[II 2.0 DID] Kiedy mod ? |
Autor |
Wiadomość |
VG
Forumowicz
Auto: 2x Outek 2.0/2.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 213 Skąd: Macowieckie
|
Wysłany: 27-04-2009, 19:34 [II 2.0 DID] Kiedy mod ?
|
|
|
Witajcie Drodzy Mitsumaniaki to pierwszy post na tym forum z racji odbioru w sobote autka w wyposazeniu Intense .
Posrod moich roznych aut byl romans z Audi quattro i od tamtej pory kazde inne auto pozostawial niesmak wiec wrocilem do napedu na 4 kola .
Jak napisalem wyzej w sobote odbior auta ale czytajac forum wszyscy pisza ze 2.0 to za slaby silnik do tego auta i zastanawiam sie czy nie "cipnąc" go od razu u jakiegos zdolnego tunera (wstepnie padlo na mastersa). I tu pojawia sie pytanie czy nie za wczesnie na podkrecanie ? ile trzeba by przejechac (o ile trzeba) zaby przybrac sie do chip-tuningu ? czy taki okres wogole jest potrzebny ? (jedni mowia ze ok 10kkm inni ze od razu mozna "rezać" ) |
|
|
|
 |
Hiszpan
Mitsumaniak

Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 12 Wrz 2007 Posty: 1564 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 27-04-2009, 19:38
|
|
|
Witaj
Moim zdaniem wstrzymaj się do pierwszego przeglądu z chip'em - być może się okaże, że wcale go nie będziesz potrzebował. Wszystko zależy od tego w jakim stylu będziesz jeździł. |
_________________ Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.
 |
|
|
|
 |
change
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II'08
Dołączył: 29 Paź 2008 Posty: 17 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-04-2009, 13:04
|
|
|
ja skorzystalem z mapy Ecutec - byla wgrywana po przejechaniu 3000 km (zgranie parametrow, dobranie charakterystyki i odpowiednich ustawien oraz wgranie nowej mapy).
Efekt - jak dla mnie bardzo zadowalajacy. Spalanie: jak przed operacja (a na trasie minimalnie mniej)
dotatkwowy bonus: zachowana gwarancja. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 28-04-2009, 13:25
|
|
|
change napisał/a: | dotatkwowy bonus: zachowana gwarancja | już tyle razy wałkowane na forum. Mod = utrata gwarancji. Zmiana jest trudna do wykrycia w czasie przeglądu - ale nie niemożliwa. Jak wielka jest siła reklamy |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
change
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II'08
Dołączył: 29 Paź 2008 Posty: 17 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-04-2009, 00:59
|
|
|
rezon napisał/a: | Zmiana jest trudna do wykrycia w czasie przeglądu - ale nie niemożliwa. |
wytlumacz mi, prosze, po co mialbym w ogole "utrudniac" wykrycie tej zmiany, skoro informacje o zastosowanym flash-tuningu mam oficjalnie wpisana np. na fakturze zakupu samochodu? w ramach reklamy?
to, ze cos jest walkowane na forum, nie oznacza z miejsca, ze jest prawda. |
|
|
|
 |
karol_alasz
Mitsumaniak 01425/KMM
Auto: OII Instyle'09 Navi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 751 Skąd: Zachodnia Ukraina (Szczecin)
|
Wysłany: 29-04-2009, 10:10
|
|
|
change chodzi o to ,ze teraz masz nadal gwarancje ale tylko AutoGT (nie powiedzieli Ci?), w ktorym dokonales zmiany orpogramowania...Jedyna w tej chwili mozliwoscia na tuning Outlandera bez utraty Mitsubishowskiej gwarancji jest tylko RalliArt.A Ecutec sa chyba zaprobowane dla Evo z tego co mnie sie obilo o ucho... W sprawie tego mapowania pytalem w swoim ASO i bez cienia watpliwosci orzekli ze trace gwarancje,nawet jesli robie to w takim autoryzowanym ASO jak AutoGT w Warszawie-dla Ciebie pewnie to nie problem bo stamtad jestes ale jak dla mnie to troche daleczko na przeglady.... |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 29-04-2009, 15:50
|
|
|
karol_alasz napisał/a: | masz nadal gwarancje ale tylko AutoGT | to jest ta "drobna" różnica. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Daromir [Usunięty]
|
Wysłany: 16-05-2009, 18:05
|
|
|
A zostawiając kwestię gwarancji na boku, to czy ktoś z tego forum KONKRETNIE i na swoim aucie wykonał już chip tuning lub zapiął boxa do silnika 2.0 DID i zmierzył osiągi po modyfikacji na hamowni? Mile widziane byłoby zobaczyć wykres takiego modu.
