Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] Uszczelka Glowicy
Autor Wiadomość
kartomaniak gti 
Forumowicz
stary kartingowiec


Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 1073
Skąd: wrocław
Wysłany: 28-03-2009, 11:00   

miki4x4 napisał/a:
wybacz - ale nie masz pojęcia w jaki sposób szpilki ulegają zużyciu... :roll:

wiem
_________________

 
 
 
miki4x4 
Mitsumaniak
Miki

Auto: to co w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 467
Skąd: KMY
Wysłany: 28-03-2009, 14:48   

Maretzky85,

nie mnie to tłumacz tylko koledzekartomaniak gti, bo on uważa, że sprawdza się nakręcając nakrętke 8)
_________________
Mitsubishi Galant 2.4 GDI 99r
Nissan Patrol 2.8 TD 94r
 
 
 
kartomaniak gti 
Forumowicz
stary kartingowiec


Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 1073
Skąd: wrocław
Wysłany: 28-03-2009, 15:36   

teoretycznie przy każdej zmianie uszczelki powinno sie zakładać nowe szpilki...ale tylko teoretycznie
_________________

 
 
 
miki4x4 
Mitsumaniak
Miki

Auto: to co w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 467
Skąd: KMY
Wysłany: 28-03-2009, 15:43   

to właśnie napisałem kilka postów powyżej :) Głowica to tak newralgiczny punkt samochodu, że nie ma co ryzykować rozkręcania wszystkiego od nowa jak wydmucha uszczelkę. Więc lepiej dołożyć te kilkadziesiąt zł i zrobić jak należy. Po co by były szczegółowe instrukcje które śruby po kolei dokręcać i z jakim momentem Nm...
_________________
Mitsubishi Galant 2.4 GDI 99r
Nissan Patrol 2.8 TD 94r
 
 
 
grabi_p 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 16V '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Wrz 2006
Posty: 40
Skąd: Barwice
Wysłany: 29-03-2009, 21:17   

Maretzky85 napisał/a:
miki4x4, dlaczego ? Ja jeżdżę na śrubach z pierwszego montażu, planowałem a dokładniej zabielałem głowicę 3 razy, skręcałem 3 razy na tych śrubach i wszystko śmiga jak należy :D
Inna sprawa, że w Galu te śruby są prawie niezniszczalne :P

a mógłbyś napisać jakim momentem dokręcałeś głowice
_________________
grabi_p
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 29-03-2009, 22:26   

W moim Galancie chyba około 95 Nm dokręciłem. Ale nie pamiętam dokładnie :)
Możliwe, że to było 85 Nm, jedno z dwojga.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.