Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] Problemy z odpalaniem- od czego zacząć??
Autor Wiadomość
pruslaw 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt 1.3 12V 93r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 44
Skąd: Koszalin
Wysłany: 14-10-2009, 14:47   

Kompa resetowałem i uczyłem.
Nie posiadam LPG.
Obroty falują, zaczęło się to wraz z problemem z odpalaniem, więc wiele wskazuje, że to jednak moze być ten aparat zapłonowy. Idę zaraz obejrzeć jeszcze raz silnik.

Obejrzałem ten zaplon i jest zaznaczone jak powinien być polożony. Jeśli sie przesunął to najwyżej o milimetr
 
 
pierafal 
Mitsumaniak


Auto: GALANT EA V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 207
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 14-10-2009, 22:23   

Kolego, wyreguluj zawory, to jest czynność którą powinno się wykonać co kilkadziesiąt tyś. km. powinno pomoc ;-)

Od czasu do czasu trzeba tez wymienic swiece ;-)
_________________
pozdrawiam, Rafał
__________________________________
Mitsubishi Galant V6 2.5 00r. + LPG Diego
 
 
 
pruslaw 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt 1.3 12V 93r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 44
Skąd: Koszalin
Wysłany: 15-10-2009, 14:03   

Zgadzam się, że trzeba to zrobić co kiljkadziesiąt tysięcy, ale wydaje mi się, żeb to nie jest przyczyną. Gdyby to była wina zaworów to już wcześniej dawałby jakieś oznaki a mi problem pojawił sie z dnia na dzień. I do tego jak wytłumaczyć ten strzał powietrza??
Bądź co bądź regulację i tak zrobię w niedługim czasie.
A odnośnie tego zapłonu to czy przesunięcie o około milimetr (zakładam, że był prawidłowo zaznaczony) mogłoby coś zmienić?? I komu powieżyć sprawdzenie tego??? Czy zrobi mi to pierwszy lepszy mechanik?? Czy lepiej do jakiegoś serwisu pojechać??
 
 
Muri 
Forumowicz
Żółtodziób

Auto: Colt 1.6 '93
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 45
Skąd: Bytom
Wysłany: 15-10-2009, 19:43   

Przestawienie o milimetr, czyli o parę stopni może troszkę pogorszyć pracę silnika, ale nie sądzę, żeby miało to aż taki wpływ. Zacznij od regulacji zaworów, gorzej nie będzie, tylko lepiej.



Pozdro
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 15-10-2009, 20:14   

Muri napisał/a:
gorzej nie będzie, tylko lepiej.

pod warunkiem, że mechanik ustawi na gorącym silniku ;)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.