Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
PAJERO II - dylematy skrzyniowe
Autor Wiadomość
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-08-2009, 06:50   

Waldemort to nie zamieszanie to dyskusja. :wink: pokazuje roznice w budowie i obsludze. To moze wyjsc tylko na dobre czytajacym zainteresowanym. Twoje spostrzezenie bylo sluszne. Dziekuje
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
evergren 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsu - brak :(
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 5
Skąd: Wrocław
Wysłany: 23-08-2009, 14:51   

Tytułem aktualizacji info o moich poszukiwaniach. Zielony Pajero okazał się totalną klapą :( . Zaprzyjaźniony mechanik (wiek 17 lat, od 8 lat pracujący w warsztacie, off roadowiec katujący po lasach różne sprzęty od 3 lat) nie pozostawił na nim suchej nitki. Stwierdził, że ma nie 140 tys km ale grubo ponad 200 bo sprzeglo się kończy, rama jest podpicowana do sprzedży i pognita i wiele wiele innych rzeczy jest z nim nie tak, choć buda piękna :badgrin: . Więc ten wypadł. Z kolei ten w pełnej opcji technicznie całkiem sprawny ale buda nosiła znaki bliżej nie zidentyfikowanych przygód (każdy zderzak z innej parafii, liczne odcienie lakieru na budzie). Oglądnęliśmy jeszcze trzeciego i ten okazał się miłą niespodzianką - dużo tańszy od dwóch pozostałych, poza drobnymi naprawami typu obrotomierz, elektryka deski rozdzielczej nie ma innych "ukrytych kosztów". Co prawda jest w wersji maksymalnie podstawowej (nawe klimy nie ma) to wygląda na używanego zgodnie z przeznaczeniem i bez przygód. Z tych trzech ten był najbliższy stanowi w jakim wypuściła go fabryka. Myślę, że za 15 tys to go wezmę. No i oczywiście nie ma SS i R/D :cry:

[ Dodano: 02-09-2009, 19:04 ]
Witam ponownie,

Kończąc wątek: kupiłem :mrgreen: . Jest piękny, granatowy, w super prostej wersji (nawet bez klimy), rocznik 95, najechane oficjalnie 160 000 km (w co nigdy nie uwierzę, choć mój kolega mechanik mówi, że raczej nie był mocno kręcony). W sumie bez ss i blokady tylnego mostu. Ostatecznie przekonała mnie opinia użytkownika Pajero I, który trochę katował go w terenie (myślę że mocniej niż ja planuje) i mówi, że Patrol to to nie jest ale daje radę. Zobaczymy... Na razie przejechałem około 700 km i bardzo mi się podoba :biggrin: Jadę sobie najszybciej 120 km/h (bo szybciej to już nie ma przyjemności), szybki odkręcone (bo nie ma klimy :wink: ), wysoko tak, że czuje się królem drogi (mimo że prawie wszyscy mnie wyprzedzają). Mimo ciepłych dni wolę jakoś na razie Pajero od mojej osobówki.... Dziękuję wszystkim za pomoc, pozdrawiam i do zobaczenia na drodze 8)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.