Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA5A 1.8] Kolejny problem obrotowy
Autor Wiadomość
pawel129
[Usunięty]

Wysłany: 30-03-2009, 17:51   

Matejo, typowy problem ca5a i ich 4g93: popychacze zaworów :| któryś nie trzyma cisnienia i dlatego takie objawy
 
 
Matejo 
Mitsumaniak
Mateusz


Auto: Colt CA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 317
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 30-03-2009, 18:04   

wielkie dzieki niewiedziałem co sie dzieje,
a mam jeszcze jedno pytanie czy mozna to naprawić samemu czy trzeba oddać jakiemuś mechanikowi.
I czy mechanik bedzie potrafił to naprawić
pozdrawiam
dzieki wielkie raz jeszcze
_________________


(...)Bóg dał człowiekowi nogi, a dał po to żeby mógł dojść tam, gdzie na glebie nie wjedzie.(...)
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 30-03-2009, 18:07   

Matejo, koszt naprawy popychaczy to kwestia ok 600zł + bo nie wiadomo co jeszcze przy tym wyskoczy.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Matejo 
Mitsumaniak
Mateusz


Auto: Colt CA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 317
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 30-03-2009, 18:35   

ok bardzo dziękuje za pomoc

[ Dodano: 07-08-2009, 17:58 ]
a mam jeszcze jedno pytanie mam problemy z obrotami ,
mianowicie spadają mi do minimum a kiedy się rozgrzeje wszystko ok,
kiedy wrzucam na luz to obroty spadają do minimlnej kresko prawie 0 ale nic nie trzęsie i wszytsko ok silnika nawet nie słychać ale musze uważać żeby wiecej fgazu dodać,
czasami wariują też obroty raż wchodzi na wysokie przy zimnym,
niestety raz nie , albo wkręciu się po odpaleniu i zaraz spada.
Czy to może być wina krokowca, jak tak to gdzie go znajde, żeby wiedzieć mniej więcej co i jak gdzie słuchać jego pracy przed odpaleniem,
Aha dodam że mam też problem z akumulatorem z dia na dzień przestał mi 3 mać prąd , ładowałem całą noc, włożyłem pojechałem na drugi koniec miasta na obiadek do babci hehe, i po 3 godzinkach przychodze i trzeba pchać żeby odpalił, może to też ma związek
Pozdrawiam i błagam o pomoc.
_________________


(...)Bóg dał człowiekowi nogi, a dał po to żeby mógł dojść tam, gdzie na glebie nie wjedzie.(...)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.