 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EA2A/W 2.0] Demontaż wtryskiwacza paliwa |
Autor |
Wiadomość |
szatan666
Forumowicz

Auto: Pajero II V6 1996
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2009 Posty: 114 Skąd: Rzeszów / Amsterdam
|
Wysłany: 21-10-2009, 12:55 [EA2A/W 2.0] Demontaż wtryskiwacza paliwa
|
|
|
Witam , nie działa mi jeden wtryskiwacz i musze go wyciagnac ale....
Czy wpierw nie odciąc pompy paliwa zeby nie było cisnienia w przewodach ? gdzie jest bezpiecznik od pompy ? nie chciałbym zeby mi trysło benzyną w oczy
Czy wtryskiwacz jest włozony na wcisk ? i mam go wyciągac na chama ?
Ogolnie jezdze na gazie ale wnerwia mnie jak telepie mi silnikiem zanim sie przelaczy na gaz |
Ostatnio zmieniony przez robertdg 12-12-2009, 15:56, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 21-10-2009, 14:08
|
|
|
Nie wiem jak go wyjąć, ale pompy nie musisz odłączać. Na wyłączonym zapłonie ona nie działa, ale ciśnienie w listwie będzie. Nie wiem czy jest na to sposób, ja w lancerze delikatnie odkręciłem przewód paliwowy i spuściłem paliwo. Odkręć wcześniej korek od zbiornika, bo ciśnienie może wypychać paliwo... |
|
|
|
 |
Forest [Usunięty]
|
Wysłany: 21-10-2009, 20:30
|
|
|
Nie mam teraz dostępu do manuala, ale myślę że tam powinno coś być na ten temat.
>>>MANUAL<<< do pobrania. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 21-10-2009, 22:08
|
|
|
szatan666, wg Manuala wykrecasz listwe wtryskowa (jest przykrecona na 2 sruby), odpinasz wszystkie polaczenia (przewody, podcisnienia itp) i wyciagasz listwe wtryskowa z wtryskami, ktore beda wychodzic troszke oporowo bo sa osadzone na uszczelniaczach, ktorych nie mozesz uszkodzic, jak wyciagniesz wtrysk musisz go traktowac delikatnie, nie mozesz nim rzucac, upuscic go bo sie zepsuje.
[ Dodano: 21-10-2009, 22:12 ]
Instrukcja w Manualu plik 13.pdf strona od 93 do 97 |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 22-10-2009, 19:33
|
|
|
Spuścić ciśnienie na szynie paliwowej nałatwiej jest następująco:
- odpiąć kostkę zasilania z pompy paliwa (pod siedzeniem tylnym pasażera)
- zakręcić zapłonem i odpalić, aż zgaśnie, potem powtórzyć rozruch kilka razy. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
szatan666
Forumowicz

Auto: Pajero II V6 1996
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2009 Posty: 114 Skąd: Rzeszów / Amsterdam
|
Wysłany: 22-10-2009, 20:17
|
|
|
Ok wszystko zrobione i działa, nic nie odpinałem , powoli odkreciłem kabel od paliwa , troche pociekło i tyle , , wszystkie wtryskiwacze juz działają , Misiek smiga jak nowy.
Dzieki za manuala bo miałem jakiegos innego , mniej bogatego w szczegóły |
|
|
|
 |
|
|