Przesunięty przez: Hubeeert 03-06-2007, 23:55 |
[CB4W 1.6] Centralny i Alarm do mojego lancerka |
Autor |
Wiadomość |
Kacu555
Nowy Forumowicz Mitsumaniak

Auto: Lancer Kombi CB4W 4g92 98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2009 Posty: 11 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 06-05-2009, 22:15
|
|
|
Dobra juz zrobilem ten central i dzieki qpal za instrukcje
Sory jeszcze jedno pytanie do was zrobilem ten cetral wszystko gra i buczy ale mam tylko jeden kabelek od kierunkow i tylko jedna strona mi swieci i chcialem sie zapytac gdzie by sie podlaczyc zeby obie strony sie swiecily i mysle awaryjne tylko gdzie sie podpiac gdzie jest jakas kostka czy przerywacz czy cos no nie wiem;p?? prosze o pomoc bo mnie wkurza ta jedna strona dzieki z gory za pomoc pzdr Kacu555 |
|
|
|
 |
marjusz
Nowy Forumowicz
Auto: lancer 1,5 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 3 Skąd: c-n
|
Wysłany: 19-08-2009, 15:34 lancer '91 central z pilota
|
|
|
Witam, szukam osoby która pomyślnie zamontowała zdalne sterowanie do lancera lub colta. Chodzi mi o to ze po odkręceniu tapicerki w drzwiach od strony kierowcy w lancerze okazało sie że chyba nie posiadam siłownika.
--mam tam coś do czego podłączone są 4 kabelki 2 niebieskie i czarny oraz brązowy.
--auto posiada central zamek
Jaki kupić sterownik?, czy muszę dokupić siłownik?
dziekuje
mariusz |
|
|
|
 |
tomekk
Forumowicz
Auto: lancer cbo1.6 93->98r;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 450 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 20-08-2009, 06:46
|
|
|
jeżeli jest centralny zamek, i gdy zamykasz kluczykiem drzwi pasażera, to w momencie, gdy drzwi w całym aucie się zamykają (łącznie z drzwiami kierowcy) masz 100% pewności, że masz tam siłownik |
_________________ mój miś: http://forum.mitsumaniaki...p=621844#621844
 |
|
|
|
 |
mitsu1234
Forumowicz
Auto: ----
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2010 Posty: 43 Skąd: stąd
|
Wysłany: 03-08-2010, 21:35
|
|
|
A jaka lutownica to robiliscie? Czy sa jakies wytyczne co do uzywania lutownicy przy instalacji samochodu?? |
|
|
|
 |
idas
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 1716 Skąd: Wrocław/Rawicz
|
Wysłany: 03-08-2010, 22:30
|
|
|
mitsu1234 napisał/a: | A jaka lutownica to robiliscie?Czy sa jakies wytyczne co do uzywania lutownicy przy instalacji samochodu?? |
to żart?:) Rób taką jaką Ci wygodnie, nie masz tam do lutowania żadnych układów smd, więc i transformatorowa i oporowa o grubym grocie da radę:) i nic nie przegrzejesz choćbyś miał nawet 60 watową oporówkę. Są jeszcze na 12V samochodowe, ale ich nie testowałem:P |
_________________ Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 |
|
|
|
 |
mitsu1234
Forumowicz
Auto: ----
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2010 Posty: 43 Skąd: stąd
|
Wysłany: 04-08-2010, 17:16
|
|
|
Nie, to nie jest żart. Kiedy slyszalem, ze sa jakies przeciwskazania co do ktoregos typu lutownic, ale nie wiedzialem czy to nie bujda, dlatego wyskoczylem z takim pytaniem. Na dniach bede montowal sterownik, dlatego mnie to zainteresowalo |
|
|
|
 |
idas
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 1716 Skąd: Wrocław/Rawicz
|
Wysłany: 04-08-2010, 18:14
|
|
|
Jedyne logiczne przeciwwskazania to możliwość przegrzania lutowanego elementu, dlatego w przypadku bardzo małych elementów elektronicznych trzeba polować na lutownicę z cienkim grotem i regulacją temperatury (stacja lutownicza). No i w przypadku takich elementów nie zalecane są lutownice transformatorowe bo w nich przez grot przepływa duży prąd (jak się grot przerwie to fajne efekty świetlne się pojawiają:]) i grzeją bardzo mocno, więc łatwo uszkodzić elektronikę. |
_________________ Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 |
|
|
|
 |
mitsu1234
Forumowicz
Auto: ----
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2010 Posty: 43 Skąd: stąd
|
Wysłany: 06-08-2010, 16:42
|
|
|
Podłączone wszystko i działa. Jest tylko jeden problem, z modułu wychodzi tylko jeden przewod na kierunkowskazy, a żeby po otworzeniu/zamknieciu drzwi migneły obie strony kierunkow potrzeba sie wpiac w dwa kable pod kierownica. Jak to rozwiazac? Wiem, ze mozna jeszcze sie podlaczyc pod awaryjne ale nie chce mi sie rozbierac konsoli zeby sie tam dostac. |
|
|
|
 |
|