Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] Sprawdzenie ustawienia rozrządu balansu
Autor Wiadomość
greg.fm 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi GALANT 2,0 GLS(97r)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 22
Skąd: KOSZALIN
  Wysłany: 16-10-2009, 20:19   [EA2A/W 2.0] Sprawdzenie ustawienia rozrządu balansu

Dzisiaj odebrałem samochód po wymianie rozrządu ( 4G63) i niestety mi też została ona źle ustawiona (sądząc po objawach i wypowiedziach forumowiczów). Próbowałem namierzyć tą ,,słynną'' śrubkę przez która bada się ustawienie pompy lecz nie mogę jej znaleźć bądź jej nie mam. W tym miejscu gdzie powinna być mam uchwyt do kolektora wylotowego i obok kilka zagwintowanych otworów lecz bez żadnych śrub. Proszę o podanie dokładnej lakalizacji tej śrubki. Jeśli to nie jest ta to ja już nie mam innych wolnych w silniku http://img.hotjpg.pl/2009...5e19302624c.jpg
Ostatnio zmieniony przez robertdg 01-03-2015, 10:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 16-10-2009, 20:37   

W manualu czesc 11.pdf na stronie 28 masz dokladnie obrazowo przedstawione, co i jak, jezeli chodzi o ustawienie pompy olejowej, przetlumacze ci w skrocie, chodzi o to ze jak pompa jest ustawiona na znaku to pret o srednicy 8mm powinien wejsc 60mm lub wiecej, jezeli wchodzi okolo 20 -25 mm to nalezy obrocic pompe i ponownie nastawic ja na znak i sprobowac wlozyc ten pret, manual to pobrania >>TUTAJ<< ponadto jakbys uzyl szukajki to wszystkie potrzebne Ci informacje znalazlbys tutaj >>KLICK<<
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
greg.fm 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi GALANT 2,0 GLS(97r)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 22
Skąd: KOSZALIN
Wysłany: 16-10-2009, 20:43   

Po raz kolejny wielkie dzięki.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 16-10-2009, 20:48   

Tutaj >>KLICK<< Bartek opisal dokladnie co i jak zrobic wszystko ze zdjeciami i szcegolowe opisy do tego, takze polecam
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
greg.fm 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi GALANT 2,0 GLS(97r)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 22
Skąd: KOSZALIN
Wysłany: 16-10-2009, 21:25   

Faktycznie wszystko pieknie pokazane tylko, że mój silnik wyglada inaczej i naped rozrządu mam nie na lewym boku auta a na prawym. Zapytam jeszcze raz czy to jest ta śruba????? http://img.hotjpg.pl/2009...5e19302624c.jpg

[ Dodano: 16-10-2009, 21:33 ]
może w 16 zaworówce z napinaczem hydraulicznym ta śrubka jest w innym miejscu
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 16-10-2009, 22:19   

Ta sruba jest z przodu silnika, po tej samej stronie co pompa olejowa, wiec jezeli ta sruba jest na klucz 14 to jest to ta sruba, wkoncu ten silnik niewiele rozni sie od tego co opisal Bartek, roznica jest w zaplonie i kolektorach, jak chcesz jutro dla pewnosci zmierze odleglosc tej sruby od obudowy rozrzadu w swoim silniku i Ci napisze, teraz jest za ciemno wiec nic nie bede widzial.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
greg.fm 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi GALANT 2,0 GLS(97r)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 22
Skąd: KOSZALIN
Wysłany: 16-10-2009, 22:46   

jutro o 9 umowiony jestem z mechanikiem na ewentualne poprawki, jakbyś dał rade sprawdzić to do 9 to byłbym wdzięczny jesli nie to nic nie szkodzi jakoś ja znajdziemy z mechanikiem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.