Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] sprzęgło PILNE!
Autor Wiadomość
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 26-06-2009, 10:04   

tttwm, Jak chcesz to możesz do mnie przyjechać ;)
Chyba wcześniej też miałeś z czymś wpaść, ale coś nie wyszło ?
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
tttwm 
Mitsumaniak
Niepoważny

Auto: CA4A 1.6 16V 1993 r. GLXI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 352
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-06-2009, 11:41   

Ok jestem ciemny,

Mówiąc że to jest od spodu sugeruję się zdjęciem które zostało wrzucone wyżej. Czy w takim razie jest mi ktoś w stanie opisać gdzie znajduje się odpowietrznik??


Cytat:
tttwm, Jak chcesz to możesz do mnie przyjechać
Chyba wcześniej też miałeś z czymś wpaść, ale coś nie wyszło ?

Tak niestety problem zrobił się bardziej powazny jak byłem w trasie i musiałem robić tam gdzie było najblizej.
Dzieki Maretzky ale to strasznie pierdołowate się wydaje wiec narazie bedę stała się walczyć sam, tylko musze wiedziec gdzie palec przyłożyć.
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 26-06-2009, 12:23   

Zdjęcie chyba jest nie od tej skrzyni ;) Po lewej stronie od kolektora wydechowego mniej więcej na wysokości jak rura wydechowa zagina się do tyłu pojazdu jest wysprzęglik z odpowietrznikiem. Oczywiście stojąc przodem do silnika. jest łatwo dostępny od góry.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 26-06-2009, 12:39   

odpowietrznik masz na wysprzegliku zaraz przy miejscu gdzie przykrecony jest przewod od pompy.
Ja wymienialem plyn w ukladzie sprzegla jakies 2 miesiace temu na parkingu nawet nie uzywajac podnosnika.
Kladlem sie z przodu samochodu i mniejwiecej po srodu masz wysprzeglik a od strony silnika masz przykrecony do niego przewod metalowy i tuz obok odpowietrznik. Kluczyk oczkowy 8 i jakis sloiczek na plyn (mozesz sobie skombinowac tez malenki wezyk ktory zainstalujesz na odpowietrzniku to nie upackasz sie za mocno.
Ja przywymianie przeplukalem caly uklad plynem swierzym i dopiero jak zaczal leciec czysty rozebralem zbiorniczek (jest to tulejka plastikowa scicnieta cybantem na flanszy pompy) wyczyscilem go i dopiero zalalem swierzy plyn .

Zabawy z czyszczeniem jest na 10 minut :) powodzenia :)
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 26-06-2009, 13:31   

Cytat:
Zdjęcie chyba jest nie od tej skrzyni ;)

To zdjęcie z manuala colt/lancer92-95, rozdział clutch, podpunkt "bleeding", więc powinno być poprawne;)
 
 
 
tttwm 
Mitsumaniak
Niepoważny

Auto: CA4A 1.6 16V 1993 r. GLXI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 352
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-06-2009, 16:16   

Dzięki za pomoc, jutro bedę z tym walczyć, mam nadzieję że jak odpowietrzę to przestanie dwójka chrupać.

Powalcze i napiszę jak mi poszlo.
_________________

Chcesz skrytykowac gaz - przeczytaj!!!!
 
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 26-06-2009, 16:32   

co do 2 jesli ci tylko ten bieg chrupie to niestety sprzeglo ci niewiele pomoze :) 2 juz tak ma w tym modelu ze po pewnym czasie konczy sie synchronizator i sobie chrupnie :) jutro bede sie troszke zmagal z wymiana alternatora widze ze ejstes z wawki to ewentualnie mozesz sie odezwac to cie wspomoge rada :) 509503020
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
tttwm 
Mitsumaniak
Niepoważny

Auto: CA4A 1.6 16V 1993 r. GLXI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 352
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-06-2009, 21:09   

Ok, odpowietrzone, w sumie dwójka przestałą chrupać, ale niestety zauważyłem wyciek z wysprzęglika. Znalazłem w necie coś takiego jak reparaturka wysprzęglika za 10 zł lub nowy wysprzęglik za 60 zł. Wolał bym reparaturkę, czy wie ktoś o co z tym kaman?
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 29-06-2009, 21:48   

Reperaturka to zestaw gumek. Uszczelnisz całość tą reperaturką.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
tttwm 
Mitsumaniak
Niepoważny

Auto: CA4A 1.6 16V 1993 r. GLXI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 352
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-06-2009, 15:06   

Ok, będę wymianiać cały rozsprzęglik, zamówiłem już go na intercars. Mam tylko proźbę, czy ktoś mógł by opisać jak przeprowadzić ten zabieg (opisać jak dla debila). Czy mam szanse zrobić to bez podnośnika lub kanału?? Liczę na was :D
 
 
 
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 01-07-2009, 09:23   

tttwm, Moj ojciec skrzynie wyciagal bez kanalu wiec napewno sie da :P Nie pamietam czy jest do tego dobre dojscie z gory ale chyba niezbyt. Musialbym zajrzec pod maske bo dawno tego nie robilem :P . W kazdym badz razie ja wykrecalem go od dolu. Trzyma sie na jednej srubie. Wykrecasz ja, nastepnie odkrecasz przewod i po sprawie :D Nastepnie przykrecasz nowy, wkrecasz przewod i odpowietrzasz uklad.
 
 
tttwm 
Mitsumaniak
Niepoważny

Auto: CA4A 1.6 16V 1993 r. GLXI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 352
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-07-2009, 11:01   

Zamuówilem już w intercars. W sobotę biorę się do roboty, bo w tygodniu brak czasu i tak jeżdzę jak emeryt.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.