 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.9DI-D] Problem Techniczny |
Autor |
Wiadomość |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 15-07-2009, 09:51
|
|
|
Zobacz ten temat -> pętla immobilizera. |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
iceman82
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.9 D-ID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2009 Posty: 10 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 15-07-2009, 13:23
|
|
|
Dzięki!! |
_________________ Paramedic at Work |
|
|
|
 |
toton
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.9 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 9 Skąd: Ropczyce
|
Wysłany: 20-07-2009, 21:30
|
|
|
hej, wtedy jak nie bedzie Ci chcial odpalic to poprostu wez plaka (do czyszczenia tapicerki) i zarazem pruboj odpalic samochod a druga osoba niech popryska w rure co zasysa powietrze tylko bez przesady tak z wyczuciem. ja jak mialem walniete wtryski to poprostu nie odpalil na dieselu bo pompa nie dala rady zrobic cisnienia bo uiekalo ptrzez wtryski. a plak wiadomo nie musi byc tak sprezony jak ropa. a jak masz dostep do komputera to niech sprawdza cisnienie podczas pruby odpalania. powinno byc 130 atmosfer (13Mph) a jak mialem walnieta wtryski to pompa wytwarzala tylko 10-11 Mph. regeneracja wtryskow 1400 zl a koledzy niech tak nie wychwalaja ASO bo to jest taka sama banda jak wszyscy. u mnie stwierdzili ze pompa, ok nic sie nie odezwalem i za diagnoze 200zl zaplacilem bo za naprawe sie nie podjeli. kupilem popme uzywana za 600zl na 100% dobra bo na niej teraz jezdze i po wymianie auto nadal nie odpalilo. malo tego nie wiedzieli jak sie sprawdza wtryski a poprostu wystarczy zdjac przelewy i zaraz widac ktory bardziej przepuszcza. a zakladanie innych wtryskow uzywanych wcale nie wchodzi w gre, wystarczy ze przelezy 2 miesiace wyciagniety z auta i jest do regeneracji. uklad common rail jest ukladem wrazliwym na zanieczysczenia. |
|
|
|
 |
iceman82
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.9 D-ID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2009 Posty: 10 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 03-08-2009, 19:40
|
|
|
Brutalny sposób, ale też nie działa!! Byłem w ASO i panowie zdiagnozowali, że to wina kluczyka! Od czasu do czasu immo źle odczyta kod albo wogóle nie ma komunikacji pomiędzy nimi. Dorobienie kluczyka ma załatwić sprawę!! Koszt jedyne 440 zl . Pożyjemy zobaczymy, mówi stare przysłowie. Tematu narazie nie kończę!!!
[ Dodano: 02-09-2009, 20:44 ]
No i panowie z ASO naprawili Carismę. Tak jak wcześniej pisałem dorobienie nowego kluczyka i zaprogramowanie go rozwiązało problem. Pozdrawiam |
_________________ Paramedic at Work |
|
|
|
 |
|
|