[CA4A 1.6] Uszczelka Glowicy |
Autor |
Wiadomość |
kartomaniak gti
Forumowicz stary kartingowiec

Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 05 Paź 2008 Posty: 1073 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 28-03-2009, 11:00
|
|
|
miki4x4 napisał/a: | wybacz - ale nie masz pojęcia w jaki sposób szpilki ulegają zużyciu... |
wiem |
_________________
 |
|
|
|
 |
miki4x4
Mitsumaniak Miki
Auto: to co w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 26 Cze 2007 Posty: 467 Skąd: KMY
|
Wysłany: 28-03-2009, 14:48
|
|
|
Maretzky85,
nie mnie to tłumacz tylko koledzekartomaniak gti, bo on uważa, że sprawdza się nakręcając nakrętke |
_________________ Mitsubishi Galant 2.4 GDI 99r
Nissan Patrol 2.8 TD 94r
 |
|
|
|
 |
kartomaniak gti
Forumowicz stary kartingowiec

Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 05 Paź 2008 Posty: 1073 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 28-03-2009, 15:36
|
|
|
teoretycznie przy każdej zmianie uszczelki powinno sie zakładać nowe szpilki...ale tylko teoretycznie |
_________________
 |
|
|
|
 |
miki4x4
Mitsumaniak Miki
Auto: to co w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 26 Cze 2007 Posty: 467 Skąd: KMY
|
Wysłany: 28-03-2009, 15:43
|
|
|
to właśnie napisałem kilka postów powyżej Głowica to tak newralgiczny punkt samochodu, że nie ma co ryzykować rozkręcania wszystkiego od nowa jak wydmucha uszczelkę. Więc lepiej dołożyć te kilkadziesiąt zł i zrobić jak należy. Po co by były szczegółowe instrukcje które śruby po kolei dokręcać i z jakim momentem Nm... |
_________________ Mitsubishi Galant 2.4 GDI 99r
Nissan Patrol 2.8 TD 94r
 |
|
|
|
 |
grabi_p
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 16V '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Wrz 2006 Posty: 40 Skąd: Barwice
|
Wysłany: 29-03-2009, 21:17
|
|
|
Maretzky85 napisał/a: | miki4x4, dlaczego ? Ja jeżdżę na śrubach z pierwszego montażu, planowałem a dokładniej zabielałem głowicę 3 razy, skręcałem 3 razy na tych śrubach i wszystko śmiga jak należy
Inna sprawa, że w Galu te śruby są prawie niezniszczalne |
a mógłbyś napisać jakim momentem dokręcałeś głowice |
_________________ grabi_p
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 29-03-2009, 22:26
|
|
|
W moim Galancie chyba około 95 Nm dokręciłem. Ale nie pamiętam dokładnie
Możliwe, że to było 85 Nm, jedno z dwojga. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
|