[EA2A] Dolot a LPG II GEN |
Autor |
Wiadomość |
Marti
Mitsumaniak

Auto: Yamaha FJR 1300, Kia Carens2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 877 Skąd: Brzeg
|
Wysłany: 24-04-2009, 15:05
|
|
|
Cytat: | to i tak nieźle mi wychodzi ok 15 po mieście a ok 11 po trasie |
jakbyś jeżdził moim - tak samo u mnie dlatego też myślę od jakiegoś czasu o blosie, porwa dynamiki (brak zwężek w dolocie) i co ważne ma przepustnicę (działa na zasadzie prostego gaźnika) co zapobiega swobodnemu napływowi gazu do kolektora ssącego (powód strzału), w blosie powietrze "zabiera" tyle gazu ile potrzebuje - fakt wymagana regulacja zgodnie z zasadami czyli reduktor na full i krokowiec won!!! (choć niektórzy zostawiają) i potem reszta procedury.
A co do królików doświadczalnych to nim nie będziesz bo to sprawdzony patent BRC. Pozdro |
_________________
-------------------------------------------------------------------------------- |
|
|
|
 |
gumes
Nowy Forumowicz

Auto: Galant EA2A 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2009 Posty: 29 Skąd: Ostróda
|
Wysłany: 27-04-2009, 14:50
|
|
|
zamówiłem BLOS-a zobaczymy co z tego wyjdzie , jak zamontuje to dam znać co i jak |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 27-04-2009, 22:15
|
|
|
Zamieszczam linka do strony mojego kolegi który taki blos zamotował w innym japończyku.
Mam nadzieje ze troszkę pomoże
BLOS
A tutaj do pobrania PDF ale angielska wersja.
http://www.skowron.eu/technika/blos_eng.pdf
POzdrawiam |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
gumes
Nowy Forumowicz

Auto: Galant EA2A 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2009 Posty: 29 Skąd: Ostróda
|
Wysłany: 28-04-2009, 08:55
|
|
|
Dzięki , przyda się |
|
|
|
 |
DAREX2006
Mitsumaniak

Auto: GALANT 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2009 Posty: 79 Skąd: CZECHOWICE - DZIEDZICE
|
Wysłany: 30-08-2010, 19:47
|
|
|
oj panowie wystarczy troche poczytac nasze forum a wszystko tam znajdziecie sam opisywałem problem z dolotem z lpg i BLOSEM na dzien dzisiejszy blos to jest jedyne wyjscie z sytuacji przy lpg II gen.
Tez sie wachałem bo 350 to dla mnie byl nie mały wydatek ale załozyłem ale na własny sposób do tego stag 100 wszystko mam pod kontrolą i wszystko smiga jak ta lal la spalanie trasa 10/100 doładowany po dach - wczasy (namioty itp ) miasto 12-14 /100
zero wystrzałów kichnięć itp
BLOS - polecam!!! |
|
|
|
 |
|