 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CA1A 1.3] Problemy z odpalaniem- od czego zacząć?? |
Autor |
Wiadomość |
pruslaw
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt 1.3 12V 93r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Wrz 2009 Posty: 44 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 14-10-2009, 14:47
|
|
|
Kompa resetowałem i uczyłem.
Nie posiadam LPG.
Obroty falują, zaczęło się to wraz z problemem z odpalaniem, więc wiele wskazuje, że to jednak moze być ten aparat zapłonowy. Idę zaraz obejrzeć jeszcze raz silnik.
Obejrzałem ten zaplon i jest zaznaczone jak powinien być polożony. Jeśli sie przesunął to najwyżej o milimetr |
|
|
|
 |
pierafal
Mitsumaniak

Auto: GALANT EA V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 06 Maj 2006 Posty: 207 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: 14-10-2009, 22:23
|
|
|
Kolego, wyreguluj zawory, to jest czynność którą powinno się wykonać co kilkadziesiąt tyś. km. powinno pomoc
Od czasu do czasu trzeba tez wymienic swiece |
_________________ pozdrawiam, Rafał
__________________________________
Mitsubishi Galant V6 2.5 00r. + LPG Diego
 |
|
|
|
 |
pruslaw
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt 1.3 12V 93r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Wrz 2009 Posty: 44 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 15-10-2009, 14:03
|
|
|
Zgadzam się, że trzeba to zrobić co kiljkadziesiąt tysięcy, ale wydaje mi się, żeb to nie jest przyczyną. Gdyby to była wina zaworów to już wcześniej dawałby jakieś oznaki a mi problem pojawił sie z dnia na dzień. I do tego jak wytłumaczyć ten strzał powietrza??
Bądź co bądź regulację i tak zrobię w niedługim czasie.
A odnośnie tego zapłonu to czy przesunięcie o około milimetr (zakładam, że był prawidłowo zaznaczony) mogłoby coś zmienić?? I komu powieżyć sprawdzenie tego??? Czy zrobi mi to pierwszy lepszy mechanik?? Czy lepiej do jakiegoś serwisu pojechać?? |
|
|
|
 |
Muri
Forumowicz Żółtodziób
Auto: Colt 1.6 '93
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Sie 2009 Posty: 45 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 15-10-2009, 19:43
|
|
|
Przestawienie o milimetr, czyli o parę stopni może troszkę pogorszyć pracę silnika, ale nie sądzę, żeby miało to aż taki wpływ. Zacznij od regulacji zaworów, gorzej nie będzie, tylko lepiej.
Pozdro |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 15-10-2009, 20:14
|
|
|
Muri napisał/a: | gorzej nie będzie, tylko lepiej. |
pod warunkiem, że mechanik ustawi na gorącym silniku |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
|
|