Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
pytanie na temat hamulców w outku 2.2
Autor Wiadomość
radek1111 
Nowy Forumowicz

Auto: bmw x5 3.0 d ,e70, 2007 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2009
Posty: 16
Skąd: szczuczyn
Wysłany: 22-08-2009, 22:08   pytanie na temat hamulców w outku 2.2

mam pytanie do kolegów śmigajacych dłuzej outkiem 2.2.-
czy macie jakies problemy z przedwczesnym zużywaniem sie klocków hamulcowych przednich w tej wersji silnikowej? lub (i) z buczeniem przy hamowaniu zwłaszcza po prawej stronie? pytam dlatego że na forum dawniej były wątki o tym problemie i jego rozwiązaniach ,aczkolwiek dotyczyły jak zauważyłem wersji 2.0, może w wersjach 2.2 są większe (inne) tarcze i problemu nie ma?
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-08-2009, 23:57   

radek1111 napisał/a:
może w wersjach 2.2 są większe (inne) tarcze i problemu nie ma?

Hamulce są identyczne w każdym europejskim Outlanderze II.
radek1111 napisał/a:
buczeniem przy hamowaniu zwłaszcza po prawej stronie?

Jak wolno jedziesz? Jesli tak, to trzeba zamienić miejscami prowadniki w zaciskach,
_________________

 
 
radek1111 
Nowy Forumowicz

Auto: bmw x5 3.0 d ,e70, 2007 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2009
Posty: 16
Skąd: szczuczyn
Wysłany: 23-08-2009, 00:11   

pytałem na zapas bo na razie nic takiego nie mam ,ale gdzieś na forum to było, jeszcze jedno pytanie dotyczące hamulców --- spotkałem na forum wypowiedzi że warto zaraz po kupnie zmienić klocki na inne gdyz fabryczne są za twarde i niszczą zbyt szybko tarcze które notabene są ponoć skolei zbyt wąskie i niedostosowane do masy auta, wybieram się za 3 dni do serwisu na nieobowiązkową wymianę oleju ,i nie wiem czy mam temat klocków poruszyć? a tym bardziej czy je zapobiegawczo wymienic? i jescze jedno pytanie-- czy mam zlecić zamianę miejsc prowadników "profilaktycznie" mimo że na razie nie mam sensacji hałasowych?
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-08-2009, 10:27   

radek1111 napisał/a:
jescze jedno pytanie-- czy mam zlecić zamianę miejsc prowadników "profilaktycznie" mimo że na razie nie mam sensacji hałasowych?

To zależy od daty produkcji samochodu - do ustalenia po VIN.
radek1111 napisał/a:
spotkałem na forum wypowiedzi że warto zaraz po kupnie zmienić klocki na inne gdyz fabryczne są za twarde i niszczą zbyt szybko tarcze

To się tyczy Outlandera I generacji.
_________________

 
 
radek1111 
Nowy Forumowicz

Auto: bmw x5 3.0 d ,e70, 2007 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2009
Posty: 16
Skąd: szczuczyn
Wysłany: 23-08-2009, 10:37   

a może wiesz jakiego zakresu VINow dotyczy ten problem?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.