 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[MSS 1.6] ELEKTRONIKA - Resetowanie komputera |
Autor |
Wiadomość |
bazkomp [Usunięty]
|
Wysłany: 05-05-2009, 13:23 [MSS 1.6] ELEKTRONIKA - Resetowanie komputera
|
|
|
wiem, wiem - to było już setki razy pisane ale.....
co się dokopie do jakiejś porady w temacie zresetowania komputerka to mam inne informacje. Jedni piszą że trzeba czekać aż się wentylator uruchomi (to faktycznie trochę potrwa od zimnego silnika), inni piszą 3 minuty. a potem to już zupełnie różne informacje...
Do tego dochodzi fakt że ja mam 1.6 z instalacją LPG NIE sekwencja... czy tam sa jakieś różnice.
Proszę pomoc jak to ma faktycznie wyglądać
Mam duże spalanie i słabą moc - może taki reset coś zmieni (innym się udało) i zaoszczędzę kupę groszy na tych pseudo mechanikach... |
Ostatnio zmieniony przez JCH 06-05-2009, 16:41, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
zako7
Mitsumaniak 00349/KMM

Auto: Eclipse Cross
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Wrz 2006 Posty: 192 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 06-05-2009, 18:21
|
|
|
Ja też mam misia z tym samym silnikiem (4G18) i też z LPG.
To ze autko traci moc i dużo pali spowodowane jest brudną przepustnicą.
Zdejmij klemę z akumulatora i zabierz się za czyszczenie przepustnicy (szmatka benzyna ekstrakcyjna). Po wyczyszczeniu załóż klemę, uruchom silnik na benzynie włącz światła, klimatyzację, ogrzewanie tylnej szyby (aby maksymalnie obciążyć silnik na wolnych obrotach) Trzy minuty takiej pracy wystarczą, zgaś silnik i ponowie zapal. Tak robił mój mechanik który pracuje w ASO Mitsubishi. Potem jeszcze musisz zaprogramować opuszczanie szyb.
Mnie tez to czeka w niedługiej przyszłości |
_________________
 |
|
|
|
 |
bazkomp [Usunięty]
|
Wysłany: 06-05-2009, 23:20
|
|
|
no ładnie tego jeszcze nie było - maxymalne obciążenie
co do przepustnicy to ona wręcz błyszczy - została wyczyszczona prawie zaraz po zakupie (wrzesień 2008) powodem było falowanie obrotów, które po wyczyszczeniu przestały falować ale mulenie dalej było odczuwalne.
Jaworzno to gdzieś za Katowicami... często jestem w Katowicach to może się spotkamy i porównamy te nasze miśki ja mam po liftingu nadwozia (grudzień 2003) ale reszta jest ta sama... jesli masz ochotę to proszę o info na priv |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 07-05-2009, 08:55
|
|
|
Moim zdaniem jeśli objaw mulenia masz taki jakby ktoś Ci trzymał wciśnięty hamulec to sprawdź szczelność dolotu (przy filtrze, na rurach i uszczelka przepustnicy). Nie wiem czy u Ciebie jest, ale może to być też wężyk, który dochodzi do rury dolotowej z boku. Następnie bardzo dokładnie obejrzyj kolektor wydechowy i dolotowy oraz cały układ tłumika przynajmniej do ostatniej lambdy (najlepiej jakby silnik pracował i ktoś dodawałby gazu, a ty stań pod spodem i zobacz czy bokami nie dmucha). |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
bazkomp [Usunięty]
|
Wysłany: 07-05-2009, 10:04
|
|
|
ta uszczelka przepustnicy - tam jest taki pierścień z zapadką antywybuchową (mam LPG) i ten pierścień nie jest jakoś specjalnie szczelnie połączony z całym kanałem dolotowym do przepustnicy on jest mocowany na takich małych śrubkach imbusowych i się cały rusza względem reszty, nie wiem czy to tak ma być czy nie - dwóch mechaników to oglądało i żaden nie stwierdził nieprawidłowości.[img] [/img]
[ Dodano: 21-03-2010, 00:45 ]
reaktywacja tematu:
jeśli chodzi o mulenie na benzynie to powodem była instalacja gazowa - miałem instalacje pierwszej/drugiej generacji czyli z mieszalnikiem przed przepustnicą i ze zwężką oraz klapką przeciw wybuchową. mechanicy twierdzili, że to wina gazu (zapieczone wtryskiwacze benzyny). W zaszłym tygodniu wymieniłem instalacje na sekwencje i o dziwo wszystkie niedomagania zniknęły. Autko na benzynie ma takiego kopa jak nigdy - na gazie podobnie.
Wniosek:
Przyuczyną mlenia na niskich obrotach było zwężenie przed przepustnicą. |
|
|
|
 |
|
|