Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A 2.0] Dziwne wibracje od 3000 obr-4000obr.
Autor Wiadomość
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 07-08-2009, 09:10   

Nie pasek balansowy - to każdy ustawi na znaki ok, problem w tym rozrządzie to pompa oleju, która napędza drugi wałek balansowy - tu tylko jedno z 3 ustawień na znak jest prawidłowe. W ea jego sprawdzenie wymaga zdjęcia kolektora wydechowego lub doświadczenia z tym konkretnym silnikiem.

Zlot będzie nad jeziorem Żywieckm za 3 tygodnie. Pełne info w dziale zlotów.
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
davnes 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant 2,0 98 rok, beznyna
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 10
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 07-08-2009, 16:02   

daj mi swoje namiary zadzwonię, potrzebuje dokładnie wiedzieć co i jak ustawić -problem polega na tym że mam ten samochód u mechanika który oddalony jest od mojej jaskini o 24 km i jedyny sposób aby to złożyć do kupy to wytłumaczenie mu co on ma poprzestawiać -samochód potrzebuje mieć na sobotę.
Proszę o pomoc koledzy-na zlocie w Międzybrodziu będę!
_________________

 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 07-08-2009, 22:33   

davnes, na mojej stronie www jest maly opis do podobnego silnika (tzn. do 4G37, ktory jest podobny do starych 4G63 - tylko w twoim jest on obrocony o 180 stopni i srubka do sprawdzania balansu jest pod kolektorem wydechowym
 
 
davnes 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant 2,0 98 rok, beznyna
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 10
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 08-08-2009, 00:59   

chłopaki-galant ma wszytko ustawione jak podajecie w instrukcjach-dokładnie wszystkie nacięcia tworzą jedną linię, śrubokręt wchodzi bez problemu, wszytko jest dobrze ustawione wg rysunków i opisu a problem nadal występuje w takim samym stopniu przed wymiana rozrządu jak i po niej. Dalej nie wiem co jest grane
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.