Co to może być... |
Autor |
Wiadomość |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 15-04-2009, 10:34
|
|
|
To może być źródło Twoich problemów. Być może z przepływką jest ok.
Skąd ten olej w dolocie? Z odmy?
Co do tej rurki, to nikt nie wystawia takich rzeczy na allegro. Szukaj całych galantów z Twoim silnikiem i dzwoń z zapytaniem. Tylko najlepiej dzwonić, a nie pisać, bo sprzedawcy części słabo odpisują. |
|
|
|
 |
nikiniko
Mitsumaniak Andrzej
Auto: Galant Elegance 01' EA2A 2,0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2008 Posty: 136 Skąd: Żory
|
Wysłany: 15-04-2009, 14:13
|
|
|
No nie wiem jeszcze czy przepływka jest dobra, pękniecie zakleiłem taśmą izolacyjną na razie i przestał mi gasnąć, lecz jeszcze troszkę faluje na obrotach.
Jak wymienię rurę to wszystko będę wiedział.
Tylko nie daje mi spokoju że w przepływce nie ma "ramki z miodem" w poprzednim miśku miałem.
Owczar napisał/a: | Skąd ten olej w dolocie? Z odmy? |
Tak tym wężyk co z pokrywy zaworów skrapla się olej, czy to normalne? |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 15-04-2009, 15:33
|
|
|
Normalne, ale proponuję wyczyścić dolot. U siebie zaślepiłem całkiem odmę. |
|
|
|
 |
nikiniko
Mitsumaniak Andrzej
Auto: Galant Elegance 01' EA2A 2,0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2008 Posty: 136 Skąd: Żory
|
Wysłany: 16-04-2009, 19:59
|
|
|
Węża zreperowałem klejem na ciepło, silnik teraz trzyma obroty jednakowo bez spadku w granicach 1200. Troszkę dużo ale równo.
Zresetowałem ECU a następnie mrugałem.
Błąd : 55 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 16-04-2009, 20:03
|
|
|
Spróbuj przeczyścić silniczek krokowy i styki w kostce. |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11206 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 16-04-2009, 20:10
|
|
|
nikiniko napisał/a: | Tylko nie daje mi spokoju że w przepływce nie ma "ramki z miodem" w poprzednim miśku miałem.
|
Plaster miodu powinien być.Bez tego przepływka nie będzie działać.
Oliwy w dolocie nie powinno być.Świadczy to o przedmuchach w silniku.
nikiniko napisał/a: | Błąd : 55 |
W moim poprzednim misiu też występuje ten błąd,ale obroty trzyma prawidłowo.
Pozdro. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 16-04-2009, 20:21
|
|
|
Nie koniecznie o przedmuchach. Nawet jak silnik nie ma przedmuchów to tworzy się mgła olejowa i z czasem pojawia się olej w dolocie. |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11206 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 16-04-2009, 20:46
|
|
|
Owczar napisał/a: | Nawet jak silnik nie ma przedmuchów to tworzy się mgła olejowa i z czasem pojawia się olej w dolocie. |
Owszem,ale jest ona wciągana do kolektora,i nie powinna się osadzać oliwa.
Przerobiłem ten silnik,i wiem coś o tym.U mnie nie wszystkie zawory były
szczelne,i część ciśnienia szło w dolot.
Silnik pracował nierówno,a oliwa była nawet w filtrze powietrza.
Po naprawie głowicy,problem zniknął.
Chętnie podzielę się doświadczeniami jeśli potrzeba |
_________________
 |
|
|
|
 |
nikiniko
Mitsumaniak Andrzej
Auto: Galant Elegance 01' EA2A 2,0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2008 Posty: 136 Skąd: Żory
|
Wysłany: 16-04-2009, 20:52
|
|
|
Owczar napisał/a: | Spróbuj przeczyścić silniczek krokowy |
Na temat krokowca na forum sporo ale nie znalazłem schematu jak to zrobić?
Może ktoś opisze ? P R O S Z E
jacek11 napisał/a: | Plaster miodu powinien być.Bez tego przepływka nie będzie działać |
To dziwne że ECU nie wykryło u mnie braku plastra miodu, no chyba że ocknie się po czasie |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11206 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 16-04-2009, 21:09
|
|
|
nikiniko napisał/a: | To dziwne że ECU nie wykryło u mnie braku plastra miodu, no chyba że ocknie się po czasie |
Robiłeś restart ECU,więc wrócą niebawem błędy.
nikiniko napisał/a: | Na temat krokowca na forum sporo ale nie znalazłem schematu jak to zrobić? |
Patrząc na przepustnicę od strony wlotu,na dole po lewej jest krokowiec.
Odkręcasz dwie śrubki,zdejmujesz dekielek,i widzisz trybiki.Wyjmujesz,czyścisz,
sprawdzasz czy trybik od silnika pracuje.
Przy okazji czyścisz przepustnicę według opisu Krzyżaka.
Regulujesz wolne obroty na benzynie.
To tyle co mi przychodzi do głowy.Jak o czymś zapomniałem,proszę
podpowiedzieć.
|
_________________
 |
|
|
|
 |
nikiniko
Mitsumaniak Andrzej
Auto: Galant Elegance 01' EA2A 2,0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2008 Posty: 136 Skąd: Żory
|
Wysłany: 21-04-2009, 08:42
|
|
|
Jak to zrobić?
jacek11 napisał/a: | sprawdzasz czy trybik od silnika pracuje. |
Czy trybiki są synchronizowane ze sobą czy obojętne z wkładaniem ich? |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 21-04-2009, 10:44
|
|
|
Nie są synchronizowane, tam jest czujnik położenia i on się ustawi. Podłączasz kostkę i włączasz zapłon, powinien wtedy się kręcić. |
|
|
|
 |
nikiniko
Mitsumaniak Andrzej
Auto: Galant Elegance 01' EA2A 2,0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2008 Posty: 136 Skąd: Żory
|
Wysłany: 21-04-2009, 13:32
|
|
|
Kręci się ale przez 5-10 sekund a potem staje(sprawdzałem bez dwóch trybików)
Czy tak ma być? |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 21-04-2009, 13:38
|
|
|
Wygląda, że jest ok. Sprawdź czy koła zębate od ślimacznicy nie są wytarte. Jak złożysz silniczek ale go jeszcze nie wkręcisz to zobacz czy wysuwa i wsuwa popychacz. Przejedzie pewnie raz i ustali w jednym z krańcowych położeń. |
|
|
|
 |
nikiniko
Mitsumaniak Andrzej
Auto: Galant Elegance 01' EA2A 2,0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2008 Posty: 136 Skąd: Żory
|
Wysłany: 21-04-2009, 13:49
|
|
|
Owczar napisał/a: | Jak złożysz silniczek ale go jeszcze nie wkręcisz to zobacz czy wysuwa i wsuwa popychacz. Przejedzie pewnie raz i ustali w jednym z krańcowych położeń |
myślę że ten opis to innego krokowca jest
Ja mam tak jak w tym opisie :
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=29732 |
|
|
|
 |
|