Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CAxA] Zestaw z pilotem do centralnego
Autor Wiadomość
Kleju 
Forumowicz
Mivec Power


Auto: Mitsubishi Mirage Cyborg-R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 1171
Skąd: Opole
Wysłany: 13-07-2009, 22:22   

Misiek :)
Przebiałem to kiedyś, uszkodzony był siłownik zamka centralnego. Wymiana na inny (kupiony używany na szrocie) i działało wsio.
_________________
 
 
 
leonsocio 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt CA0 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 24
Skąd: Skórzewo k/Poznania
Wysłany: 10-08-2009, 13:18   

nie chce zakladać nowego tematu, więc może odświeże ten.
mam Colta GLXi i także chcialbym sobie zapodac zamykanie z pilota :D
jak dobrze zrozumialem, kierunkami moge sterowac podpinając sie bezpośrednio pod awaryjne, syrenkę podłączam do sterownika przewodem wyprowadzonym przez dziurę przy zbiorniczku od spryskiwaczy a sama centralka od zamka jest w Colcie pod nogami kierwpocy tak??
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 10-08-2009, 13:42   

leonsocio napisał/a:
nie chce zakladać nowego tematu, więc może odświeże ten.
mam Colta GLXi i także chcialbym sobie zapodac zamykanie z pilota :D
jak dobrze zrozumialem, kierunkami moge sterowac podpinając sie bezpośrednio pod awaryjne, syrenkę podłączam do sterownika przewodem wyprowadzonym przez dziurę przy zbiorniczku od spryskiwaczy a sama centralka od zamka jest w Colcie pod nogami kierwpocy tak??


tak.

a syrene można wsadzić jeszcze bo bagażnika :D
ja tak zrobiłem i jest ok :)
 
 
 
leonsocio 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt CA0 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 24
Skąd: Skórzewo k/Poznania
Wysłany: 10-08-2009, 13:44   

a jak juz zlokalizuje centralkę to jak sie wpiąc przewodami od sterownika do centralki?? ściągnąć izolacje czy jak radzicie?? i jak odróżnić kabel 'lock' od 'unlock' ??
_________________
Widok E60 oddalającego sie w tylnym lusterku - bezcenne.
tak, ten sławny leonsocio to ja.
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 10-08-2009, 13:51   

leonsocio napisał/a:
a jak juz zlokalizuje centralkę to jak sie wpiąc przewodami od sterownika do centralki?? ściągnąć izolacje czy jak radzicie?? i jak odróżnić kabel 'lock' od 'unlock' ??


tez sie zastanawiałem, więc wykonałem telefon do Browara i doradził mi z przypalaniem przewodów zapalniczką. w sumie dobry pomysł. lekko topisz przewód na środku, potem zeskrobujesz izolacje i w to sie wlutujesz i jest ok.

Lock od Unlock jest gdzies opisane. w sumie szanse masz 50% że trafisz dobrze, w najgoszym wypadku zmienisz ze soba 2 kable i po problemie.

p.s zrob zdjęcie gdzie sie podepiniesz z kierunkowskazami, bo mi się jeszcze nie chciało tego podpinać :)
 
 
 
leonsocio 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt CA0 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 24
Skąd: Skórzewo k/Poznania
Wysłany: 10-08-2009, 13:58   

ja sie za to zabiorę dopiero w weekend takze pare dni poczekasz :D jak odwrotnie podlacze lock i unlock to nic sie nie stanie prawda? tylko zamykanie bedzie otwieralo i odwrotnie :D

[ Dodano: 10-08-2009, 14:44 ]
przy zakupie musze sie kierowac czymś szczegilnym jak np tym jak sterowany jest zamek ww Colcie?? czytalem, ze jest sterowany masą a można prosic o wytlumaczenie co to znaczy dla laika? i co by sie stalo gdybym mial steronik sterowany nie masą tylko plusem?
_________________
Widok E60 oddalającego sie w tylnym lusterku - bezcenne.
tak, ten sławny leonsocio to ja.
 
 
krzychoo_soft 
Forumowicz

Auto: Colt IV, 95r
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 34
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 10-08-2009, 15:08   

karolgt napisał/a:
leonsocio napisał/a:
a jak juz zlokalizuje centralkę to jak sie wpiąc przewodami od sterownika do centralki?? ściągnąć izolacje czy jak radzicie?? i jak odróżnić kabel 'lock' od 'unlock' ??


tez sie zastanawiałem, więc wykonałem telefon do Browara i doradził mi z przypalaniem przewodów zapalniczką. w sumie dobry pomysł. lekko topisz przewód na środku, potem zeskrobujesz izolacje i w to sie wlutujesz i jest ok.

Lock od Unlock jest gdzies opisane. w sumie szanse masz 50% że trafisz dobrze, w najgoszym wypadku zmienisz ze soba 2 kable i po problemie.

p.s zrob zdjęcie gdzie sie podepiniesz z kierunkowskazami, bo mi się jeszcze nie chciało tego podpinać :)


Moje rady jako instalatora systemów zabezpieczeń w pojazdach:
- Mało znaczące przyłączenia lepiej robić "szybkozłączami" niewymagającymi obierania przewodu z izolacji.
- Ważne przyłączenia należy wykonać starannie, izolację najlepiej ściągać specjalnym przyrządem:
http://www.narzedzia4u.pl...agacz-iz_66.jpg
Unikniemy przerwania przewodu i uszkodzenia instalacji.
Złącza lutujemy - lutownica tylko i wyłącznie gazowa, transformatorowe lutownice mogą uszkodzić instlację elektryczną pojazdu.
- Złącza izolujemy bardzo dokładnie. Jeśli występuje wilgoć - izolacja musi być szczelna, np. z osłoną termokurczliwą.

