Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA5A 1.8] CAO GTI, Przerywa, czasami nie zaswieca sie CE i
Autor Wiadomość
COLTER80
[Usunięty]

Wysłany: 13-05-2009, 12:40   

Wymieniłem, nadal dławi na wysokich obrotach i dalej nie jedzie
Teraz auto u mechanika stoi



Potrzebuje małe koło rozrządu na wale korbowym,
Napisałem na gg do Paweli, podono posiada :D
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 13-05-2009, 13:28   

ictus napisał/a:
wyjezdzij do konca to co masz (az zacznie przerywac)

a nie lepiej sciagnac benzyne węzykiem ????
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
ictus 
Forumowicz
fotopstryk


Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 379
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 13-05-2009, 17:19   

rosomak1983 napisał/a:
a nie lepiej sciagnac benzyne węzykiem ????

zalezy ile zostalo... jakniewiele to szkoda sie babrac
 
 
 
COLTER80
[Usunięty]

Wysłany: 13-05-2009, 17:29   

Terz to za późno, jak go kupiłem w Świnoujściu to była rezerwa, odrazu tam zatankowałem 98 na full, znowu sie pojawiła rezerwa i znowu zatankowałem więć powinno być przepalone a nie jest do końca jak widać.

Ale Ce nie zapalało się chyba z innego powodu niż paliwo, skoro kondensatorki były dobre i bezpiecznik również.
 
 
kartomaniak gti 
Forumowicz
stary kartingowiec


Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 1073
Skąd: wrocław
Wysłany: 13-05-2009, 20:01   

nie lej pb 98 :) Gtiki lepiej chodza na pb95 przynajmniej mój:)
_________________

 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 13-05-2009, 21:45   

COLTER80, na twoim miejscu wyprubowałbym środki do czyszczenia układów paliwowych...
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
COLTER80
[Usunięty]

Wysłany: 13-05-2009, 21:46   

dolej wody do 95 może będzie jeszcze lepiej :D
 
 
ictus 
Forumowicz
fotopstryk


Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 379
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 13-05-2009, 22:28   

kartomaniak gti napisał/a:
nie lej pb 98 Gtiki lepiej chodza na pb95 przynajmniej mój:)
moze nie lepiej ale rzadnej roznicy nie ma... nawet na v powerze 99+
 
 
 
COLTER80
[Usunięty]

Wysłany: 16-05-2009, 00:38   

Dzisiaj odebrałem samochod od mechanika, wymieniona uszczelka pod głowicą, nowy rozrząd

spokojna zmiana z jedynki na dwójkę i ZGASŁ SILNIK, znowu przy przekręceniu kluczyka nie pojawił się CE, po chwili pojawił się i zgasł, silnik zapalił :evil:

co jest do cholery ?


1.zrobić mu reset ? (nie robiłem tego w ogole, nawet po wymianie kondesnatorów)
2.jechac na sprawdzenie błędów ?

co jest do cholery z tym samochodem ?
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 16-05-2009, 11:23   

Sugeruję:
1. Zalać jakiś siuwaks do czyszczenia układu paliwowego i przejeździć jeden zbiornik paliwa na wysokich obrotach.
2. Wymiana filtra paliwa.

Co się tyczy resetu komputera - reset zrobiłeś, odłączając ECU od akumulatora.

W jakich okolicznościach zgasł silnik? Czy najpierw zaczął się dławić, szalały obroty, czy zgasł od razu? Co się dzieje z obrotami na biegu jałowym? Czy odłączanie przepływomierza i silniczka wolnych obrotów powoduje jakieś reakcje silnika?
 
 
COLTER80
[Usunięty]

Wysłany: 16-05-2009, 15:35   

Obroty ma równe(nie działa obrotomierz ale słusze, że pracuje równo)
Gaśnie bez uprzedzenia, w sumie problem miałem 3 razy; raz po zgaszeniu i przy próbie odpalenia po kilkunastu sekundach(na ciepłym silniku, wysadzałem kolege pod domem i na chwilkę zgasiłem), drugi raz na wysokich obrotach jak gniotłem drugi bieg, trzeci wczoraj podczas spokojnej jazdy po zmianie na drugi bieg.

gregorbu napisał/a:
Co się tyczy resetu komputera - reset zrobiłeś, odłączając ECU od akumulatora.


chyba nie do końca, bo; podłączyłem ECU, po czym podłączyłem akumulator, odpaliłem i odjechałem odrazu.


Nie odłączałem silniczka i przepływki na włączonym silniku, zrobić to? pewnie wskoczą błędy?
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 16-05-2009, 16:00   

COLTER80 napisał/a:
chyba nie do końca, bo; podłączyłem ECU, po czym podłączyłem akumulator, odpaliłem i odjechałem odrazu.
Nie do końca nauczyłeś go wolnych. Komputer się zresetował.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
COLTER80
[Usunięty]

Wysłany: 17-05-2009, 12:41   

Podobne objawy były w Oplu moich rodziców

Gasł bez uprzedzenia, jak ostygł to odpalał.
To była wina czujnika położenia wału.

Może to być i u mnie ?


Dzisiaj podczas przyspieszania pojawił się CE ale silnik nie zgasł, po chwili CE zgasł
Przed wymianą rozrządu jechał na drugim biegu 80 i koniec (raz coś mu przeskoczyło i prawie 100 na drugim biegu) a dzisiaj za kazdym razem 100 ale od 80 szarpie do tej setki(jakbym gaz odpuszczał i dodawał)
Zalałem specyfiku do czyszczenia układów wtryskowych i pojeździłem na wysokich obrotach.

Jutro jadę sprawdzić pompę paliwa i podpiąć pod komputer.

Jak dodawałem gazu na postuju to słychać bulgotanie wody...................
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 17-05-2009, 21:07   

COLTER80 napisał/a:
Jak dodawałem gazu na postuju to słychać bulgotanie wody...................
Gdzie? W kabinie? Nie ubywa Ci płynu w układzie chłodzenia? Jeśli jest go za mało to szarpanie może być jak najbardziej z tego powodu. Miałem tak kiedyś w CAO, gdy padła pompa wody i ciekła.
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 17-05-2009, 22:15   

Hugo napisał/a:
Nie ubywa Ci płynu w układzie chłodzenia? Jeśli jest go za mało to szarpanie może być jak najbardziej z tego powodu. Miałem tak kiedyś w CAO, gdy padła pompa wody i ciekła.
Brak chłodziwa lub przegrzewanie silnika może też być powodem gaśnięcia. Po chwili silnik daje się bez problemu odpalić. Sprawdzone w Lancerze - również po padzie pompy wody.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.