystkie przewidziane w tym aucie do podświetlenia przyciski, włączniki, przełączniki itp.
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 01-08-2010, 00:07   

Alexander napisał/a:
Pytanie drugie... wiem, że gdzieś o tym czytałem, że ktoś przeciął jeden z kabelków za zegarkiem tak, że przestał przygasać po włączeniu świateł... czy dobrze pamiętam, że był to czarny?
a nie zielony ? bo też chce go ciąć i nie chce zrobić kleksika
_________________
CA0
Galant II
 
 
Alexander
[Usunięty]

Wysłany: 01-08-2010, 00:17   

Hugo, na allegro piszą jednym tchem T5 i R5 więc może to to samo ew coś zbliżonego.
Zobaczyłem, że są jeszcze R3 ale te z kolei w 3 wymiarach więc przyciski to wymienie chyba dopiero jak zmierzę bo chce LEDy już wszędzie żeby tam nie zaglądać nastepne 5/10 lat:)

Jogurt, jeszcze chwilę poszukam tego posta, ale póki co bez szczęscia. moze w międzyczasie odezwie się ktoś kto to robił :)
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21948
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 01-08-2010, 15:43   

Alexander napisał/a:
Zobaczyłem, że są jeszcze R3 ale te z kolei w 3 wymiarach
Faktycznie pomyliłem się. W przyciskach, włącznikach itp. są właśnie R3 i w najmniejszym rozmiarze (najmniejsza bańka).
Alexander napisał/a:
żeby tam nie zaglądać nastepne 5/10 lat
Tak długo chcesz nim jeździć? A chciałem do Ciebie pisać niedawno czy byś mi go nie sprzedał z powrotem.
 
 
Alexander
[Usunięty]

Wysłany: 01-08-2010, 15:50   

stwierdziłem, ze wartość rynkowa mnie zupełnie nie usatysfakcjonuje (zwłaszcza, że miałem stłuczkę której ukrywać nei zamierzam na co zawsze ktoś kręci nosem) więc jak kupie coś innego to będe miał dwa auta :) koszty utrzymania Colta są na tyle niewielkie, że Postert będzie do zabawy (chyba, że kupie GTI to role się odwróca) :twisted: :twisted: :twisted:
 
 
tresorex 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 2066
Skąd: Poznań
Wysłany: 02-08-2010, 22:01   

tu jest moja rozpiska gdzie jaka dioda wchodzi




Alexander napisał/a:
Pytanie drugie... wiem, że gdzieś o tym czytałem, że ktoś przeciął jeden z kabelków za zegarkiem tak, że przestał przygasać po włączeniu świateł... czy dobrze pamiętam, że był to czarny?


ja "zdemontowałem" przygasanie zegarka i jest o niebo lepiej bo w dzień go widać a w nocy i tak radio go przygasza swoim światłem więc nie przeszkadza.
Przeciąłem z tego co pamietam kabel zielony drugi od lewej, dla pewności mozesz go spróbować wypiąć z kostki i zobaczyć czy to rzeczywiście ten!
_________________


 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.