 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[II 2.2 DID] Outlender 2,2 DID CZY WARTO? |
Autor |
Wiadomość |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 11-04-2009, 20:51
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | ta modyfikacja nie nadwyręża podzespołów i ich żywotności | każda modyfikacja na plus nadwyręża podzespoły. To, że silnik jest wypuszczany na 70% mocy nie oznacza przecież, że pozostałe elementy mają równie wielki zapas. Istnieje również coś takiego jak wytrzymałość zmęczeniowa - materiał podobnie jak człowiek też się męczy. Zrób 50 przysiadów i zmierz sobie puls. Nazajutrz dorzuć 30% swojej wagi na ramiona i też zrób 50 przysiadów. Po pierwsze możesz w ogóle nie zrobić 50 z obciążeniem, a nawet jeżeli zrobisz to na pewno będziesz bardziej zmęczony. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 11-04-2009, 21:35
|
|
|
Co do tych przysiadów to ja mam bardzo dobrą kondycję i taka gimnastyka mnie nie męczy Tak samo nie nadwyrężam tej dodatkowej mocy w autku. Po prostu dużo jeżdżę w trasie i chiałem mieć pewność że ewentualne wyprzedzanie będzie mogło się odbyć szbko i bezpiecznie. Dla mnie priorytetem nie było skrócenie sprintu od 0 do 100 km/h tylko poprawienie elastyczności silnika. A taka forma wykorzystania nadmiaru mocy w żaden sposób nie narazi silnika i podzespołów na szwank.
Pozdrawiam |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
jmgmotocykle
Forumowicz marcin78
Auto: outlander 2.2 156ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 353 Skąd: oleśnica
|
Wysłany: 12-04-2009, 20:07
|
|
|
świeta racja - program orginalny modyfikuje się żeby pozbyć się "uniwersalności" tz. każde auto w salonie ma być dla każdego- a jak wiemy wszystko co jest uniwersalnie to jest do niczego. dlatego jednego outka mam zrobionego na max - i nie interesuje mnie ile co wytrzyma bo po to go mam żeby mnie bawił(już mam załorzone inne tarcze, sprzęgło,gumyitp.) , a drugiego mam na trasy i jest zawirusowany tz. ecoprogramem- czyli zyskał na mocy , zapewnia bezpieczne wyprzedzanie a przy spokojnej jeżdzie spala mniej niz na org. programie... poprostu nie każdy tunin służy temu żeby mieć 2 pozycje gazu |
_________________ Proste są dla szybkich aut, zakręty - dla szybkich kierowców |
|
|
|
 |
bonito
Forumowicz
Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 31 Paź 2008 Posty: 556 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 15-04-2009, 10:25
|
|
|
Muszę się zgodzić z rezonem - mimo że każde TDI można zawirusować, to jednak cały samochód jest systemem i pozostałe podzespoły mogą się po prostu szybciej zużywać.
A Outlander 2.0 TDI ma kilka słabych punktów:
1. Słabe hamulce.
2. Niedowymiarowane sprzęgło.
3. Koło dwumasowe (niezbyt trwałe).
4. Spadające obejmy od turbo (im wyższe ciśnienie tym bardziej)
Może lepszym sposobem zwiększenia mocy byłaby sprzedaż Outka, dołożenie kilku tysięcy i kupno Lancera Evo10?
bonito |
_________________ Jest obecnie: Mazda MX-5 (do zabawy), VW Passat B6 (do roboty) |
|
|
|
 |
alvent [Usunięty]
|
Wysłany: 17-04-2009, 20:41
|
|
|
bonito napisał/a: | Muszę się zgodzić z rezonem - mimo że każde TDI można zawirusować, to jednak cały samochód jest systemem i pozostałe podzespoły mogą się po prostu szybciej zużywać.
A Outlander 2.0 TDI ma kilka słabych punktów:
1. Słabe hamulce.
2. Niedowymiarowane sprzęgło.
3. Koło dwumasowe (niezbyt trwałe).
4. Spadające obejmy od turbo (im wyższe ciśnienie tym bardziej)
Może lepszym sposobem zwiększenia mocy byłaby sprzedaż Outka, dołożenie kilku tysięcy i kupno Lancera Evo10?
bonito |
kolego czy możesz rozwinąć punkty 2 i 3?... jakiej trwałości, albo nietrwałości można oczekiwać? |
|
|
|
 |
|
|