Pozdrawiam
 
 
leonsocio 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt CA0 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 24
Skąd: Skórzewo k/Poznania
Wysłany: 11-08-2009, 12:52   

ok, dzieki za rady:) a mam pytanie, mianowicie jak sie wpiac w przelacznik od awaryjnych żeby migaly po otworzeniu i zamknieciu zamka?? slyszalem także, ze od jakiegos czasu używanie syrenki do zamykania i otwierania zamka jest nielegalne.
 
 
Misiek :) 
Mitsumaniak
Pan Misio


Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 2954
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-08-2009, 13:20   

wpięcie pod awaryjne nie rzuca się aż tak w oczy jak podpięcie pod światła postojowe
na awarii auto może stać a jak migają postojowe każdy zwraca uwage

[ Dodano: 11-08-2009, 13:21 ]
a i jeszcze jedno, jak postojowe będą Ci migać to po otwarciu drzwi kierowcy usłyszysz piszczenie oprócz syrenki.
_________________
kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany

08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 
 
krzychoo_soft 
Forumowicz

Auto: Colt IV, 95r
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 34
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 11-08-2009, 15:02   

leonsocio napisał/a:
ok, dzieki za rady:) a mam pytanie, mianowicie jak sie wpiac w przelacznik od awaryjnych żeby migaly po otworzeniu i zamknieciu zamka?? slyszalem także, ze od jakiegos czasu używanie syrenki do zamykania i otwierania zamka jest nielegalne.


Ja się podlączam pod przycisk od awaryjnych - trzeba środkowy słupek rozebrać (jedyny problem może Ci sprawić odłączenie cięgna od nawiewu ale jest na forum opisane to gdzieś). Nie pamiętam dokładnie ale tam zdaje się żółte przewody z odniesieniem są od lewej i prawej strony kierunkowskazów - górne piny w kostce przyłączeniowej od przycisku awaryjnych - sprawdź multimetrem bo pewny nie jestem.

Co do podpinania pod światła, można ale osobiście nie praktykuje tego. Z przyzwyczajenia.
Co do legalności to pierwsze słyszę żeby to było nielegalne :shock:
 
 
emzet 
Forumowicz

Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 197
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 11-08-2009, 15:58   

Tak się zastanawiam po co się babrać z wyjmowaniem tego przycisku od awaryjek?
Przecież nie łatwo jest go wyjąć....a wystarczy odkręcić ten plastik pod kierownicą (żeby dostać się do stacyjki) i już mamy wszystko jak na dłoni. Ze stacyjki wychodzi wtyczka z 4 kablami od kierunków. Wydaje mi się, że właśnie w tym miejscu najłatwiej się podłączyć, bez zbędnych ceregieli. :)
_________________
Gdyby opracować sposób pozyskiwania energii z ludzkiej głupoty, Polska stałaby się światowym mocarstwem energetycznym.
 
 
krzychoo_soft 
Forumowicz

Auto: Colt IV, 95r
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 34
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 11-08-2009, 20:28   

emzet napisał/a:
Tak się zastanawiam po co się babrać z wyjmowaniem tego przycisku od awaryjek?
Przecież nie łatwo jest go wyjąć....a wystarczy odkręcić ten plastik pod kierownicą (żeby dostać się do stacyjki) i już mamy wszystko jak na dłoni. Ze stacyjki wychodzi wtyczka z 4 kablami od kierunków. Wydaje mi się, że właśnie w tym miejscu najłatwiej się podłączyć, bez zbędnych ceregieli. :)


Powiem Ci że to zależy gdzie masz centralkę montowaną. Jeśli w okolicy bezpieczników to łatwiej i szybciej się podłączyć będzie do kostki przy kolumnie kierownicy. Jeśli natomiast centralkę montujesz "głębiej" (ja preferuje w słupku środkowym) to chcąc nie chcąc trzeba rozebrać sporo plastików.

Po prostu przyłącze się robi tam gdzie jest pewność że to zadziała i tak by nie ciągnąć przewodu przez cały samochód :rolleyes:
 
 
leonsocio 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt CA0 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 24
Skąd: Skórzewo k/Poznania
Wysłany: 12-08-2009, 12:37   

centralka jest ponoćprzy nogach kierowcy prawda :twisted: a właśnie, gdzie jest skrzynka bezpiecznikowa w Colcie 1,6 CA0 ??
 
 
Misiek :) 
Mitsumaniak
Pan Misio


Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 2954
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-08-2009, 13:43   

jedna jest nad nogami kierowcy, po lewej stronie od spodu deski rozdzielczej, druga koło akumulatora pod maską.
_________________
kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany

08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 
 
qpal 
Forumowicz
Mariusz

Auto: SEAT IBIZA 6L FR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 130
Skąd: Włocławek
Wysłany: 12-08-2009, 21:09   

Koledzy, o wszystkim dowiecie się korzystając z szukajki. Opis w tym poście http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=9966.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.