Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Regulacja spryskiwaczy przedniej szyby
Autor Wiadomość
bob 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 15
Skąd: d.śląsk
Wysłany: 15-02-2009, 19:47   Regulacja spryskiwaczy przedniej szyby

Witam
Problem- Podczas szybkiej jazdy ( no bez przesady, tak powyżej 100km/h) spryskiwacze szyby "myją" przednie wycieraczki a nie szybę. W jaki sposób można wyregulować by strumień płynu ze spryskiwaczy sięgał trochę wyżej? W instrukcji brak informacji w tym zakresie a próby regulacji dysz skończyły się bez efektu, są one sztywne, tak jakby nie można było ich regulować.
Pozdrawiam
 
 
MariuszSz 
Forumowicz

Auto: OULANDER II 2.0DID Int+ 2008
Dołączył: 30 Lis 2008
Posty: 72
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-02-2009, 23:22   

mam to samo, pisałem o tym na forum. Poszukaj. Generalnie rady na to nie ma.
 
 
didku 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2,2 INSTYLE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 141
Skąd: Wrocław-Zgorzelec
Wysłany: 22-04-2009, 21:41   

Na forum niemieckim gość przeniósł te wtryski czy jak to się nazywa na wycieraczki, wspomniał przy tym przy okazji, toteż nie wiem czy był zadowolony.
_________________
jeszcze Panda 1.2 LPG, oktavka 1 1,9tdi, Ducato 2,3 multijet
 
 
piterc 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 3
Skąd: Wrocław
  Wysłany: 06-05-2009, 00:01   

ja zrobiłem regulacje dopasowanym płaskim śrubokrętem którym przesuwa się wewnętrzny element plastikowy z nacięciem :)
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 06-05-2009, 10:27   

Jeżeli spryskiwacze są takie same jak w Lacerze '09 to proponuję małym wkrętakiem szer 3-4mm podpierać dyszę (tą z nacięciem) od spodu pomiędzy obudową spryskiwcza a dysza i delikatnie ją podnieść. Działanie bezpośrednio w nacięciu dyszy może skutkować jego uszkodzeniem zwłaszcza w niskiej temperaturze. Ja właśnie tak zrobiłem i teraz jest w miarę dobrze. Na postoju lekko pryska na dach i trzeba uważać na osoby postronne :lol:
_________________
Suzuki Ignis 1,2 (2019)
 
 
Terminator 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2,2
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-06-2009, 00:34   

To odwieczny problem większości samochodów. Ustawienie wycieraczek jest w pewnym sensie wypośrodkowane tj. takie aby spryskiwać srodek szyby przy małych prędkościach. Przy większej prędkości naturalnie pęd powietrza zawsze obniża kierunek strumienia. Tak więc należy wyregulować sobie kąt spryskiwaczy do jakiejś przeciętnej prędkości, przy której się zwykle "tryska". U mnie jest to 60 km/h - przy tej prędkości strumień idealnie trafia w środek szyby. Na autostradzie zawsze zwalniam żeby umyć szyby, właśnie po to aby jak najwięcej płynu trafiło na szybę. :lol:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.