Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[ALL] Pompa wodna - nieszczelna
Autor Wiadomość
krychuxxx
[Usunięty]

Wysłany: 31-07-2006, 10:30   [ALL] Pompa wodna - nieszczelna

Mam problem ponieważ płyn chłodniczy kapie mi na alternator z pompy wodnej w colcie 1.3 1994 rok. Może wie ktoś czy tam jest jakaś uszczelka którą można wymienić?
Ostatnio zmieniony przez harpagan 15-10-2007, 01:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-07-2006, 10:40   

Zajrzyj do działu downloads - tam są service manuale do twojego samochodu. Ściągnij i będziesz wiedział.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Jurop
[Usunięty]

Wysłany: 31-07-2006, 10:54   

Jak Ci kapie to się poprostu przygotuj na wymianę na nową bo będzie ciekła coraz bard\ziej aż się całkiem rozcieknie a uszczelka tam jest ale mało kiedy jest to jej wina poprostu po jakimś przebiegu zazwyczaj w okolicach 150000 km pompa zaczyna domagać się wymiany tak przynajmniej było w 3 miśkach z którymi mialem jak narazie o czynienia.
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 31-07-2006, 22:16   

Jurop, ma rację, uszczelka jest ale zazwyczaj tekturowa/papierowa a pompa zaczyna cieknąć na uszczelniaczu wałka. Wymiana pomaga :wink:
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-07-2006, 22:46   

Dobra ja tez to powiem - wymiana to jedyny sposób. Ćwiczone na moim samochodzie ;-)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
mechu102 
Forumowicz


Auto: Colt CA0 '93 4G92 1,6 16V
Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 102
Skąd: RUMIA
Wysłany: 01-08-2006, 12:42   

w moim było to samo.
na poczatku myslalemz e to moze jakas uszczelka ale jednak uszczelniacz.
najbardziej cieknie jak odkrecisz korek od chłodnicy.
pompa ma takie dwa otworki na korpusie wałka.
jak cieknie ci przez ten otworek to na bank masz uszczelniacz walniety i pompa do wymiany.
regeneracja raczej sie nie oplaca.
lepiej kupic nowa
koszt okolo 150 zł.
przynajmniej ja tyle placilem.
pozdrawiam i zycze udanej naprawy
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.