 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
zgasł i nie zapali |
Autor |
Wiadomość |
gs_myslenice [Usunięty]
|
Wysłany: 29-05-2009, 14:42 zgasł i nie zapali
|
|
|
Witam, zostawilem auto na parkingu wrocilem odpalilem po chwili zgasl i juz nie odpalil, wczesniej mialem problem z nim bo gasl na wolnych obrotach ale zawsze odpalal a teraz nic, paliwo jest takze nie wiem co moze byc powodem. |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 29-05-2009, 23:03
|
|
|
sprawdź czy ma olej, potem czy ma wode w chłodnicy... jak otworzysz i sie zadymi to znaczy że uszczelka pod głowicą poszła z dymem, wyssało wode i zapchało układ spalinami... |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 29-05-2009, 23:55
|
|
|
3 magiczne literki: ECU |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
gs_myslenice [Usunięty]
|
Wysłany: 30-05-2009, 15:53
|
|
|
mysle ze mozliwe z ta uszczelka pod glowica, pozatym spluty jest olejem, niskie cisnienie oleju na cieplym silniku plus spadek mocy |
|
|
|
 |
dariosss [Usunięty]
|
Wysłany: 30-05-2009, 20:50
|
|
|
A zauwazyles czy czasem w zbiorniczku wyrownawczym nie plywaja oczka z oleju ? |
|
|
|
 |
gs_myslenice [Usunięty]
|
Wysłany: 31-05-2009, 14:48
|
|
|
nie zwrocilem uwagi, ale plyn w zbiorniczku wyrownawczym jest bardzo ciemny to nie wiem czy taki ma byc czy nie |
|
|
|
 |
Poli jdm
Nowy Forumowicz Poli
Auto: mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Cze 2009 Posty: 17 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 01-06-2009, 12:33
|
|
|
Tak samo jak reszta uważam że to uszczelka pod głowicą. |
_________________ Poli |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 01-06-2009, 23:16
|
|
|
Albo ECU... albo ECU. Jakby to była uszczelka pod głowicą to by odpalił. Ewentualnie się zatarł z braku oleju.
Kręci rozrusznikiem ? Jest olej ? Jak dużo go jest ?
Zabarwienie zbiorniczka wyrównawczego dużo nie mówi, tyle, że jest syf albo olej (wskazując też na uszczelkę lub głowicę).
Pomijam to, że prawdopodobnie silnik jest prawie zarżnięty prawdopodobnie i może mu dolegać wiele innych rzeczy... |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 03-06-2009, 20:21
|
|
|
dokładnie, wiele innych rzeczy pewnie jest do duszy... to trzeba zobaczyć, niewiele nam mówisz... najlepiej znajdź zapaleńca i sprzedaj jak tylko odpali... i kup w lepszym stanie... albo znajdź zapalonego mechaniora od miśków i niech oszacuje ile pracy czasu i kasy mu potrxzeba żeby go doprowadzić do stanu używalności... ;( |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
PiraTBHW
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse GS 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2009 Posty: 4 Skąd: spod machy
|
Wysłany: 04-06-2009, 23:13
|
|
|
co do tego przygasania to miałem ten sam problem ja usunełem tłumik szumów ssania, ten przepływonierz to nie wiem po jaką cholere w tym samochodzie zrobili bo tylko przeszkadza, a co do tego że nie chce zapalić może padł przekaźnik pompy paliwa i mu wachy nie podaje, zobacz czy po przekreceniu kluczyka pompuje, ale to takie gdybanie tam może być milion innych przyczyn... |
|
|
|
 |
gs_myslenice [Usunięty]
|
Wysłany: 27-06-2010, 14:53
|
|
|
sorki ze odkopuje temat, ale zapomnialem o tym wogule, jesli kogos interesuje przyczyna z jakiej nie moglem odpalic to byla do wymiany pompa paliwa , a niskie cisnienie oleju bylo spowodowane pompa oleju cos tam mechanik pospawal jakas rurke i ok |
|
|
|
 |
|
|