Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
8V na 16V
Autor Wiadomość
Kisiel
[Usunięty]

  Wysłany: 05-06-2006, 19:39   8V na 16V

Ostatnio spędzam dużo czasu nad przemyśleniami o moim Galancie. Robię dużo rzeczy pielęgnacyjnych. Aż wpadł mi do głowy pomysł przerobienia silnika 1.8 na wtrysku na 1.8 lecz już na 16V. Bloki w obu silnikach są identyczne (przynajmniej tak mi się wydaje), do wymiany jest głowica i prawdopodobnie pompa i jeszcze jakies rzeczy i chciałem się zapytać czy jest to wykonalne i co by trzeba było dokładnie zmienić.

A odnośnie silnika mój jakoś strasznie dużo pali na pełnym baku jade 500km. Chyba sonda do wymiany ale żadnych objawów ne widać i elektryk w warsztacie mówił że jeszcze dobra.

Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 07-11-2009, 09:43, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-06-2006, 19:43   

http://en.wikipedia.org/w...i_Saturn_engine Nie da się - nie wystepowały 4G37 16V. Inaczej dać się da ale będziesz musiał zaprojektować i wykonać jedyna na świecie głowicę 16V do 4G37. Oraz wymienić tłoki. Oraz ECU. I zaprogramować ECU.

Powodzenia. :wink:
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Kisiel
[Usunięty]

Wysłany: 05-06-2006, 19:56   

Czyli zadziałała tu moja niewiedza o silnikach :oops: w mitsubishi czyli 8 zaworowy 4G37 ma 90KM czy 75KM, bo juz mam z tym problem.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-06-2006, 20:20   

90KM - tyle miał jak z fabryki wyjeżdżał.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Kisiel
[Usunięty]

Wysłany: 05-06-2006, 20:36   

To co mnie zmylilo ze jest 16v no nic to juz nie wazne teraz juz wiem czyli zrobic sie nieda chyba ze bym zostal projektantem ale to malo prawdopodobne, zostaje mi jezdzic tym co mam i nie narzekac. choc pomyslalem teraz o 4G63.


Ale zostaje dalej problem z paliwem bo wychodzi ze pali mi 12l/100km na 1.8 to chyba duzo??
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-06-2006, 20:42   

Proponuję uwiązać do nogi balonik wypełniony helem ;-)
A poważniej - pełny przegląd + regulacja powinna zaradzić temu problemowi no chyba że używasz gazu w systemie binarnym tzn 0/1 :D
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Kisiel
[Usunięty]

Wysłany: 05-06-2006, 20:55   

Z układami cyfrowymi akurat mam stycznosc i systemem binarnym i zdaraz sie ze tak jezdze ale przez jeden pełny bak jezdilem delikatnie powoli przyspieszajac do 3k obr/min i kolejny bieg i mowie tu wlasnie o tym spalaniu bo rozumiem ze wyciskanie silnika podnosi spalnie. Jade nie dlugo na przeglad według twojej rady, a i moze z tym balonikiem to niejest glupi pomysl jestem chyba jeszcze mlody i za ambitny.

Pozdrawiam i dzieki.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 05-06-2006, 22:29   

16v były 4G93 - w Galantach od 1993 do 1996 roku.
Do 4G37 NIE DA się przeszczepić tej głowicy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.