Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
03-06-2007, 23:55
[CB4W 1.6] Centralny i Alarm do mojego lancerka
Autor Wiadomość
Kacu555 
Nowy Forumowicz
Mitsumaniak


Auto: Lancer Kombi CB4W 4g92 98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 11
Skąd: Wieluń
Wysłany: 06-05-2009, 22:15   

Dobra juz zrobilem ten central i dzieki qpal za instrukcje ;)


Sory jeszcze jedno pytanie do was zrobilem ten cetral wszystko gra i buczy ale mam tylko jeden kabelek od kierunkow i tylko jedna strona mi swieci i chcialem sie zapytac gdzie by sie podlaczyc zeby obie strony sie swiecily i mysle awaryjne tylko gdzie sie podpiac gdzie jest jakas kostka czy przerywacz czy cos no nie wiem;p?? prosze o pomoc bo mnie wkurza ta jedna strona dzieki z gory za pomoc pzdr Kacu555
 
 
 
marjusz 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 1,5 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 3
Skąd: c-n
Wysłany: 19-08-2009, 15:34   lancer '91 central z pilota

Witam, szukam osoby która pomyślnie zamontowała zdalne sterowanie do lancera lub colta. Chodzi mi o to ze po odkręceniu tapicerki w drzwiach od strony kierowcy w lancerze okazało sie że chyba nie posiadam siłownika.
--mam tam coś do czego podłączone są 4 kabelki 2 niebieskie i czarny oraz brązowy.
--auto posiada central zamek

Jaki kupić sterownik?, czy muszę dokupić siłownik?

dziekuje

mariusz
 
 
tomekk 
Forumowicz

Auto: lancer cbo1.6 93->98r;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 450
Skąd: Suwałki
Wysłany: 20-08-2009, 06:46   

jeżeli jest centralny zamek, i gdy zamykasz kluczykiem drzwi pasażera, to w momencie, gdy drzwi w całym aucie się zamykają (łącznie z drzwiami kierowcy) masz 100% pewności, że masz tam siłownik
_________________
mój miś: http://forum.mitsumaniaki...p=621844#621844
 
 
 
mitsu1234 
Forumowicz

Auto: ----
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 43
Skąd: stąd
Wysłany: 03-08-2010, 21:35   

A jaka lutownica to robiliscie? Czy sa jakies wytyczne co do uzywania lutownicy przy instalacji samochodu??
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 03-08-2010, 22:30   

mitsu1234 napisał/a:
A jaka lutownica to robiliscie?Czy sa jakies wytyczne co do uzywania lutownicy przy instalacji samochodu??

to żart?:) Rób taką jaką Ci wygodnie, nie masz tam do lutowania żadnych układów smd, więc i transformatorowa i oporowa o grubym grocie da radę:) i nic nie przegrzejesz choćbyś miał nawet 60 watową oporówkę. Są jeszcze na 12V samochodowe, ale ich nie testowałem:P
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
mitsu1234 
Forumowicz

Auto: ----
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 43
Skąd: stąd
Wysłany: 04-08-2010, 17:16   

Nie, to nie jest żart. Kiedy slyszalem, ze sa jakies przeciwskazania co do ktoregos typu lutownic, ale nie wiedzialem czy to nie bujda, dlatego wyskoczylem z takim pytaniem. Na dniach bede montowal sterownik, dlatego mnie to zainteresowalo
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 04-08-2010, 18:14   

Jedyne logiczne przeciwwskazania to możliwość przegrzania lutowanego elementu, dlatego w przypadku bardzo małych elementów elektronicznych trzeba polować na lutownicę z cienkim grotem i regulacją temperatury (stacja lutownicza). No i w przypadku takich elementów nie zalecane są lutownice transformatorowe bo w nich przez grot przepływa duży prąd (jak się grot przerwie to fajne efekty świetlne się pojawiają:]) i grzeją bardzo mocno, więc łatwo uszkodzić elektronikę.
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
mitsu1234 
Forumowicz

Auto: ----
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 43
Skąd: stąd
Wysłany: 06-08-2010, 16:42   

Podłączone wszystko i działa. Jest tylko jeden problem, z modułu wychodzi tylko jeden przewod na kierunkowskazy, a żeby po otworzeniu/zamknieciu drzwi migneły obie strony kierunkow potrzeba sie wpiac w dwa kable pod kierownica. Jak to rozwiazac? Wiem, ze mozna jeszcze sie podlaczyc pod awaryjne ale nie chce mi sie rozbierac konsoli zeby sie tam dostac.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.