 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EA2A 2.0] Dziwne wibracje od 3000 obr-4000obr. |
Autor |
Wiadomość |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 07-08-2009, 09:10
|
|
|
Nie pasek balansowy - to każdy ustawi na znaki ok, problem w tym rozrządzie to pompa oleju, która napędza drugi wałek balansowy - tu tylko jedno z 3 ustawień na znak jest prawidłowe. W ea jego sprawdzenie wymaga zdjęcia kolektora wydechowego lub doświadczenia z tym konkretnym silnikiem.
Zlot będzie nad jeziorem Żywieckm za 3 tygodnie. Pełne info w dziale zlotów. |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
davnes
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2,0 98 rok, beznyna
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lip 2009 Posty: 10 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 07-08-2009, 16:02
|
|
|
daj mi swoje namiary zadzwonię, potrzebuje dokładnie wiedzieć co i jak ustawić -problem polega na tym że mam ten samochód u mechanika który oddalony jest od mojej jaskini o 24 km i jedyny sposób aby to złożyć do kupy to wytłumaczenie mu co on ma poprzestawiać -samochód potrzebuje mieć na sobotę.
Proszę o pomoc koledzy-na zlocie w Międzybrodziu będę! |
_________________
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 07-08-2009, 22:33
|
|
|
davnes, na mojej stronie www jest maly opis do podobnego silnika (tzn. do 4G37, ktory jest podobny do starych 4G63 - tylko w twoim jest on obrocony o 180 stopni i srubka do sprawdzania balansu jest pod kolektorem wydechowym |
|
|
|
 |
davnes
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2,0 98 rok, beznyna
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lip 2009 Posty: 10 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 08-08-2009, 00:59
|
|
|
chłopaki-galant ma wszytko ustawione jak podajecie w instrukcjach-dokładnie wszystkie nacięcia tworzą jedną linię, śrubokręt wchodzi bez problemu, wszytko jest dobrze ustawione wg rysunków i opisu a problem nadal występuje w takim samym stopniu przed wymiana rozrządu jak i po niej. Dalej nie wiem co jest grane |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|