[CA4A 1.6] sprzęgło PILNE! |
Autor |
Wiadomość |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 26-06-2009, 10:04
|
|
|
tttwm, Jak chcesz to możesz do mnie przyjechać
Chyba wcześniej też miałeś z czymś wpaść, ale coś nie wyszło ? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
tttwm
Mitsumaniak Niepoważny
Auto: CA4A 1.6 16V 1993 r. GLXI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 352 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-06-2009, 11:41
|
|
|
Ok jestem ciemny,
Mówiąc że to jest od spodu sugeruję się zdjęciem które zostało wrzucone wyżej. Czy w takim razie jest mi ktoś w stanie opisać gdzie znajduje się odpowietrznik??
Cytat: | tttwm, Jak chcesz to możesz do mnie przyjechać
Chyba wcześniej też miałeś z czymś wpaść, ale coś nie wyszło ? |
Tak niestety problem zrobił się bardziej powazny jak byłem w trasie i musiałem robić tam gdzie było najblizej.
Dzieki Maretzky ale to strasznie pierdołowate się wydaje wiec narazie bedę stała się walczyć sam, tylko musze wiedziec gdzie palec przyłożyć. |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 26-06-2009, 12:23
|
|
|
Zdjęcie chyba jest nie od tej skrzyni Po lewej stronie od kolektora wydechowego mniej więcej na wysokości jak rura wydechowa zagina się do tyłu pojazdu jest wysprzęglik z odpowietrznikiem. Oczywiście stojąc przodem do silnika. jest łatwo dostępny od góry. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
czarnuch23
Mitsumaniak Jaszczomp:>

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Cze 2006 Posty: 771 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 26-06-2009, 12:39
|
|
|
odpowietrznik masz na wysprzegliku zaraz przy miejscu gdzie przykrecony jest przewod od pompy.
Ja wymienialem plyn w ukladzie sprzegla jakies 2 miesiace temu na parkingu nawet nie uzywajac podnosnika.
Kladlem sie z przodu samochodu i mniejwiecej po srodu masz wysprzeglik a od strony silnika masz przykrecony do niego przewod metalowy i tuz obok odpowietrznik. Kluczyk oczkowy 8 i jakis sloiczek na plyn (mozesz sobie skombinowac tez malenki wezyk ktory zainstalujesz na odpowietrzniku to nie upackasz sie za mocno.
Ja przywymianie przeplukalem caly uklad plynem swierzym i dopiero jak zaczal leciec czysty rozebralem zbiorniczek (jest to tulejka plastikowa scicnieta cybantem na flanszy pompy) wyczyscilem go i dopiero zalalem swierzy plyn .
Zabawy z czyszczeniem jest na 10 minut powodzenia |
_________________ http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23 |
|
|
|
 |
idas
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 1716 Skąd: Wrocław/Rawicz
|
Wysłany: 26-06-2009, 13:31
|
|
|
Cytat: | Zdjęcie chyba jest nie od tej skrzyni |
To zdjęcie z manuala colt/lancer92-95, rozdział clutch, podpunkt "bleeding", więc powinno być poprawne;) |
|
|
|
 |
tttwm
Mitsumaniak Niepoważny
Auto: CA4A 1.6 16V 1993 r. GLXI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 352 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-06-2009, 16:16
|
|
|
Dzięki za pomoc, jutro bedę z tym walczyć, mam nadzieję że jak odpowietrzę to przestanie dwójka chrupać.
Powalcze i napiszę jak mi poszlo. |
_________________
Chcesz skrytykowac gaz - przeczytaj!!!! |
|
|
|
 |
czarnuch23
Mitsumaniak Jaszczomp:>

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Cze 2006 Posty: 771 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 26-06-2009, 16:32
|
|
|
co do 2 jesli ci tylko ten bieg chrupie to niestety sprzeglo ci niewiele pomoze 2 juz tak ma w tym modelu ze po pewnym czasie konczy sie synchronizator i sobie chrupnie jutro bede sie troszke zmagal z wymiana alternatora widze ze ejstes z wawki to ewentualnie mozesz sie odezwac to cie wspomoge rada 509503020 |
_________________ http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23 |
|
|
|
 |
tttwm
Mitsumaniak Niepoważny
Auto: CA4A 1.6 16V 1993 r. GLXI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 352 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-06-2009, 21:09
|
|
|
Ok, odpowietrzone, w sumie dwójka przestałą chrupać, ale niestety zauważyłem wyciek z wysprzęglika. Znalazłem w necie coś takiego jak reparaturka wysprzęglika za 10 zł lub nowy wysprzęglik za 60 zł. Wolał bym reparaturkę, czy wie ktoś o co z tym kaman? |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 29-06-2009, 21:48
|
|
|
Reperaturka to zestaw gumek. Uszczelnisz całość tą reperaturką. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
tttwm
Mitsumaniak Niepoważny
Auto: CA4A 1.6 16V 1993 r. GLXI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 352 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-06-2009, 15:06
|
|
|
Ok, będę wymianiać cały rozsprzęglik, zamówiłem już go na intercars. Mam tylko proźbę, czy ktoś mógł by opisać jak przeprowadzić ten zabieg (opisać jak dla debila). Czy mam szanse zrobić to bez podnośnika lub kanału?? Liczę na was |
|
|
|
 |
SlaVkoEg [Usunięty]
|
Wysłany: 01-07-2009, 09:23
|
|
|
tttwm, Moj ojciec skrzynie wyciagal bez kanalu wiec napewno sie da Nie pamietam czy jest do tego dobre dojscie z gory ale chyba niezbyt. Musialbym zajrzec pod maske bo dawno tego nie robilem . W kazdym badz razie ja wykrecalem go od dolu. Trzyma sie na jednej srubie. Wykrecasz ja, nastepnie odkrecasz przewod i po sprawie Nastepnie przykrecasz nowy, wkrecasz przewod i odpowietrzasz uklad. |
|
|
|
 |
tttwm
Mitsumaniak Niepoważny
Auto: CA4A 1.6 16V 1993 r. GLXI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 352 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-07-2009, 11:01
|
|
|
Zamuówilem już w intercars. W sobotę biorę się do roboty, bo w tygodniu brak czasu i tak jeżdzę jak emeryt. |
|
|
|
 |
|