Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A] Dolot a LPG II GEN
Autor Wiadomość
Marti 
Mitsumaniak


Auto: Yamaha FJR 1300, Kia Carens2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 877
Skąd: Brzeg
Wysłany: 24-04-2009, 15:05   

Cytat:
to i tak nieźle mi wychodzi ok 15 po mieście a ok 11 po trasie


jakbyś jeżdził moim ;) - tak samo u mnie dlatego też myślę od jakiegoś czasu o blosie, porwa dynamiki (brak zwężek w dolocie) i co ważne ma przepustnicę (działa na zasadzie prostego gaźnika) co zapobiega swobodnemu napływowi gazu do kolektora ssącego (powód strzału), w blosie powietrze "zabiera" tyle gazu ile potrzebuje - fakt wymagana regulacja zgodnie z zasadami czyli reduktor na full i krokowiec won!!! (choć niektórzy zostawiają) i potem reszta procedury.

A co do królików doświadczalnych to nim nie będziesz bo to sprawdzony patent BRC. Pozdro
_________________




--------------------------------------------------------------------------------
 
 
 
gumes 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant EA2A 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 29
Skąd: Ostróda
Wysłany: 27-04-2009, 14:50   

zamówiłem BLOS-a zobaczymy co z tego wyjdzie , jak zamontuje to dam znać co i jak
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 27-04-2009, 22:15   

Zamieszczam linka do strony mojego kolegi który taki blos zamotował w innym japończyku.
Mam nadzieje ze troszkę pomoże
BLOS

A tutaj do pobrania PDF ale angielska wersja.
http://www.skowron.eu/technika/blos_eng.pdf


POzdrawiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
gumes 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant EA2A 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 29
Skąd: Ostróda
Wysłany: 28-04-2009, 08:55   

Dzięki , przyda się
 
 
DAREX2006 
Mitsumaniak


Auto: GALANT 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2009
Posty: 79
Skąd: CZECHOWICE - DZIEDZICE
Wysłany: 30-08-2010, 19:47   

oj panowie wystarczy troche poczytac nasze forum a wszystko tam znajdziecie sam opisywałem problem z dolotem z lpg i BLOSEM na dzien dzisiejszy blos to jest jedyne wyjscie z sytuacji przy lpg II gen.
Tez sie wachałem bo 350 to dla mnie byl nie mały wydatek ale załozyłem ale na własny sposób do tego stag 100 wszystko mam pod kontrolą i wszystko smiga jak ta lal la spalanie trasa 10/100 doładowany po dach - wczasy (namioty itp ) miasto 12-14 /100
zero wystrzałów kichnięć itp
BLOS - polecam!!!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.