 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
pytanie na temat hamulców w outku 2.2 |
Autor |
Wiadomość |
radek1111
Nowy Forumowicz
Auto: bmw x5 3.0 d ,e70, 2007 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2009 Posty: 16 Skąd: szczuczyn
|
Wysłany: 22-08-2009, 22:08 pytanie na temat hamulców w outku 2.2
|
|
|
mam pytanie do kolegów śmigajacych dłuzej outkiem 2.2.-
czy macie jakies problemy z przedwczesnym zużywaniem sie klocków hamulcowych przednich w tej wersji silnikowej? lub (i) z buczeniem przy hamowaniu zwłaszcza po prawej stronie? pytam dlatego że na forum dawniej były wątki o tym problemie i jego rozwiązaniach ,aczkolwiek dotyczyły jak zauważyłem wersji 2.0, może w wersjach 2.2 są większe (inne) tarcze i problemu nie ma? |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-08-2009, 23:57
|
|
|
radek1111 napisał/a: | może w wersjach 2.2 są większe (inne) tarcze i problemu nie ma? |
Hamulce są identyczne w każdym europejskim Outlanderze II.
radek1111 napisał/a: | buczeniem przy hamowaniu zwłaszcza po prawej stronie? |
Jak wolno jedziesz? Jesli tak, to trzeba zamienić miejscami prowadniki w zaciskach, |
_________________
 |
|
|
|
 |
radek1111
Nowy Forumowicz
Auto: bmw x5 3.0 d ,e70, 2007 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2009 Posty: 16 Skąd: szczuczyn
|
Wysłany: 23-08-2009, 00:11
|
|
|
pytałem na zapas bo na razie nic takiego nie mam ,ale gdzieś na forum to było, jeszcze jedno pytanie dotyczące hamulców --- spotkałem na forum wypowiedzi że warto zaraz po kupnie zmienić klocki na inne gdyz fabryczne są za twarde i niszczą zbyt szybko tarcze które notabene są ponoć skolei zbyt wąskie i niedostosowane do masy auta, wybieram się za 3 dni do serwisu na nieobowiązkową wymianę oleju ,i nie wiem czy mam temat klocków poruszyć? a tym bardziej czy je zapobiegawczo wymienic? i jescze jedno pytanie-- czy mam zlecić zamianę miejsc prowadników "profilaktycznie" mimo że na razie nie mam sensacji hałasowych? |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-08-2009, 10:27
|
|
|
radek1111 napisał/a: | jescze jedno pytanie-- czy mam zlecić zamianę miejsc prowadników "profilaktycznie" mimo że na razie nie mam sensacji hałasowych? |
To zależy od daty produkcji samochodu - do ustalenia po VIN.
radek1111 napisał/a: | spotkałem na forum wypowiedzi że warto zaraz po kupnie zmienić klocki na inne gdyz fabryczne są za twarde i niszczą zbyt szybko tarcze |
To się tyczy Outlandera I generacji. |
_________________
 |
|
|
|
 |
radek1111
Nowy Forumowicz
Auto: bmw x5 3.0 d ,e70, 2007 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2009 Posty: 16 Skąd: szczuczyn
|
Wysłany: 23-08-2009, 10:37
|
|
|
a może wiesz jakiego zakresu VINow dotyczy ten problem? |
|
|
|
 |
|
|