O box-ach Ralliarta do Outlandera II naczytałem się już tyle i słyszałem z paru źródeł, że ta niepochlebna opinia o nich w znacznym stopniu musi byc prawdziwa. A cena 4000, czy 6000zl + do wersji podstawowej za box-a, to duża przesada.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-05-2009, 21:05
|
|
|
Panowie, jak padnie silnik to kto się przyzna w ASO że ma wgraną mapę? |
_________________
 |
|
|
|
 |
coluche
Nowy Forumowicz
Auto: II 2.0 DID
Dołączył: 23 Maj 2009 Posty: 27 Skąd: OKOLICE WA-WY
|
Wysłany: 23-05-2009, 00:15
|
|
|
Witam...!!!!
Właśnie zamówiłem Outka i w Salonie zaproponowali mi tego czipa za 4k......Trochę poczytałem i teraz sie zastanawiam czy słusznie zrobiłem......Jaka jest wasza rada...???? |
|
|
|
 |
dab
Mitsumaniak

Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 917 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 23-05-2009, 00:52
|
|
|
coluche napisał/a: | Witam...!!!!
Właśnie zamówiłem Outka i w Salonie zaproponowali mi tego czipa za 4k......Trochę poczytałem i teraz sie zastanawiam czy słusznie zrobiłem......Jaka jest wasza rada...???? |
4tys o conajmniej o polowe za duzo... niestety chyba z ceny nie zejda a wybowy wielkiego ja kwidac po watku nie masz....
Masz wlna kase i ochote, i nie bedzie cie bolalo doplacenie 4tys to bierz...raz sie zyje |
_________________ Pozdrawiam
dab
 |
|
|
|
 |
coluche
Nowy Forumowicz
Auto: II 2.0 DID
Dołączył: 23 Maj 2009 Posty: 27 Skąd: OKOLICE WA-WY
|
Wysłany: 23-05-2009, 08:02
|
|
|
dab napisał/a: | coluche napisał/a: | Witam...!!!!
Właśnie zamówiłem Outka i w Salonie zaproponowali mi tego czipa za 4k......Trochę poczytałem i teraz sie zastanawiam czy słusznie zrobiłem......Jaka jest wasza rada...???? |
4tys o conajmniej o polowe za duzo... niestety chyba z ceny nie zejda a wybowy wielkiego ja kwidac po watku nie masz....
Masz wlna kase i ochote, i nie bedzie cie bolalo doplacenie 4tys to bierz...raz sie zyje |
Hehe.........
Kapustka jest....więc chyba nie bedę żałował...........
Dzięki......serdecznie pozdrawiam........ |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-05-2009, 08:47
|
|
|
Daromir napisał/a: | A cena 4000, czy 6000zl + do wersji podstawowej za box-a, to duża przesada. | Tunera za bramą salonu wzbogacisz o 1500-2000zł. Różnica polega na gwarancji Tuner Ci jej nie da a w razie sprawdzenia przez ASO, że jednak masz chiptuning stracisz ja na silnik i układ przeniesienia napędu i co tam jeszcze do wyboru do koloru.
Wybór tak czy inaczej nalezy do Ciebie. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
|