Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Co to może być...
Autor Wiadomość
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 15-04-2009, 10:34   

To może być źródło Twoich problemów. Być może z przepływką jest ok.
Skąd ten olej w dolocie? Z odmy?

Co do tej rurki, to nikt nie wystawia takich rzeczy na allegro. Szukaj całych galantów z Twoim silnikiem i dzwoń z zapytaniem. Tylko najlepiej dzwonić, a nie pisać, bo sprzedawcy części słabo odpisują.
 
 
nikiniko 
Mitsumaniak
Andrzej

Auto: Galant Elegance 01' EA2A 2,0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 136
Skąd: Żory
Wysłany: 15-04-2009, 14:13   

No nie wiem jeszcze czy przepływka jest dobra, pękniecie zakleiłem taśmą izolacyjną na razie i przestał mi gasnąć, lecz jeszcze troszkę faluje na obrotach.
Jak wymienię rurę to wszystko będę wiedział.

Tylko nie daje mi spokoju że w przepływce nie ma "ramki z miodem" w poprzednim miśku miałem.

Owczar napisał/a:
Skąd ten olej w dolocie? Z odmy?

Tak tym wężyk co z pokrywy zaworów skrapla się olej, czy to normalne?
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 15-04-2009, 15:33   

Normalne, ale proponuję wyczyścić dolot. U siebie zaślepiłem całkiem odmę.
 
 
nikiniko 
Mitsumaniak
Andrzej

Auto: Galant Elegance 01' EA2A 2,0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 136
Skąd: Żory
Wysłany: 16-04-2009, 19:59   

Węża zreperowałem klejem na ciepło, silnik teraz trzyma obroty jednakowo bez spadku w granicach 1200. Troszkę dużo ale równo.

Zresetowałem ECU a następnie mrugałem.

Błąd : 55
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 16-04-2009, 20:03   

Spróbuj przeczyścić silniczek krokowy i styki w kostce.
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11206
Skąd: Radomsko
Wysłany: 16-04-2009, 20:10   

nikiniko napisał/a:
Tylko nie daje mi spokoju że w przepływce nie ma "ramki z miodem" w poprzednim miśku miałem.


Plaster miodu powinien być.Bez tego przepływka nie będzie działać.
Oliwy w dolocie nie powinno być.Świadczy to o przedmuchach w silniku.

nikiniko napisał/a:
Błąd : 55


W moim poprzednim misiu też występuje ten błąd,ale obroty trzyma prawidłowo.


Pozdro. :)
_________________

 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 16-04-2009, 20:21   

Nie koniecznie o przedmuchach. Nawet jak silnik nie ma przedmuchów to tworzy się mgła olejowa i z czasem pojawia się olej w dolocie.
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11206
Skąd: Radomsko
Wysłany: 16-04-2009, 20:46   

Owczar napisał/a:
Nawet jak silnik nie ma przedmuchów to tworzy się mgła olejowa i z czasem pojawia się olej w dolocie.


Owszem,ale jest ona wciągana do kolektora,i nie powinna się osadzać oliwa.
Przerobiłem ten silnik,i wiem coś o tym.U mnie nie wszystkie zawory były
szczelne,i część ciśnienia szło w dolot.
Silnik pracował nierówno,a oliwa była nawet w filtrze powietrza.
Po naprawie głowicy,problem zniknął.
Chętnie podzielę się doświadczeniami jeśli potrzeba :)
_________________

 
 
 
nikiniko 
Mitsumaniak
Andrzej

Auto: Galant Elegance 01' EA2A 2,0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 136
Skąd: Żory
Wysłany: 16-04-2009, 20:52   

Owczar napisał/a:
Spróbuj przeczyścić silniczek krokowy


Na temat krokowca na forum sporo ale nie znalazłem schematu jak to zrobić?

Może ktoś opisze ? P R O S Z E


jacek11 napisał/a:
Plaster miodu powinien być.Bez tego przepływka nie będzie działać

To dziwne że ECU nie wykryło u mnie braku plastra miodu, no chyba że ocknie się po czasie :mrgreen:
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11206
Skąd: Radomsko
Wysłany: 16-04-2009, 21:09   

nikiniko napisał/a:
To dziwne że ECU nie wykryło u mnie braku plastra miodu, no chyba że ocknie się po czasie :mrgreen:


Robiłeś restart ECU,więc wrócą niebawem błędy.

nikiniko napisał/a:
Na temat krokowca na forum sporo ale nie znalazłem schematu jak to zrobić?


Patrząc na przepustnicę od strony wlotu,na dole po lewej jest krokowiec.
Odkręcasz dwie śrubki,zdejmujesz dekielek,i widzisz trybiki.Wyjmujesz,czyścisz,
sprawdzasz czy trybik od silnika pracuje.
Przy okazji czyścisz przepustnicę według opisu Krzyżaka.
Regulujesz wolne obroty na benzynie.
To tyle co mi przychodzi do głowy.Jak o czymś zapomniałem,proszę
podpowiedzieć.
:)
_________________

 
 
 
nikiniko 
Mitsumaniak
Andrzej

Auto: Galant Elegance 01' EA2A 2,0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 136
Skąd: Żory
Wysłany: 21-04-2009, 08:42   

Jak to zrobić?

jacek11 napisał/a:
sprawdzasz czy trybik od silnika pracuje.


Czy trybiki są synchronizowane ze sobą czy obojętne z wkładaniem ich?
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 21-04-2009, 10:44   

Nie są synchronizowane, tam jest czujnik położenia i on się ustawi. Podłączasz kostkę i włączasz zapłon, powinien wtedy się kręcić.
 
 
nikiniko 
Mitsumaniak
Andrzej

Auto: Galant Elegance 01' EA2A 2,0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 136
Skąd: Żory
Wysłany: 21-04-2009, 13:32   

Kręci się ale przez 5-10 sekund a potem staje(sprawdzałem bez dwóch trybików)

Czy tak ma być?
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 21-04-2009, 13:38   

Wygląda, że jest ok. Sprawdź czy koła zębate od ślimacznicy nie są wytarte. Jak złożysz silniczek ale go jeszcze nie wkręcisz to zobacz czy wysuwa i wsuwa popychacz. Przejedzie pewnie raz i ustali w jednym z krańcowych położeń.
 
 
nikiniko 
Mitsumaniak
Andrzej

Auto: Galant Elegance 01' EA2A 2,0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 136
Skąd: Żory
Wysłany: 21-04-2009, 13:49   

Owczar napisał/a:
Jak złożysz silniczek ale go jeszcze nie wkręcisz to zobacz czy wysuwa i wsuwa popychacz. Przejedzie pewnie raz i ustali w jednym z krańcowych położeń


myślę że ten opis to innego krokowca jest

Ja mam tak jak w tym opisie :
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=29732
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.