Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9DI-D] Problem Techniczny
Autor Wiadomość
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 15-07-2009, 09:51   

Zobacz ten temat -> pętla immobilizera.
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
iceman82 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Carisma 1.9 D-ID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 10
Skąd: Wrocław
Wysłany: 15-07-2009, 13:23   

Dzięki!! :mrgreen:
_________________
Paramedic at Work
 
 
 
toton 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.9 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 9
Skąd: Ropczyce
Wysłany: 20-07-2009, 21:30   

hej, wtedy jak nie bedzie Ci chcial odpalic to poprostu wez plaka (do czyszczenia tapicerki) i zarazem pruboj odpalic samochod a druga osoba niech popryska w rure co zasysa powietrze tylko bez przesady tak z wyczuciem. ja jak mialem walniete wtryski to poprostu nie odpalil na dieselu bo pompa nie dala rady zrobic cisnienia bo uiekalo ptrzez wtryski. a plak wiadomo nie musi byc tak sprezony jak ropa. a jak masz dostep do komputera to niech sprawdza cisnienie podczas pruby odpalania. powinno byc 130 atmosfer (13Mph) a jak mialem walnieta wtryski to pompa wytwarzala tylko 10-11 Mph. regeneracja wtryskow 1400 zl a koledzy niech tak nie wychwalaja ASO bo to jest taka sama banda jak wszyscy. u mnie stwierdzili ze pompa, ok nic sie nie odezwalem i za diagnoze 200zl zaplacilem bo za naprawe sie nie podjeli. kupilem popme uzywana za 600zl na 100% dobra bo na niej teraz jezdze i po wymianie auto nadal nie odpalilo. malo tego nie wiedzieli jak sie sprawdza wtryski a poprostu wystarczy zdjac przelewy i zaraz widac ktory bardziej przepuszcza. a zakladanie innych wtryskow uzywanych wcale nie wchodzi w gre, wystarczy ze przelezy 2 miesiace wyciagniety z auta i jest do regeneracji. uklad common rail jest ukladem wrazliwym na zanieczysczenia.
 
 
iceman82 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Carisma 1.9 D-ID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 10
Skąd: Wrocław
Wysłany: 03-08-2009, 19:40   

Brutalny sposób, ale też nie działa!! :? Byłem w ASO i panowie zdiagnozowali, że to wina kluczyka! Od czasu do czasu immo źle odczyta kod albo wogóle nie ma komunikacji pomiędzy nimi. Dorobienie kluczyka ma załatwić sprawę!! Koszt jedyne 440 zl :( . Pożyjemy zobaczymy, mówi stare przysłowie. Tematu narazie nie kończę!!! :biggrin:

[ Dodano: 02-09-2009, 20:44 ]
No i panowie z ASO naprawili Carismę. Tak jak wcześniej pisałem dorobienie nowego kluczyka i zaprogramowanie go rozwiązało problem. Pozdrawiam
_________________
Paramedic at Work
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.