Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CAxA] swap CA4A na 2.5 v6 z galanta
Autor Wiadomość
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 22-05-2009, 14:19   

Bartek napisał/a:
jakieś 20 kg cięższy ;)
2.0 cięższy?
Bartek napisał/a:
Podejście pod skrzynię jest inne, a położeń łap skrzyni są co najmniej 3 - różnice niedostrzegalne gołym okem...
Lepiej rzeźbić 1 łapę minimalnie niż 4 na hardzie ;)
Jedyne co mnie zastanawia to to czy maska się domknie.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 22-05-2009, 15:10   

2.0 ma minimalnie niższy blok - jakieś 4 mm, a ma głowice DOHC, podczas gdy 2.5 jest SOHC.....więc o wiele mniejsze głowice
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
kamil 
Forumowicz

Auto: eclipse 2g,fto,2xcjo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 243
Skąd: wrocław
Wysłany: 22-05-2009, 15:14   

a co powiecie o silniku z fto 2.0 v6 mivec 200km oczywiscie chodzi o swap do cjo ??
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 22-05-2009, 15:28   

kamil napisał/a:
a co powiecie o silniku z fto 2.0 v6 mivec 200km oczywiscie chodzi o swap do cjo ??
Temat wałkowany tutaj :arrow: http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
malibu_qq 
Forumowicz

Auto: Colt 1.6
Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 55
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 22-05-2009, 20:30   

jest na forum ktokowiek kto wsadził do CA0 cos wiekszego od 1.8 ???

[ Dodano: 22-05-2009, 20:33 ]
a tak na marginesie co bedize potrzebne do swapa np na 2.0 v6 z galanta???
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 22-05-2009, 21:34   

malibu_qq napisał/a:
jest na forum ktokowiek kto wsadził do CA0 cos wiekszego od 1.8 ???
Poczytaj streetracing.pl. Tam user jtjerry wsadził jednostkę z Eclipsa. U nas 4G63Colt tez ma potwora.
malibu_qq napisał/a:
a tak na marginesie co bedize potrzebne do swapa np na 2.0 v6 z galanta???
Wszystko od Gala. Komp, wiązka, hamulce, półosie itp itd - cały napęd.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
malibu_qq 
Forumowicz

Auto: Colt 1.6
Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 55
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 22-05-2009, 22:18   

rozumiem że skrzynia biegów również. teraz pytanie czy długość półosiek będzie odpowiednia do budy colta.?
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 23-05-2009, 01:31   

Napewno nie. Galant na większy rozstaw kół.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 23-05-2009, 13:07   

kamil napisał/a:
a co powiecie o silniku z fto 2.0 v6 mivec 200km oczywiscie chodzi o swap do cjo ??

żywy przykład był z miesiąc temu do sprzedania na ebay.co.uk
Wszystko łądnie się komponuje

z półosiami, jeżeli pasowały by frezy przegubów, to nie ma problema
_________________
 
 
 
Alexander
[Usunięty]

Wysłany: 23-05-2009, 22:07   

Krzyzak napisał/a:
byloby wlasnie 5 biegow w tyl i 1 do przodu

tak się zastanawiam, czy to faktycznie jest mozliwe :) ?można by wtedy lecieć 150 do tyłu?
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 23-05-2009, 22:50   

hehe nie utrzymałbyś się na drodze mając przednie (w tym przypadku tylne - skrętne i napędzające) koła

BTW:

6A12 TwinTurbo w budzie CA0:





zdjęcia dzięki sprytowi tresorexa :)
Jak widać całkowicie wykonalne.
Jestem po rozmowie z kim trzeba ;) i nie widzi problemów we włożeniu.
A że z CA0 się nie rozstane, a 113KM nawet z krótką skrzynią już dawno przestało wystarczać.... :twisted:

I jeszcze jedno: 3.0 V6 z Sigmy. Z tym że tutaj zasugerowano mi by pchać go za fotele i robić RWD :twisted: :twisted: :twisted:
Rozebrałem już kila CA0 do cna, miejsca na motor z tyłu jest sporo.
Pomijam wywalenie baku, klatkę zupełnie inny zawias. Jako, że gadamy czysto teoretycznie to takie pytanie: Gdyby wsadzić silnik na tył z układem silnik-skrzynia, jak z przodu, jak rozwiązać cięgna biegów włączały je jak w każdym aucie a nie szukać 1 tam gdzie R? :lol:
_________________
 
 
 
Alexander
[Usunięty]

Wysłany: 24-05-2009, 00:55   

pawela, tak tak zdaje sobie spraw, że prowadzic się tego nie da i od razu można zaliczyć pare niekontrolowanych obrotów, bo to wtedy jak wózek leci. Interesuje mnie tylko czy wtedy faktycznie zmieniając biegi będę mógł jechać tak jak do przodu ( mam na mysli prędkośc) ;)
 
 
white90 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse 2G 96 i 99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 608
Skąd: Koronowo
Wysłany: 24-05-2009, 01:44   

pawela rozkminialem temat z wsadzeniem silnika na tyl i rwd w ca0 ale slyszalem ze podobno przy wiekszej predkosci colt slabo trzyma sie drogi tzn jakby wyzucic silnik z przodu to prawdopodobnie moze odleciec :D
liczac 3.0 wolno by nie jezdzilo + brak dociazenia przodu = mozliwosc odlotu
_________________
Eclipse 2g MIVEC AWD
Skyline R33 sedan
 
 
Alexander
[Usunięty]

Wysłany: 24-05-2009, 09:28   

white90, byłoby jak w 'szybkich i wsciekłych'.. tam fura łysego stawała na tylne łapy jak dał w palnik;)
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 24-05-2009, 11:05   

nie było by tak, bo silnik byłby na środku - niemal idealny rozkład mas. Problemem jest np dobór zawieszenia na tył, amortyzatory i sprężyny przednie z sigmy - niezbędne. Ale to tylko teoria ;)
Najbardziej interesuje mnie wsadzenie 6A12 2.0 V6 150KM na przód.
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.