Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Co sądzicie o tym?
Autor Wiadomość
LOKU 
Nowy Forumowicz

Auto: narazie mx-3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 2
Skąd: Słupsk
Wysłany: 05-11-2009, 23:16   Co sądzicie o tym?

http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C9780344

Co sądzicie o tym miśku?
zamierzam kupić wolnossącego 3000gt i myślę nad tym egzemplarzem, może ktoś go zna ten egzemplarz ? a może ktoś ma jakiegoś 3000GT bez turbo w podobnej cenie?

ew znalazłem ten.. z takiego względu że jest to manual.
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C9753484
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 06-11-2009, 03:58   

Po co Ci taki kloc,przecież to nie jedzie tylko sie toczy,jedyna opcja to VR-4,
GTO to cieżka krowa a wersja SL zbiera sie tak jak Eclipse GS czyli bez rewelacji, jedynie w zakretach jezdzi lepiej od eclipse i lepiej hamuje i jest wiekszy ,czyli taki dupowóz bez obrazy dla innych ...

Na Twoim miejscu tego drugiego manuala bym sobie odpuścił bo to jakiś szrot ,widać że jest zaniedbany, ten pierwszy dużo lepszy z tym ze automat.. :)
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 06-11-2009, 08:19   

Witam, Loku ten drugi od razu sobie daruj to strup była już o nim mowa na forum, egzemplarz z pierwszego linka wyglada ok ale i cena podejrzanie niska więc trzeba by było go dokładnie sprawdzić przed ewentualnym zakupem ale z góry mówię jeśli zależy ci na osiągach szukaj z manualem. Mati1g SL to nie aż taki kloc waży 1520kg mniej wiecej tyle co każdy średni samochód dzisiaj, a porównanie osiągów 3000gt SL do eclipsy gs nie ma sensu (tak się składa że mam też eclipse) bo według producenta eclipse gs ze 150konnym silnikiem robi setkę w 9.5 sekundy a 3000gt SL z manualem w 6.7s a to nie tak słabo :)
 
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 06-11-2009, 08:45   

n3000 napisał/a:
bo według producenta eclipse gs ze 150konnym silnikiem robi setkę w 9.5 sekundy a 3000gt SL z manualem w 6.7s a to nie tak słabo :)

z jakie źródła to wziąłeś ?? Bo rożne źródła rożnie podają co do 1G GS'a to nie ma tak na prawde wiarygodnych danych tak samo do SL,ale GS 1G miał mnie niż 9s jak był zdrowy nowy itd. ,co prawda różnica to 70 koni dla SL ale masa tez jest ecli wazy 1310 czyli 210kg różnicy jest :? Ja tego na własne oczy nie widziałem ale znajmoy tak 1G GS i 3kgt 2G SL od startu do mety łeb w łeb, na starcie lepszy SL
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 06-11-2009, 09:16   

Powiem ci tak ,jeździłem eclipsem gs i 3000gt sl i róznica jest duża wierz mi i mówię to z własnego doświadczenia a nie że ktoś mi mówił bo gdzieś słyszał, koleś mierzył swojego całkiem zdrowego gs-a gtech-em i miał 9.6s do 100km/h to i tak niezły czas jak na 150hp/175Nm i 1310kg, poza tym większosć tego typu aut z tego okresu mająca 150hp jak calibra 16v (lżejsza o ok 80kg od ecli) robią czasy do 100km/h w ok 9s. Co do czasów 0-100 w SL to polecam poczytać forum w stanach 3si tam ludzie robią pomiary swoich aut i w seryjnym sl średnio wychodzi ok 6.7 i to by się zgadzało z odczuciami zza kierownicy, nie jestem stronniczy mam zarówno 3000gt jaki i eclipse mówię ci po prostu jak jest. pozdro
 
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 06-11-2009, 10:22   

Poprostu nie moge uwierzyć w to że SL ma 6,7s do setki 1g GST miało 6,4s a moc prawie taka sama i dużo mniejsza masa... VR-4 GTO ma chyba ok 5s od 0-100 km/h o ile się nie myle,
ale dobra koniec już bo OT robimy :p
 
 
LOKU 
Nowy Forumowicz

Auto: narazie mx-3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 2
Skąd: Słupsk
Wysłany: 06-11-2009, 15:07   

no to jak już was męczę to może macie rozeznanie w związju z tym oto "osobnikiem"

http://moto.allegro.pl/it...t_kameleon.html
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 06-11-2009, 15:39   

Bardzo ładny i zadbany ,z tym że ma LPG i mało praktyczny bagażnik z tego co widze... ciekawie wygląda wydaje mi się że jest wart tego zeby go obejrzeć na żywo 8) ...mimo że ma LPG
 
 
wujekwaldus 
Forumowicz

Auto: BMW 320d 2007r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 47
Skąd: warszawa
Wysłany: 06-11-2009, 18:06   

ja swoim SL szedłem łeb łeb w GST 2g, dopiero powyżej prędkości uzyskiwanych pod koniec trzeciego biegu oddalałem się od GST (z przodu oczywiście:) )
nie wiem czy to zasługa kondycji silnika, czy innych czynników, ale byłem zdziwiony bo moc ta sama a SL cięższy przecież.
Tak czy siak, 6.7 w SL do 100 jest jak najbardziej realne. Zależy od ruszenia, opon, nawierzchni... i refleksu.
 
 
behemot 
Forumowicz
bubu


Auto: pajero 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 88
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 06-11-2009, 21:49   

tego kameleona widze już któryś raz wystawionego Cos tam musi byc na rzeczy ze sie jeszcze nie sprzedał zachować szczególną ostrożność

[ Dodano: 06-11-2009, 21:56 ]
czy niewidziałem na tym forum postu jak ktos pojechał za gt na litwe i to był zdaje sie czerwony coś tam w nim niegrało pierwszy link jest na litewskich blachach
_________________
Stokrotka
 
 
Daro 
Mitsumaniak


Auto: Carisma I
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 208
Skąd: Stara Miłosna
Wysłany: 07-11-2009, 03:10   

Tamten miał bodykit batmobila
 
 
arturpaj
[Usunięty]

Wysłany: 20-11-2009, 19:22   

Jakby komuś się przydało to tu są dane: http://www.autocentrum.pl.../stealth/i.html
Dane z instrukcji 3000GT
Displacement
cm3 (cu. in.)
2972 (181.4)
Maximum output
kW (PS)/rpm
210 (285) / 6,000
Maximum torque
kgm (Nm)/rpm
41.5 (407) /3,000

Dane z instrukcji Stealth
Displacement
cm3 (cu. in.)
2972 (181.4)
Maximum output
kW (PS)/rpm
221 (300) / 6,000
Maximum torque
ft/lbs/rpm
307/2,500

Zwróćcie uwagę na jednostki.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.