[CA5A 1.8] CAO GTI, Przerywa, czasami nie zaswieca sie CE i |
Autor |
Wiadomość |
COLTER80 [Usunięty]
|
Wysłany: 13-05-2009, 12:40
|
|
|
Wymieniłem, nadal dławi na wysokich obrotach i dalej nie jedzie
Teraz auto u mechanika stoi
Potrzebuje małe koło rozrządu na wale korbowym,
Napisałem na gg do Paweli, podono posiada |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 13-05-2009, 13:28
|
|
|
ictus napisał/a: | wyjezdzij do konca to co masz (az zacznie przerywac) |
a nie lepiej sciagnac benzyne węzykiem ???? |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
ictus
Forumowicz fotopstryk

Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Cze 2008 Posty: 379 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 13-05-2009, 17:19
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | a nie lepiej sciagnac benzyne węzykiem ???? |
zalezy ile zostalo... jakniewiele to szkoda sie babrac |
|
|
|
 |
COLTER80 [Usunięty]
|
Wysłany: 13-05-2009, 17:29
|
|
|
Terz to za późno, jak go kupiłem w Świnoujściu to była rezerwa, odrazu tam zatankowałem 98 na full, znowu sie pojawiła rezerwa i znowu zatankowałem więć powinno być przepalone a nie jest do końca jak widać.
Ale Ce nie zapalało się chyba z innego powodu niż paliwo, skoro kondensatorki były dobre i bezpiecznik również. |
|
|
|
 |
kartomaniak gti
Forumowicz stary kartingowiec

Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 05 Paź 2008 Posty: 1073 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 13-05-2009, 20:01
|
|
|
nie lej pb 98 Gtiki lepiej chodza na pb95 przynajmniej mój:) |
_________________
 |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 13-05-2009, 21:45
|
|
|
COLTER80, na twoim miejscu wyprubowałbym środki do czyszczenia układów paliwowych... |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
COLTER80 [Usunięty]
|
Wysłany: 13-05-2009, 21:46
|
|
|
dolej wody do 95 może będzie jeszcze lepiej |
|
|
|
 |
ictus
Forumowicz fotopstryk

Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Cze 2008 Posty: 379 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 13-05-2009, 22:28
|
|
|
kartomaniak gti napisał/a: | nie lej pb 98 Gtiki lepiej chodza na pb95 przynajmniej mój:) | moze nie lepiej ale rzadnej roznicy nie ma... nawet na v powerze 99+ |
|
|
|
 |
COLTER80 [Usunięty]
|
Wysłany: 16-05-2009, 00:38
|
|
|
Dzisiaj odebrałem samochod od mechanika, wymieniona uszczelka pod głowicą, nowy rozrząd
spokojna zmiana z jedynki na dwójkę i ZGASŁ SILNIK, znowu przy przekręceniu kluczyka nie pojawił się CE, po chwili pojawił się i zgasł, silnik zapalił
co jest do cholery ?
1.zrobić mu reset ? (nie robiłem tego w ogole, nawet po wymianie kondesnatorów)
2.jechac na sprawdzenie błędów ?
co jest do cholery z tym samochodem ? |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 16-05-2009, 11:23
|
|
|
Sugeruję:
1. Zalać jakiś siuwaks do czyszczenia układu paliwowego i przejeździć jeden zbiornik paliwa na wysokich obrotach.
2. Wymiana filtra paliwa.
Co się tyczy resetu komputera - reset zrobiłeś, odłączając ECU od akumulatora.
W jakich okolicznościach zgasł silnik? Czy najpierw zaczął się dławić, szalały obroty, czy zgasł od razu? Co się dzieje z obrotami na biegu jałowym? Czy odłączanie przepływomierza i silniczka wolnych obrotów powoduje jakieś reakcje silnika? |
|
|
|
 |
COLTER80 [Usunięty]
|
Wysłany: 16-05-2009, 15:35
|
|
|
Obroty ma równe(nie działa obrotomierz ale słusze, że pracuje równo)
Gaśnie bez uprzedzenia, w sumie problem miałem 3 razy; raz po zgaszeniu i przy próbie odpalenia po kilkunastu sekundach(na ciepłym silniku, wysadzałem kolege pod domem i na chwilkę zgasiłem), drugi raz na wysokich obrotach jak gniotłem drugi bieg, trzeci wczoraj podczas spokojnej jazdy po zmianie na drugi bieg.
gregorbu napisał/a: | Co się tyczy resetu komputera - reset zrobiłeś, odłączając ECU od akumulatora. |
chyba nie do końca, bo; podłączyłem ECU, po czym podłączyłem akumulator, odpaliłem i odjechałem odrazu.
Nie odłączałem silniczka i przepływki na włączonym silniku, zrobić to? pewnie wskoczą błędy? |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 16-05-2009, 16:00
|
|
|
COLTER80 napisał/a: | chyba nie do końca, bo; podłączyłem ECU, po czym podłączyłem akumulator, odpaliłem i odjechałem odrazu. | Nie do końca nauczyłeś go wolnych. Komputer się zresetował. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
COLTER80 [Usunięty]
|
Wysłany: 17-05-2009, 12:41
|
|
|
Podobne objawy były w Oplu moich rodziców
Gasł bez uprzedzenia, jak ostygł to odpalał.
To była wina czujnika położenia wału.
Może to być i u mnie ?
Dzisiaj podczas przyspieszania pojawił się CE ale silnik nie zgasł, po chwili CE zgasł
Przed wymianą rozrządu jechał na drugim biegu 80 i koniec (raz coś mu przeskoczyło i prawie 100 na drugim biegu) a dzisiaj za kazdym razem 100 ale od 80 szarpie do tej setki(jakbym gaz odpuszczał i dodawał)
Zalałem specyfiku do czyszczenia układów wtryskowych i pojeździłem na wysokich obrotach.
Jutro jadę sprawdzić pompę paliwa i podpiąć pod komputer.
Jak dodawałem gazu na postuju to słychać bulgotanie wody................... |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 17-05-2009, 21:07
|
|
|
COLTER80 napisał/a: | Jak dodawałem gazu na postuju to słychać bulgotanie wody................... | Gdzie? W kabinie? Nie ubywa Ci płynu w układzie chłodzenia? Jeśli jest go za mało to szarpanie może być jak najbardziej z tego powodu. Miałem tak kiedyś w CAO, gdy padła pompa wody i ciekła. |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 17-05-2009, 22:15
|
|
|
Hugo napisał/a: | Nie ubywa Ci płynu w układzie chłodzenia? Jeśli jest go za mało to szarpanie może być jak najbardziej z tego powodu. Miałem tak kiedyś w CAO, gdy padła pompa wody i ciekła. | Brak chłodziwa lub przegrzewanie silnika może też być powodem gaśnięcia. Po chwili silnik daje się bez problemu odpalić. Sprawdzone w Lancerze - również po padzie pompy wody. |
|
|
|
 |
|