Poobijane od kamieni spod kół tylne drzwi w nowym EVO X |
Autor |
Wiadomość |
jaca71
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 01 Wrz 2008 Posty: 4696 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 04-07-2009, 23:01
|
|
|
Morfi napisał/a: | jaca71, Był kiedys program a nawet artykuł w jakiejś gazecie, że właśnie samochody amerykanskie na rynek tamtejszy sa strasznie kiepskiej jakości wykonania i z kiepskich elementów. | Program ów i pisaniny w gazetach maja na celu tylko jedno: Zniechęcić potencjalnych klientów do importu samochodów zza wielkiej wody. Znam wiele samochodów pochodzenia amerykańskiego i z żadnym nie było większych problemów niż z odpowiednikami europejskimi. |
|
|
|
 |
skandynaf
Nowy Forumowicz

Auto: EVO X GT350
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 23 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-07-2009, 23:07
|
|
|
sith, wszystko jak zawsze sprowadza się do pieniędzy, a w przypadku US do wymagań rynku. Niestety jest to powszechna praktyka w przypadku wielu producentów aut, że samochody na rynek US mają inne (słabsze) np. zawieszenie, czy hamulce.
Rynek US wbrew pozorom jest na tyle duży, że każdy producent myślący o nim poważnie dostosowuje się do jego wymagań. |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-07-2009, 23:41
|
|
|
skandynaf jezeli nawet tak jest teraz to błogosławię tych Japońxczyków sprzed lat 21 którzy projektowali oraz poskładali mój samochód bo on wciąż jeździ - sith świadkiem |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
skandynaf
Nowy Forumowicz

Auto: EVO X GT350
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 23 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-07-2009, 01:16
|
|
|
Hubeeert, bo ty masz wersję EU |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-07-2009, 01:28
|
|
|
skandynaf, otóż nie - mój Mirage Turbo jest importowaną ze Stanów wersją na tamtejszy rynek a żeby Cię do końca podłamac - jednym z 1600 egzemplarzy wogóle wypuszczonych z tym silnikiem i kierownicą po lewej stronie.
No i co |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 05-07-2009, 01:29
|
|
|
skandynaf napisał/a: | Hubeeert, bo ty masz wersję EU |
z tego co mi wiadomo, to tak nie zbyt ,1,6 turbo nie bylo w EU , tylko USA |
|
|
|
 |
skandynaf
Nowy Forumowicz

Auto: EVO X GT350
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 23 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-07-2009, 10:51
|
|
|
czepiacie się szczegółów |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-07-2009, 11:20
|
|
|
skandynaf bo prawda jest taka, że takie obicia od kamieni bez chlapaczy są normą w każdym samochodzie - u mnie też z tym, że ja nie jeżdżę na Ułęże itd więc jest ich mniej. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
adamovicius [Usunięty]
|
Wysłany: 06-07-2009, 11:10
|
|
|
sith napisał/a: | u mnie w papierach napisane było jak wół 291HP co równa sie 295PS |
Czy między niemieckimi koniami mechanicznymi(PS-PferdeStarke), a angielskimi(HP-horsepower) jest jakaś róznica w wartości?Wydaje mi sie ,że to tylko roznica nazwie. |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
|
|
|
 |
jaca71
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 01 Wrz 2008 Posty: 4696 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 06-07-2009, 13:02
|
|
|
Morfi napisał/a: | http://locost7.info/converter.php troszke inny przelicznik |
Ależ dobry znalazłeś tylko że trzeba użyć tego: Horsepower to PS (Metric HP)
Według tego wychodzi 291hp = 295.04PS
Albo tutaj: http://www.v10.pl/narzedz...,KM,BHP,15.html
[ Dodano: 06-07-2009, 13:07 ]
adamovicius napisał/a: | Czy między niemieckimi koniami mechanicznymi(PS-PferdeStarke), a angielskimi(HP-horsepower) jest jakaś róznica w wartości?Wydaje mi sie ,że to tylko roznica nazwie. |
Angielskie a raczej amerykańskie hp to zwane czasami bhp to koń mechaniczny ale parowy |
|
|
|
 |
adamovicius [Usunięty]
|
Wysłany: 06-07-2009, 13:10
|
|
|
Ok, więc producenci samochodów podają moc w HP, czyli koniach parowych, jak wyczytalem, a nie w Metric HP?Co wspólczesne auto ma wspólnego z silnikiem parowym |
|
|
|
 |
jaca71
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 01 Wrz 2008 Posty: 4696 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 06-07-2009, 13:16
|
|
|
To nie tak.
W Polsce podają w KM, które równają się niemieckim/kontynentalnym PS.
Za to Anglosasi z przyzwyczajenia do tradycji i pewnie snobizmu Brytów i lenistwa Jankesów pozostali przy bhp (nie mylić z BHP -bezpieczeństwo i Higiena w Pracy). Tak samo jest zk momentem obrotowym. My jak i reszta kontynentalnej Europy mamy Nm zaś wspomniani Anglosasi mają lb/ft czyli funt na stopę. |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 08-07-2009, 02:14
|
|
|
Jak juz temat zboczyl z odpryskow na konie to ja dodatkowo zagmatwam temat. Sa jeszcze rozne normy obliczania tych koni.
Norma europejska wedlug ECE (Economic Commission for Europe) i japonska JIS (Japanese Industrial Standard).
Z przelicznikow norm wynika, ze 1 kon europejski to 1 kon „z malym hakiem” japonski… |
|
|
|
 |
sith [Usunięty]
|
Wysłany: 08-07-2009, 10:11
|
|
|
skandynaf napisał/a: | wszystko jak zawsze sprowadza się do pieniędzy, a w przypadku US do wymagań rynku. Niestety jest to powszechna praktyka w przypadku wielu producentów aut, że samochody na rynek US mają inne (słabsze) np. zawieszenie, czy hamulce. | No tak, ale mówimy tu o Evo a nie o innych producentach. Jest to auto na tyle specyficzne, że produkuje sie je w jednej fabryce i nie sprzedaje w takich ilościach jak Corollę czy Golfa. Może się gdzieś kiedyś spotkamy to mi pokażesz te różnice w tych np. hamulcach i innych układach między US a EU bo jakoś poza materiałami we wnętrzu i światłami ich nie widzę. No jeszcze spojler mam ciut niższy ale to akurat mi bardzo się podoba bo jego mocowanie nie jest innego koloru niż nadwozie jak w EU.
A z legendami jest tak, że nawet w AutoGT próbowali mi udowadniać, że Evo X z US nie ma AYC i wogóle ma inne mechanizmy przeniesienia napędu podczas gdy wszędzie stoi jak wół że od tej evolucji jest wszystko to samo. |
|
|
|
 |
|