Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
zgasł i nie zapali
Autor Wiadomość
gs_myslenice
[Usunięty]

Wysłany: 29-05-2009, 14:42   zgasł i nie zapali

Witam, zostawilem auto na parkingu wrocilem odpalilem po chwili zgasl i juz nie odpalil, wczesniej mialem problem z nim bo gasl na wolnych obrotach ale zawsze odpalal a teraz nic, paliwo jest takze nie wiem co moze byc powodem.
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 29-05-2009, 23:03   

sprawdź czy ma olej, potem czy ma wode w chłodnicy... jak otworzysz i sie zadymi to znaczy że uszczelka pod głowicą poszła z dymem, wyssało wode i zapchało układ spalinami...
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 29-05-2009, 23:55   

3 magiczne literki: ECU
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
gs_myslenice
[Usunięty]

Wysłany: 30-05-2009, 15:53   

mysle ze mozliwe z ta uszczelka pod glowica, pozatym spluty jest olejem, niskie cisnienie oleju na cieplym silniku plus spadek mocy
 
 
dariosss
[Usunięty]

Wysłany: 30-05-2009, 20:50   

A zauwazyles czy czasem w zbiorniczku wyrownawczym nie plywaja oczka z oleju ?
 
 
gs_myslenice
[Usunięty]

Wysłany: 31-05-2009, 14:48   

nie zwrocilem uwagi, ale plyn w zbiorniczku wyrownawczym jest bardzo ciemny to nie wiem czy taki ma byc czy nie
 
 
Poli jdm 
Nowy Forumowicz
Poli

Auto: mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 17
Skąd: Toruń
Wysłany: 01-06-2009, 12:33   

Tak samo jak reszta uważam że to uszczelka pod głowicą. :(
_________________
Poli
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 01-06-2009, 23:16   

Albo ECU... albo ECU. Jakby to była uszczelka pod głowicą to by odpalił. Ewentualnie się zatarł z braku oleju.
Kręci rozrusznikiem ? Jest olej ? Jak dużo go jest ?
Zabarwienie zbiorniczka wyrównawczego dużo nie mówi, tyle, że jest syf albo olej (wskazując też na uszczelkę lub głowicę).
Pomijam to, że prawdopodobnie silnik jest prawie zarżnięty prawdopodobnie i może mu dolegać wiele innych rzeczy...
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 03-06-2009, 20:21   

dokładnie, wiele innych rzeczy pewnie jest do duszy... to trzeba zobaczyć, niewiele nam mówisz... najlepiej znajdź zapaleńca i sprzedaj jak tylko odpali... i kup w lepszym stanie... albo znajdź zapalonego mechaniora od miśków i niech oszacuje ile pracy czasu i kasy mu potrxzeba żeby go doprowadzić do stanu używalności... ;(
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
PiraTBHW 
Nowy Forumowicz


Auto: Eclipse GS 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 4
Skąd: spod machy
Wysłany: 04-06-2009, 23:13   

co do tego przygasania to miałem ten sam problem ja usunełem tłumik szumów ssania, ten przepływonierz to nie wiem po jaką cholere w tym samochodzie zrobili bo tylko przeszkadza, a co do tego że nie chce zapalić może padł przekaźnik pompy paliwa i mu wachy nie podaje, zobacz czy po przekreceniu kluczyka pompuje, ale to takie gdybanie tam może być milion innych przyczyn...
 
 
gs_myslenice
[Usunięty]

Wysłany: 27-06-2010, 14:53   

sorki ze odkopuje temat, ale zapomnialem o tym wogule, jesli kogos interesuje przyczyna z jakiej nie moglem odpalic to byla do wymiany pompa paliwa :) , a niskie cisnienie oleju bylo spowodowane pompa oleju cos tam mechanik pospawal jakas rurke i ok
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.