Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[MSS 1.6] ELEKTRONIKA - Resetowanie komputera
Autor Wiadomość
bazkomp
[Usunięty]

Wysłany: 05-05-2009, 13:23   [MSS 1.6] ELEKTRONIKA - Resetowanie komputera

wiem, wiem - to było już setki razy pisane ale.....

co się dokopie do jakiejś porady w temacie zresetowania komputerka to mam inne informacje. Jedni piszą że trzeba czekać aż się wentylator uruchomi (to faktycznie trochę potrwa od zimnego silnika), inni piszą 3 minuty. a potem to już zupełnie różne informacje...

Do tego dochodzi fakt że ja mam 1.6 z instalacją LPG NIE sekwencja... czy tam sa jakieś różnice.

Proszę pomoc jak to ma faktycznie wyglądać
Mam duże spalanie i słabą moc - może taki reset coś zmieni (innym się udało) i zaoszczędzę kupę groszy na tych pseudo mechanikach...
Ostatnio zmieniony przez JCH 06-05-2009, 16:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
zako7 
Mitsumaniak
00349/KMM


Auto: Eclipse Cross
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Wrz 2006
Posty: 192
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 06-05-2009, 18:21   

Ja też mam misia z tym samym silnikiem (4G18) i też z LPG.
To ze autko traci moc i dużo pali spowodowane jest brudną przepustnicą.
Zdejmij klemę z akumulatora i zabierz się za czyszczenie przepustnicy (szmatka benzyna ekstrakcyjna). Po wyczyszczeniu załóż klemę, uruchom silnik na benzynie włącz światła, klimatyzację, ogrzewanie tylnej szyby (aby maksymalnie obciążyć silnik na wolnych obrotach) Trzy minuty takiej pracy wystarczą, zgaś silnik i ponowie zapal. Tak robił mój mechanik który pracuje w ASO Mitsubishi. Potem jeszcze musisz zaprogramować opuszczanie szyb.
Mnie tez to czeka w niedługiej przyszłości :roll:
_________________

 
 
bazkomp
[Usunięty]

Wysłany: 06-05-2009, 23:20   

no ładnie tego jeszcze nie było - maxymalne obciążenie :-)

co do przepustnicy to ona wręcz błyszczy - została wyczyszczona prawie zaraz po zakupie (wrzesień 2008) powodem było falowanie obrotów, które po wyczyszczeniu przestały falować ale mulenie dalej było odczuwalne.

Jaworzno to gdzieś za Katowicami... często jestem w Katowicach to może się spotkamy i porównamy te nasze miśki :-) ja mam po liftingu nadwozia (grudzień 2003) ale reszta jest ta sama... jesli masz ochotę to proszę o info na priv
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 07-05-2009, 08:55   

Moim zdaniem jeśli objaw mulenia masz taki jakby ktoś Ci trzymał wciśnięty hamulec to sprawdź szczelność dolotu (przy filtrze, na rurach i uszczelka przepustnicy). Nie wiem czy u Ciebie jest, ale może to być też wężyk, który dochodzi do rury dolotowej z boku. Następnie bardzo dokładnie obejrzyj kolektor wydechowy i dolotowy oraz cały układ tłumika przynajmniej do ostatniej lambdy (najlepiej jakby silnik pracował i ktoś dodawałby gazu, a ty stań pod spodem i zobacz czy bokami nie dmucha).
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
bazkomp
[Usunięty]

Wysłany: 07-05-2009, 10:04   

ta uszczelka przepustnicy - tam jest taki pierścień z zapadką antywybuchową (mam LPG) i ten pierścień nie jest jakoś specjalnie szczelnie połączony z całym kanałem dolotowym do przepustnicy on jest mocowany na takich małych śrubkach imbusowych i się cały rusza względem reszty, nie wiem czy to tak ma być czy nie - dwóch mechaników to oglądało i żaden nie stwierdził nieprawidłowości.[img] [/img]

[ Dodano: 21-03-2010, 00:45 ]
reaktywacja tematu:
jeśli chodzi o mulenie na benzynie to powodem była instalacja gazowa - miałem instalacje pierwszej/drugiej generacji czyli z mieszalnikiem przed przepustnicą i ze zwężką oraz klapką przeciw wybuchową. mechanicy twierdzili, że to wina gazu (zapieczone wtryskiwacze benzyny). W zaszłym tygodniu wymieniłem instalacje na sekwencje i o dziwo wszystkie niedomagania zniknęły. Autko na benzynie ma takiego kopa jak nigdy - na gazie podobnie.

Wniosek:
Przyuczyną mlenia na niskich obrotach było zwężenie przed przepustnicą.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.