Włączyłem napęd na 4 koła i koniec - już jest rozwiązanie. |
Autor |
Wiadomość |
SeBOL
Forumowicz

Auto: L200 - 2006 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 45 Skąd: Opole
|
Wysłany: 10-09-2009, 18:31 Włączyłem napęd na 4 koła i koniec - już jest rozwiązanie.
|
|
|
Witam
L200 2006r skrzynia standard , włączyłem napęd na 4 koła i lewarek od napędów został w tym miejscu i ani drgnie . Wciskanie szarpanie ciągnięcie nic nie daje CO MOZE BYĆ PRZYCZYNĄ !!! POMOCY !! |
Ostatnio zmieniony przez Kibloo 14-09-2009, 22:21, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
L200
Forumowicz
Auto: l200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Wrz 2009 Posty: 36 Skąd: Jas
|
Wysłany: 10-09-2009, 22:08
|
|
|
witam . ja tak zrobiłem tydzień temu . musiałe jechać do serwisu. wymienili przekładnię na zmodyfikowaną-nowszą.stara zawszę bedzie się tak blokować |
|
|
|
 |
SeBOL
Forumowicz

Auto: L200 - 2006 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 45 Skąd: Opole
|
Wysłany: 10-09-2009, 22:11
|
|
|
jakie koszta ? |
|
|
|
 |
L200
Forumowicz
Auto: l200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Wrz 2009 Posty: 36 Skąd: Jas
|
Wysłany: 10-09-2009, 22:16
|
|
|
niewiem jaki koszt bo to na gwarancji,naprawa krótko trwała |
|
|
|
 |
SeBOL
Forumowicz

Auto: L200 - 2006 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 45 Skąd: Opole
|
Wysłany: 10-09-2009, 22:19
|
|
|
nie dodałem że ciągnie na 4 koła i nie można tego napędu wyłączyć ! czy tak samo było u Ciebie ? |
|
|
|
 |
L200
Forumowicz
Auto: l200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Wrz 2009 Posty: 36 Skąd: Jas
|
Wysłany: 10-09-2009, 22:20
|
|
|
było tak samo |
|
|
|
 |
SeBOL
Forumowicz

Auto: L200 - 2006 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 45 Skąd: Opole
|
Wysłany: 10-09-2009, 22:22
|
|
|
Ja niestety juz nie mam gwarancji , dzwonie rano do serwisu zobaczymy co powiedzą . Jak się wyjaśni napiszę co jak i za ile ! |
|
|
|
 |
L200
Forumowicz
Auto: l200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Wrz 2009 Posty: 36 Skąd: Jas
|
Wysłany: 10-09-2009, 22:28
|
|
|
ok.-czekam.
pytanie nie było na temat- wykasowałem, moja odpowiedź jest w twoim nowym temacie.
pozdrawiam kibloo |
Ostatnio zmieniony przez Kibloo 14-09-2009, 22:18, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
SeBOL
Forumowicz

Auto: L200 - 2006 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 45 Skąd: Opole
|
Wysłany: 10-09-2009, 22:30
|
|
|
na swoje pytanie chyba musisz otworzyć nowy temat . PZDR
[ Dodano: 11-09-2009, 13:30 ]
No i lipa reduktor chyba się zblokował bez wyjęcia skrzyni się nie obejdzie
[ Dodano: 11-09-2009, 18:35 ]
ZROBIŁEM !!!! BEZ KOSZTÓW !!! JAK KTOŚ BĘDZIE MIAŁ TAKI PROBLEM PISAĆ !! POWIEM CO I JAK !! |
|
|
|
 |
L200
Forumowicz
Auto: l200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Wrz 2009 Posty: 36 Skąd: Jas
|
Wysłany: 11-09-2009, 19:44
|
|
|
w jaki sposób to zrobiłeś |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 12-09-2009, 00:49
|
|
|
No właśnie, jak? |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
SeBOL
Forumowicz

Auto: L200 - 2006 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 45 Skąd: Opole
|
Wysłany: 12-09-2009, 09:10
|
|
|
Po ściągnięciu obudowy lewarków ( 2 zapinki , 2 zatrzaski i 4 śrubki ) dostałem się do otworu przez który można dostać się do górnego okienka w skrzyni biegów . Po odkręceniu 8 śrub i dostaniu się do wnętrza skrzyni okazało się że lewarek po prostu żle się zazębił ( są tam dwa równolegle ustawione cięgna w kształcie [ ] w jednym z nich jest okrągły metalowy trzpień na sprężynie i odchyleniem lewarka w prawo dociska się ten trzpień i istnieje możliwość włączenia ostatniego napędu ) ja niestety nieumiejętnie to zrobiłem i mój lewarek wpadł za trzpeń który na sprężynie wrócił na swoje miejsce a lewarek został w takim miejscu że nie było możliwośc jego cofnięcia . Cała naprawa trwała godzine Tak w nawiasie napiszę że byłem w serwisie i stwierdzili że bez ściągania skrzyni się nie obejdzie koszt około 1200zł ( zdjęcie rozebranie i włożenie skrzyni bez częsci oczywiście )
Pozdrawiam wszystkich Mitsumaniaków |
|
|
|
 |
L200
Forumowicz
Auto: l200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Wrz 2009 Posty: 36 Skąd: Jas
|
Wysłany: 18-09-2009, 21:28
|
|
|
musisz na to uwazać , nie wciskaj lewarka w dół za wcześnie bo blokada pewna !!!! |
|
|
|
 |
HugoOrmo
Forumowicz Was? Kielbasa i Kwas

Auto: L200 '07 Chip 167KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 05 Gru 2007 Posty: 460 Skąd: Frei Stadt Danzig
|
Wysłany: 02-02-2010, 09:37
|
|
|
no wlasnie chyba mam to samo...dzwignia zablokowala mi sie dzis rano w polowie drogi pomiedzy 4x4 a 4x4 z centralnym diff lock'iem...
po poludniu bede dzialal zgodnie z powyzej opisana instrukcja
pzdr |
_________________ Kazio i Izabel = WNMPSG - Wielka Nieskonczona Milosc Po Sam Grob
 |
|
|
|
 |
namotore
Mitsumaniak ach

Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Mar 2008 Posty: 730 Skąd: EL
|
Wysłany: 02-02-2010, 11:14
|
|
|
jak masz na gwarancji to jedz. wymienia Ci bezplatnie. u mnie juz 3 razy. boje sie ruszac wajcha |
|
|
|
 |
|