Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.2 DID] Outlender 2,2 DID CZY WARTO?
Autor Wiadomość
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 11-04-2009, 20:51   

mitsu00 napisał/a:
ta modyfikacja nie nadwyręża podzespołów i ich żywotności
każda modyfikacja na plus nadwyręża podzespoły. To, że silnik jest wypuszczany na 70% mocy nie oznacza przecież, że pozostałe elementy mają równie wielki zapas. Istnieje również coś takiego jak wytrzymałość zmęczeniowa - materiał podobnie jak człowiek też się męczy. Zrób 50 przysiadów i zmierz sobie puls. Nazajutrz dorzuć 30% swojej wagi na ramiona i też zrób 50 przysiadów. Po pierwsze możesz w ogóle nie zrobić 50 z obciążeniem, a nawet jeżeli zrobisz to na pewno będziesz bardziej zmęczony.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 11-04-2009, 21:35   

Co do tych przysiadów to ja mam bardzo dobrą kondycję i taka gimnastyka mnie nie męczy :mrgreen: Tak samo nie nadwyrężam tej dodatkowej mocy w autku. Po prostu dużo jeżdżę w trasie i chiałem mieć pewność że ewentualne wyprzedzanie będzie mogło się odbyć szbko i bezpiecznie. Dla mnie priorytetem nie było skrócenie sprintu od 0 do 100 km/h tylko poprawienie elastyczności silnika. A taka forma wykorzystania nadmiaru mocy w żaden sposób nie narazi silnika i podzespołów na szwank.

Pozdrawiam
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
jmgmotocykle 
Forumowicz
marcin78

Auto: outlander 2.2 156ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 353
Skąd: oleśnica
Wysłany: 12-04-2009, 20:07   

świeta racja - program orginalny modyfikuje się żeby pozbyć się "uniwersalności" tz. każde auto w salonie ma być dla każdego- a jak wiemy wszystko co jest uniwersalnie to jest do niczego. dlatego jednego outka mam zrobionego na max - i nie interesuje mnie ile co wytrzyma bo po to go mam żeby mnie bawił(już mam załorzone inne tarcze, sprzęgło,gumyitp.) , a drugiego mam na trasy i jest zawirusowany tz. ecoprogramem- czyli zyskał na mocy , zapewnia bezpieczne wyprzedzanie a przy spokojnej jeżdzie spala mniej niz na org. programie... poprostu nie każdy tunin służy temu żeby mieć 2 pozycje gazu :angryfire:
_________________
Proste są dla szybkich aut, zakręty - dla szybkich kierowców
 
 
 
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 15-04-2009, 10:25   

Muszę się zgodzić z rezonem - mimo że każde TDI można zawirusować, to jednak cały samochód jest systemem i pozostałe podzespoły mogą się po prostu szybciej zużywać.
A Outlander 2.0 TDI ma kilka słabych punktów:
1. Słabe hamulce.
2. Niedowymiarowane sprzęgło.
3. Koło dwumasowe (niezbyt trwałe).
4. Spadające obejmy od turbo (im wyższe ciśnienie tym bardziej)

Może lepszym sposobem zwiększenia mocy byłaby sprzedaż Outka, dołożenie kilku tysięcy i kupno Lancera Evo10? :lol:

bonito
_________________
Jest obecnie: Mazda MX-5 (do zabawy), VW Passat B6 (do roboty)
 
 
alvent
[Usunięty]

Wysłany: 17-04-2009, 20:41   

bonito napisał/a:
Muszę się zgodzić z rezonem - mimo że każde TDI można zawirusować, to jednak cały samochód jest systemem i pozostałe podzespoły mogą się po prostu szybciej zużywać.
A Outlander 2.0 TDI ma kilka słabych punktów:
1. Słabe hamulce.
2. Niedowymiarowane sprzęgło.
3. Koło dwumasowe (niezbyt trwałe).
4. Spadające obejmy od turbo (im wyższe ciśnienie tym bardziej)

Może lepszym sposobem zwiększenia mocy byłaby sprzedaż Outka, dołożenie kilku tysięcy i kupno Lancera Evo10? :lol:

bonito


kolego czy możesz rozwinąć punkty 2 i 3?... jakiej trwałości, albo nietrwałości można oczekiwać?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.