Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
biały dym, duuuuże spalanie
Autor Wiadomość
merlin 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer
Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 24
Skąd: poznań
Wysłany: 03-04-2009, 09:01   

Rano uzupełniłem płyn chłodniczy (przegotowana zimna woda) odpiąłem klemy poczekałem chwile i w drogę. Przejechałem 2 km i dalsza jazda nie była możliwa tak dymił odstawiłem wiec auto na parking a sam do pracy. Po pracy sprawdzam stan wody i oleju: olej bardzo rozcienczony a stan wody zmniejszył sie o jakies 200ml. No nic wiec mowie uszczelka. Odpalam auto co by je przestawic a tu po pierwszym zakreceniu silnika blokada - jak by ktos w koła włożył kij. Po przekreceniu silnika czuc szarpniecie silnika i nic poza tym. Koła zamachowe kręcą się ale bardzo ciezko. Więc mam nadzieje że to jednak nie zatarcie...
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 03-04-2009, 12:10   

Miejmy nadzieje, ale brzmi poważnie. Niepotrzebnie próbowałeś nim jeździć :/
 
 
merlin 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer
Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 24
Skąd: poznań
Wysłany: 03-04-2009, 12:24   

To prawda, nie potrzebnie jeździłem :( ale tak samo było pół roku temu i się naprawiło. A teraz jeździł tylko że kopcił i słabszą moc miał.
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 03-04-2009, 12:40   

Nie chciałbym Cię straszyć, ale w moim przypadku cięższa praca i to, że praktycznie nie dało się ruszać kołem zamachowym oznaczało pęknięcie dwóch tłoków :/
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
teti21 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi delica
Dołączyła: 06 Kwi 2009
Posty: 1
Skąd: polska
Wysłany: 06-04-2009, 12:01   

wirtam mam taki problem.mam mitsubishi delice 2.8 turbo diesel i mam problem z ppaliwem bo nie dochodzi co mam zrobic.z gory dziekuje za pomoc
 
 
merlin 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer
Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 24
Skąd: poznań
Wysłany: 06-04-2009, 12:32   

Więc po przeglądzie otrzymałem wstępną diagnozę mojego Lancerka. Okazało się, że zawiesił się wtryskiwacz. A w oleju prawdopodobnie było paliwo a nie płyn chłodzący. Po pomiarze cisnienia na garach uszczelka okazała sie sprawna cisnienie ok. A nie chciał zakręcić bo cały czwarty cylinder zalany był mieszanką. Prawdopodobnie dzisiaj jeszcze dostanę szczegółowe informacje czy prócz tego coś jeszcze jest do naprawy. wiec jak na razie nie jest źle :)
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 06-04-2009, 16:38   

I już wiadomo czemu wcześniej się nagle poprawiło... Dobre wieści jakby nie było :)
 
 
merlin 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer
Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 24
Skąd: poznań
Wysłany: 13-04-2009, 10:14   

Witam po przerwie :)
Więc do wymiany mam wtryskiwacze. Czy orientujecie się może ile kosztuje komplet nowy do Lancera 1,3? Czy mogę szukać również do Colta 1,3? Czy mogę kupić używane? Koleś za nowe zaśpiewał mi 1500zł za sztukę... co daje 6000 zł za komplet.... Czy taka cena faktycznie jest?

Przy okazji Wesołych świąt :)
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 13-04-2009, 22:09   

Spróbuj u Japaneze. Używane też możesz, ale jeśli nowe nie będą strasznie dorgie to lepiej nówki.
Marek Malik Japaneze:
422154402
 
 
merlin 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer
Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 24
Skąd: poznań
Wysłany: 20-04-2009, 13:20   

No i jest ... Lancerek śmiga :)
Kupiłem używane wtryskiwacze po wymianie jak ręką odjął :)

Wielkie dzięki wszystkim za pomoc!

A Owczarowi dziękuję za kontakt do Japaneze. Pan Marek naprawdę super wytłumaczył i doradził. A części są u nich tańsze niż w innych sklepach:) (przynajmniej wtryskiwacze)
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 20-04-2009, 13:27   

No właśnie za to kupuję u Japaneze, nie za ceny, bo pewnie znalazłbym taniej, ale jego wiedza nie raz okazała się bardzo pomocna. Poza tym mam zaufanie do Niego i wpłacam mu nawet kasę z góry.

Merlin dobrze, ze lancer już śmiga :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.